ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 6 از 19 نخست ... 23456789101116 ... آخرین
نمایش نتایج: از 76 به 90 از 282
  1. #76
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    بیست سال فیفا + عکس

    خبرگزاری فارس: بازی فوتبال فیفا یکی از پرطرفدارترین بازی*های کامپیوتری است که علاقه*مندان به آن هر سال در انتظار نسخه جدیدش هستند.






    به گزارش سرویس خواندنی*های خبرگزاری فارس، اگر از طرفداران بازی*های کامپیوتری به خصوص بازی فوتبال فیفا باشید حتماً هر سال در انتظار نسخه جدید این بازی هستید.
    این بازی که یکی از پرطرفدارترین بازی*های کامپیوتری ورزشی است، از سال از سال 1993 میلادی به شکل امروزی خود در آمده است، اما از کیفیت گرافیکی ابتدایی آن در سال*های اول تا امروز که همه چیز بازی در نهایت ظرافت و با جزئیات کامل طراحی شده مسیر طولانی*ای سپری شده است.



    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  2. #77
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    Thq ورشکست شد


    مدتی بود که کمپانی THQ اوضاع اقتصادی مطلوبی نداشت و نمی توانست از پس مخارج بر بیاید. این شرکت طی قراردادی تمام اختیارات از جمله ، مشاغل ، استودیوها و بازی های در حال ساخت خود را به شرکت سرمایه گزاری خصوصی Clearlake Capital group واگذار نمود و رسما اعلام ورشکستگی کرد.
    شرکت نام برده شما با پرداخت رقمی ۶۰ میلیون دلاری و ثبت بخش ۱۱ توافق نامه ورشکستگی در دادگاه ایالات متحده در طول مدت فروش، این کمپانی به عملیات خود بدون وقفه ادامه خواهد داد. البته ۴ استودیوی کمپانی همچنان در حال فعالیت می باشند ولی زیر نظر CCG.
    مدیر عامل THQ آقای Brian Farrell در این خصوص گفت : این فروش و توافق نامه ، باعث برداشت قدم های اجباری شده و به ما کمک می کند تا در آینده ای نه چندان دور بتوانیم عظم خود را دوباره جذب نماییم.ما از شریک ها و دوستان مان بینهایت ممنونیم که با جذب یک اسپانسر قوی و یک شریک مالی مجددا فرصت حیاتی به THQ بخشیدند.ما در شرکت استعدادهای باور نکردنی داریم که برای ساخت عناوین بعدی نیاز به همکاری آنان خواهیم داشت.
    حال THQ شریک جدیدی برای خود دارد که بودجه های مورد نیاز بازی هایش را مهیا می سازد.
    طی این توافق نامه ، لیستی از بازی های مخفی THQ نیز منتشر شد که در ادامه می توانید مشاهده کنید.



    • Saints Row 4* (Volition, Inc.)
    • Company of Heroes 2 (Relic Entertainment)
    • Homefront 2 (Crytek UK)
    • Darksiders II (Vigil Games)
    • WWE 2014* (Yukes and THQ)
    • Metro: Last Light (4A Games)
    • South Park: The Stick of Truth (Obsidian Entertainment)
    • Evolve* (Turtle Rock Studios)
    • 1666* (THQ Montreal)
    • Crawler* (Vigil Games)
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  3. #78
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    تاریخ انتشار Kingdom Hearts 1.5 HD اعلام شد

    تاریخ دقیق انتشار Kingdom Hearts 1.5 HD را اعلام کرد.
    Square Enix تاریخ انتشار عنوان Kingdom Hearts 1.5 HD را برای کنسول PS3 در ژاپن در ۱۴ مارچ ۲۰۱۳ اعلام کرد.این کالکشن شامل مواردی مانند : نسخه ی میکس شده ی نهایی از Kingdom Heartsو Kingdom Hearts Re: Chain of Memories و همچنین شامل cutscenes های بازیه Kingdom Hearts: 358/2 Days که با کیفیت بالاتر نسبت به نسخه ی قبلی در این بازی گنجانده شده اند و همچنین این بسته شامل کارکتر هایی با کیفیت بهبوده یافته است و یک جایزه نیز در انتظار کسانی است که این بازی را به پایان برسانند.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  4. #79
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    یک سناتور امریکایی:gtav را ممنوع کنید

    یکی از اعضای مجلس سنای امریکا،خواهان ممنوعیت کلی سری بازیهای GTA و بخصوص نسخه‏ی پیش رو یعنی GTAV شد.وی دلیل ممنوعیت این سری را “ترویج خشونت” میداند.این سناتور نظرش درباره‏ی GTA را در بحثی درباره‏ی حادثه‏ی غمناک سندی هوک گفت.
    وی در مصاحبه‏ای که اخیرا با MSNBC انجام داد تا توانست در مورد فرنچایز GTA بد گفت:

    به Grand Theft Auto نگاه کنید،راکستار شما را در شهر نیویورک قرار میدهد و نگاه کنید که چه کارهایی را ترویج میکند،اینها نباید نظارتی بالای سرشان باشد؟ نباید ممنوع شود؟
    این ادعا واقعا عجیب غریب است! حرفهایی که این آقای سناتور در مورد یک سری پرطرفدار میزند واقعا سطح سواد وی را نشان میدهد،آیا یک بازی ویدئویی که در یک دنیای مجازی میگذرد میتواند عامل حوادث غمناک پیرامون ما باشد؟
    نظر شما چیست؟
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  5. #80
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    اولین DLC Pack از بازی Angry Birds Trilogy منتشر شد.
    این پک جدید هم اکنون برای کنسول های PS3,Xbox 360 وجود دارد.این بسته جدید شامل ۱۳۰ مرحله جدید است. Angry Birds Trilogy برای اولین بار ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۲ توسط کمپانی بزرگ و معروف Activision منتشر شد.این عنوان شامل سه نسخه اول این بازی (Angry Birds, Angry Birds Seasons and Angry Birds Rio) برای نسخه ی تبلتی این عنوان است که برای کنسول های PS3 , Xbox 360 , 3DS منتشر شده بود.لازم به ذکر است که این عنوان از دستگاه های حرکتی هر دو کنسول PS3 , Xbox 360 پشتیبانی می کند.
    در پایان تصاویر این پک جدید را مشاهده می کنید:
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  6. #81
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    اعلام کرد که Jetpack Joyride به زودی برروی شبکه PSN قرار خواهد گرفت.
    Jetpack Joyride یک عنوان side-scrolling اکشن است که توسط یکی از محبوبترین شرکت های بازیسازی یعنی Halfbrick Studios ساخته شده است.این عنوان هم اکنون برای تبلت ها و موبایل های با سیستم عامل Ios , اندروید نیز در دسترس می باشد.لازم به ذکر است که این بازی در سیستم عامل iOS جوایزی نیز برای گیم پلی مناسب و روان ان نیز گرفته است(این عنوان در هنگام گذراندن مراحل ساخت نام دیگری یعنی Machine Gun Jetpack داشت.)
    این عنوان هم اکنون برروی شبکه ی PSN قرار دارد اما این نسخه به صورت کاملا رایگان و شامل Trophies و leaderboard نیز می باشد.این عنوان هم اکنون در اروپا بروری شبکه ی PSN قرار دارد و در ۳۱ دسامبر نیز در امریکا شمالی نیز در دسترس خواهد بود.این عنوان در PlayStation 3 و Vita قابل بازی خواهد بود.
    گیمفا
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  7. #82
    zhoana
    مدير بخش عكس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    January 2011
    نوشته ها
    23,600
    11,345
    7,969

    پیش فرض

    بازی محبوب Sonic Jump روی پلتفرم آندروید

    کاراکتر سونیک یکی از کاراکترهای شناخته شده در تمام بازی های ویدئویی است به طوری که آنرا با کاراکتر هایی مانند ماریو و پاکمن مقایسه میکنند.
    به گزارش صبا آسا و به نقل از ورلد آی تی، با مرگ شرکت سگا به عنوان کنسول حالا سونیک به یک افسانه تبدیل شده است تنها گیمرهای قدیمی بازی های معروف شرکت سگا را به خاطر می آورند .حال سونیک با دستی پر بازگشته است.این عنوان جدید که با نام Sonic Jump شناخته میشود قرار است روی پلتفرم آندروید منتشر شود.اساسا بازی فقط برای سیستم عامل iOS لانچ شده بود.اما خوشبختانه شرکت سگا تصمیم به لانچ بازی روی آندروید نیز گرفت.هم اکنون این بازی با قیمت ۱٫۹۹ دلار در Play Store گوگل قابل خرید است.





    بازی کمی عامه پسند است و اکثرا افراد از کوچک و بزرگ میتوانند از این بازی لذت ببرند.این موسسه نیز این بازی را با عبارت “non-stop-bouncy-bouncy genre of game” توصیف کرده است .
    اگر شما یکی از سونیک بازان حرفه ای هستید باید بگم که در این نسخه هم از دو کاراکتر Knuckles و Tales استفاده شده است.هعر کاراکتر مجموعه مهارت های خاص خودش را دارد هم اکنون میتوانید با مراجعه به این آدرس از جزییات و نحوه خرید بازی مطلع شوید.



    نسل ما اینگونه بود
    نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود رفیق رو کنار خود احساس نکرد

    نسلی که یواشکی بوسید یواشکی نوشید

    یواشکی خندید یواشکی حرف زد

    یواشکی فکر کرد یواشکی اعتراض کرد

    یواشکی گریه کرد یواشکی آرزو کرد

    یواشکی دعا کرد یواشکی درد و دل کرد

    یواشکی انتخاب کرد یواشکی عاشق شد

    و یواشکی.........

    شکست خورد


    +++++

    ★ قوانین جدید بخش عکس و آموزش ★

  8. #83
    zhoana
    مدير بخش عكس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    January 2011
    نوشته ها
    23,600
    11,345
    7,969

    پیش فرض

    بررسی بازی Pudding Monsters (اندروید و iOS)




    Pudding Monsters آخرین عنوان از شرکت سازنده سری بازی های محبوب Cut the Rope میباشد. این بازی به صورت دو بعدی عرضه شده است و بازیکن باید در آن به حل پازل های مختلف بپردازد. معماهای این بازی از هیولاهای خمیری شکل تشکیل شده که هدف آنها در کنار یک دیگر قرار گرفتن است تا یک هیولا بزرگتر را بسازند.







    به گزارش صبا آسا و به نقل از گویا آی تی، سازنده این بازی ZeptoLab است و برای سیستم عامل های اندروید و iOS که شامل آیفون و آیپد میشود عرضه شده است. برای خرید رسمی آن میتوانید به پلی استور و یا اپ استور مراجعه کنید و قیمت آن نیز یک دلار میباشد. هم چنین حجم این گیم برای اندروید ۴۰ مگابایت و برای iOS نیز ۱۹٫۹ مگابایت میباشد. البته نسخه رایگانی نیز برای اندروید در دسترس است که شامل تبلیغات میباشد و نسخه HD آن نیاز به خریداری دارد.


    گیم پلی
    در Pudding Monsters باید هیولاهای پودینگی خود را بر روی سطح شطرنجی حرکت دهید. البته حرکت آنها به همه جهات نیست و فقط به صورت افقی و یا عمودی میباشد. نکته دیگر درباره این هیولاهای بامزه سر به هوا بودنشان است که آخر سر هم کار دست شما میدهد! وقتی که یک هیولا را حرکت میدهید او دیگر متوقف نمیشود و هم چنان به حرکت خود ادامه خواهد داد تا از میز به پایین پرتاب شود. برای این که آنها را در جایی متوقف کنید باید یک مانع و یا شیء را در سر راه قرار دهید. برای حرکت هیولاها نیز کافی است انگشت خود را بر روی صفحه نمایش حرکت دهید.


    هدف اصلی شما در بازی متصل کردن همه هیولاها به یک دیگر است تا یک هیولا بزرگ را ایجاد کنند اما ماموریت جانبی دیگری را نیز دارید. اگر دوست داشته باشید میتوانید با حرکات های حساب شده بازی را ادامه دهید تا در آخر بتوانید ستاره های مربوط به آن مرحله را دریافت نمایید.







    برای این که بتوانید به آسانی مراحل را پشت سر بگذارید نیازمند استفاده از استراتژی های خاص هستید. علاوه بر داشتن طرح و نقشه باید به محیط بازی نیز دقت بسیاری کنید. وقتی که دو هیولا به یک دیگر برخورد میکنند به صورت خودکار ترکیب میشوند و یک هیولای جدانشدنی دیگر را تشکیل میدهند. وقتی که تمامی هیولاها با یک دیگر ادغام شوند مرحله به پایان میرسد. البته اگر دوست دارید که به زمین های جدیدی بروید باید سعی کنید تا ستاره ها را جمع آوری کنید. در اینجا است که بازی جالب میشود. پس باید سعی کنید به صورتی هیولاها را در کنار یک دیگر قرار دهید تا محل همه ستاره ها را بپوشانند.


    هم چنین در بازی شاهد چندین نوع مختلف از هیولاهای پودینگی هستیم. اولین نوع هیولا باغچه است که میتواند به هر کجا حرکت داشته باشد. نوعی دیگر نیز وجود دارد که ساکن است و تا زمانی که با هیولای دیگری ترکیب شود قادر به حرکت نیست. هیولای جالب دیگر موجود در بازی ماده ای سبز رنگ را به جا میگذارد که باعث افزایش اصطکاک سطح میشود و هیولاها در هنگام برخورد به آن متوقف خواهند شد. هیولاهای دیگر نیز در بازی وجود دارند که هر یک در حرکت توانایی و قابلیت خاصی را دارا میباشند.





    به طور کلی گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز است. وجود قابلیت ها و قوانین گوناگون در بازی بازیکن را به طور کامل درگیر خواهد کرد. بیشتر معماها آسان میباشند و میتوانید مثل آب خوردن آنها را پشت بر بگذارید. اما برخی دیگر ممکن است باعث شوند تا ساعت ها مشغول به فکر کردن و آزمون و خطا باشید. البته ما در مورد شرایطی صحبت میکنیم که هر سه ستاره را یکجا به دست آوریم و در غیر این صورت بازی بسیار آسان و کمی بی مزه خواهد شد.


    در حال حاضر Pudding Monsters دارای ۷۵ مرحله است. این مراحل همان طور که در قبل توضیح دادیم به صورت سری است اما توسعه دهندگان گفته اند که در آینده مرحله های بیشتری برای این بازی عرضه خواهد شد. همانند بسیاری از بازی های امروزه در این گیم نیز میتوانید اقدام به خریداری برخی امکانات کنید. اگر موفق به پایان رساندن مرحله ای نشده اید میتوانید با فشردن یک کلید آن را به آسانی رد کنید. به طور پیش فرض میتوانید چند بار از این قابلیت استفاده کنید اما برای استفاده های بیشتر باید آن را خریداری نمایید.


    در سیستم عامل iOS بازی Pudding Monsters در دو نسخه مجزا وجود دارد. اولین نسخه برای دستگاه های آیفون و آیپاد تاچ است و دیگر نسخه مربوط به آیپد میشود که هر دو قیمتی مشابه دارند. متاسفانه این بازی به صورت جامع وجود ندارد و برای مثال اگر دوست دارید آن را هم بر روی آیپد و هم بر روی آیفون داشته باشید باید دوبار اقدام به خریداری کنید.






    برای سیستم عامل اندروید نیز دو نسخه متفاوت در دسترس است. نسخه استاندارد که به صورت رایگان عرضه شده است ولی دارای تبلیغاتی میباشد و نسخه HD که رایگان نیست ولی تبلیغات ندارد. وجود تبلیغات در بازی ممکن است برخی از کاربران را آزار دهد و آنها را مجبور به خرید نسخه غیر رایگان کند که خود نوعی ترفند برای شرکت های بازی سازی محسوب میشود. در بازی رایگان دو نوع تبلیغ وجود دارد اول در پایین منوی های اصلی که مناسب به نظر میرسد و تبلیغ دوم که در هنگام بازی و میان مرحله ها نمایش داده میشود و بسیار آزار دهنده میباشد.


    گرافیک و صدا
    اگر بازی Cut the Rope را به یاد داشته باشید میدانید که با گرافیک دو بعدی خود بسیاری از کاربران را جذب خود کرده بود. زیرا در این بازی جلوه های گرافیکی بسیار زیبا طراحی شده بودند و Pudding Monsters نیز مثل هم خانواده خود از این امکانات بهره میگیرد. گرافیک بازی بسیار خوب به نظر میرسد که در آن از رنگ های بسیار تندی استفاده شده است و انیمیشن کاراکتر ها نیز عالی است.




    جالب است بدانید که هیولاهای پودینگی به اتفاقات اطراف خود واکنش نشان میدهند. برای مثال وقتی که یک هیولا در حال حرکت است دیگران چشم های خود را به سوی او میگردانند. هم چنین بسیار سرگرم کننده است وقتی که یکی از آنها بعد از حرکت خود را منقبض میکند و شکل و شمایل جالبی را به خود میگیرد. اگر برای مدتی آنها را تکان ندهید شروع به تکان خوردن هم گام به موسیقی پس زمینه بازی میکنند. این جلوه های بصری برای بیشتر کاربران مخصوصا کودکان جذاب به نظر میرسد.
    موسیقی بازی در نوع خود مناسب است اما به پای موسیقی Cut the Rope نمیرسد. جلوه های صوتی بازی نیز به خوبی رعایت شده اند مخصوصا وقتی که هیولاها با زبان عجیب و غریب خود شروع به صحبت میکنند.


    جمع بندی
    Pudding Monsters بازی سرگرم کننده ای هم برای بزرگترها و هم برای کودکان است. سختی مراحل به طوری طراحی شده است تا حوصله بازیکن را سر نبرد و او هم چنان به بازی کردن خود ادامه دهد. ولی بعضی از افراد ممکن است حس کنند بازی کمی برای آنها آسان است. به طور کلی اگر میخواهید یک دلار برای این بازی پرداخت کنید باید گفت ارزش آن را دارد. البته در کشور ما که رایگان در دسترس است و خبری از قانون کپی رایت نیز نیست!



    نسل ما اینگونه بود
    نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود رفیق رو کنار خود احساس نکرد

    نسلی که یواشکی بوسید یواشکی نوشید

    یواشکی خندید یواشکی حرف زد

    یواشکی فکر کرد یواشکی اعتراض کرد

    یواشکی گریه کرد یواشکی آرزو کرد

    یواشکی دعا کرد یواشکی درد و دل کرد

    یواشکی انتخاب کرد یواشکی عاشق شد

    و یواشکی.........

    شکست خورد


    +++++

    ★ قوانین جدید بخش عکس و آموزش ★

  9. #84
    zhoana
    مدير بخش عكس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    January 2011
    نوشته ها
    23,600
    11,345
    7,969

    پیش فرض

    بازی بین المللی آنلاین عصر پادشاهان معرفی شد


    بازی آنلاین عصر پادشاهان یک بازی بین المللی آنلاین است که در استودیو بازی سازی توسعه سامان تولید شده است و هم اکنون نگارش انگلیسی و فارسی آن در اینترنت قابل دسترس بوده و نسخه های ایتالیایی و عربی نیز به زودی منتشر خواهند گردید.
    به گزارش صبا آسا و به نقل از ورلد آی تی، برای ورود به این دنیای سرشار از اتفاقات جالب، بازیکنان نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارند. کافیست که وارد سایت عصر پادشاهان شده و برای خود یک اکانت بسازند و هیجان حوادث پیش رو را تجربه کنند.

    این بازی بر روی کلیه مرورگرهای معروف همچون فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر، سافاری و تبلت*های آی پد و سامسونگ گلکسی تب و اسمارت فون*های آیفون، سامسونگ و اچ تی سی بدون مشکل قابل اجرا می*باشد و با آنها سازگاری کامل دارد. این بازی رایگان در سبک تاریخی-نظامی و بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده*است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک فرمانده دلاور باید سعی کنند با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزند.
    در این میان جنگ*هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانان، با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می*یابند.
    ماجرا از آنجا آغاز شد که :
    صدها سال قبل مردم در امنیت و آرامش، در شهرهای خود زندگی می کردند، آنها مشغول کسب و کار، تجارت، ساختمان سازی، کشاورزی و . . . بودند که به ناگاه خبر حمله اقوامی شیطانی به نام گینگیزها، آرامش همه را بر هم ریخت.
    سریعا پادشاهان کشورهای همسایه با یکدیگر به مشورت پرداختند و به این نتیجه رسیدند که باید با یکدیگر هم پیمان شوند و با ایجاد لشکریانی بزرگ خود را برای مقابله با گینگیزها آماده نمایند.
    در میان جاسوسان خبر آوردند که تنها راه شکست گینگیزها، تسخیر کتیبه افسانه ای آنهاست. پس گروهی از قهرمانان بزرگ با پشت سر گذاشتن تمریناتی سنگین خود را برای تسخیر کتیبه جاودان آماده نمودند. جاسوسان در گزارش خود خبر داده بودند که لشکریان گینگیزها گنجینه هایی را نیز به همراه دارند که بسیار ارزشمند هستند. پس گروهی دیگر از قهرمانان نیز برای کسب این غنایم ارزشمند کار خود را آغاز نمودند.
    نمایی از صفحه شروع بازی
    حس همکاری و روابط دوستانه، جای نبردها و غارت ها را می گیرد . زیرا برای رسیدن به هدف نهایی کشورها مجبور هستند از تخصص سایرین نیز استفاده کنند و کارها را گروهی انجام دهند. در این مدت صدها کشور قدرتمند تشکیل می شود و این کشورها باید با مقاومت در برابر حمله های گینگیزها، کم کم به سمت شهرهایی که توسط گینگیزها تسخیر شده اند، حرکت و آن شهرها را تسخیر می کنند.
    عصر پادشاهان داستانی بسیار جذاب و اسرارآمیز است که شما در طی مسیر با موارد بسیار جالبی برخورد می کنید، کلید طلایی، صندوقچه های گنج، کتیبه جاودان، شهرهای افسانه ای گینگیزها و . . . تنها بخشی از داستان رازآلود عصر پادشاهان هستند و این شما هستند که باید با طی کردن این مسیر به اسرار نهفته بازی پی ببرید.
    در هر دوره از بازی در سرورهای بین المللی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی و بیش از۱۰۰ جایزه غیر نقدی وجود دارد. این جوایز بسته به میزان پیشرفت بازیکنان در سرورها تعیین و در انتهای هر سرور طی یک مراسم رسمی به آنها اعطا می شود. در سرورهای ایران مبلغ جایزه نقدی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال می باشد.
    گنجینه ها و هدایا:
    + پیدا کردن کلید طلایی: ۵۰ هزار تومان
    + نگه داشتن کلید طلایی به مدت ۷ روز : ۱۰۰ هزار تومان
    + پیدا کردن یک کلید نقره ای و یک صندقچه کوچک: دارای جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش ۱۰ تا ۵۰هزار تومان
    + کیسه های سکه ویژه دنیای بازی



    نسل ما اینگونه بود
    نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود رفیق رو کنار خود احساس نکرد

    نسلی که یواشکی بوسید یواشکی نوشید

    یواشکی خندید یواشکی حرف زد

    یواشکی فکر کرد یواشکی اعتراض کرد

    یواشکی گریه کرد یواشکی آرزو کرد

    یواشکی دعا کرد یواشکی درد و دل کرد

    یواشکی انتخاب کرد یواشکی عاشق شد

    و یواشکی.........

    شکست خورد


    +++++

    ★ قوانین جدید بخش عکس و آموزش ★

  10. #85
    zhoana
    مدير بخش عكس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    January 2011
    نوشته ها
    23,600
    11,345
    7,969

    پیش فرض

    بازسازی سه بعدی مراحل ساخت برج ایفل


    با بازسازی سه بعدی فوق دقیق، علاقه*مندان می*توانند به زمان گذشته برگشته و برج ایفل را درست پس از اتمام ساخت آن نظاره کنند.



    مهدی تیوبی و همکارانش در فرانسه طراح این برنامه معرفی شده*اند.

    ساختمان*های موجود در این فیلم ویدیوئی به اندازه*ای دقیق* هستند که جزئیات بسیار ریز از قبیل پرچم*های موجود بر روی عمارت اصلی نیز قابل مشاهده*اند.
    این سطح دقت با مراجعه به آرشیوی از طرح ساختمان*ها، طراحی*ها، نقشه*ها و همچنین ارتباط با مشاوران تاریخی ارائه شده است.
    در این پروژه، مدل*بندی کردن یک ساختمان منفرد، چندین ماه زمان برده و در بسیاری از موارد، فضای داخل بناهای مشهور نیز به صورت مجازی قابل دیدن هستند.
    فیلم پاریس تنها نمونه*ای از بازه*های زمانی موجود در این پروژه است که شهر را از دوران قرون وسطی تا زمان حال به نمایش می*گذارد.
    مدل مزبور بر روی طیفی از پلت*فرم*ها از آنلاین و برنامه*های تبلت گرفته تا یک کتاب واقعیت افزوده، مستند یا حتی تجربه واقعیت مجازی قابل مشاهده است.
    توالی*های تعاملی در این مدل نشان می*دهند که برای مثال ساختمان*ها چگونه بنا شدند. همچنین با کمک واقعیت افزوده، یک ناحیه می*تواند در لحظات مختلف از طریق مدل*های موجود مشاهده شود.
    به گفته ژن-مارک لری مدیر موزه Carnavalet در پاریس و یکی از حاضرین در این پروژه، تجسم* بخشیدن به شهر پاریس با چنین دقتی درک وی از مناسبت*های تاریخی را تغییر داده است.
    برای مثال، زندان باستیل که محل وقوع انقلاب فرانسه در سال 1789 بوده، بسیار کوچک*تر از نمایش*های هنری پیشین است و این بدین معناست که تسخیر آن به احتمال فراوان بسیار آسان*تر از روایت*های ارائه شده بوده است.
    تیم طراح مدعی است که حتی قدیمی*ترین مدل*ها به دلیل اطلاعات گسترده موجود در آرشیوهای ملی فرانسه بی*نهایت واقعی هستند و این که این دنیای مجازی می*تواند با یافته*های جدید به روز شود.
    تاکنون تمرکز مهندسان بر روی بازتولید ساختمان*ها بوده، اما سایر جوانب زندگی روزمره نیز در نسخه*های آتی مورد ملاحظه قرار خواهند گرفت.
    آن*ها در نظر دارند تجربیات مشابهی را برای سایر شهرها در آینده صورت دهد.
    گفتنی است، برج ایفل (Tower Eiffel)‏ برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می*شود، پربازدیدترین و یکی از شناخته*شده*ترین بناها در جهان است.
    ساخت برج ایفل در سال ۱۸۸۷ آغاز و در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ به پایان رسید. در آغاز برج ایفل برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد ولی پس از ساخت این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر که در بین آنها می*توان از امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنین الکساندر دوما نویسنده شهیر فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض کردند.
    نام برج ایفل از نام سازنده*اش گوستاو ایفل گرفته شده است.



    نسل ما اینگونه بود
    نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود رفیق رو کنار خود احساس نکرد

    نسلی که یواشکی بوسید یواشکی نوشید

    یواشکی خندید یواشکی حرف زد

    یواشکی فکر کرد یواشکی اعتراض کرد

    یواشکی گریه کرد یواشکی آرزو کرد

    یواشکی دعا کرد یواشکی درد و دل کرد

    یواشکی انتخاب کرد یواشکی عاشق شد

    و یواشکی.........

    شکست خورد


    +++++

    ★ قوانین جدید بخش عکس و آموزش ★

  11. #86
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ از نگاه Yahoo

    سال ۲۰۱۲ رو به پایان است و سایت های مختلف بازی های منتخب امسال را انتخاب می کنند. تا به حال سایت معتبر IGN بهترین بازی های امسال در سبک های گوناگون را انتخاب کرده است. به علاوه IGN بهترین بازی های سال در جشنواره VGA نیز انتخاب شده اند. حال سایت معتبر یاهو بهترین بازی های سال در سبک های گوناگون را انتخاب کرده است:


    -نکته:بهترین بازی های هر بخش با رنگ قرمز مشخص شده اند.

    بهترین بازی اکشن ماجراجویی


    Darksiders 2


    Assassins Creed III


    Disshonored





    بهترین بازی دانلودیJourneyMark of the NinjaThe Walking Dead:The Game



    بهترین بازی چند نفره
    Guild Wars 2
    Call of Duty:Black Ops II
    Borderlands 2

    بهترین بازی موزیکال
    Dance Central 3
    Sound Shapes


    بهترین بازی موبایل و تبلت
    Punch Quest
    The Room
    Field Runners


    بهترین بازی مسابقه ای
    Forza:Horizon
    Need for Speed Most Wanted 2012


    بهترین بازی نقش افرینی
    Borderlands 2
    Xenoblade Chronicles
    Diablo III
    Mass Efect 3


    بهترین شوتر اول شخص
    Halo 4
    Call of Duty:Black Ops 2
    Far Cry 3


    بهترین بازی اجتماعی
    Marvel Avengers Alliance
    Draw Something
    You Dont Know Jack


    بهترین بازی ورزشی
    FIFA 13
    NHL 13
    NBA 2K13


    بهترین بازی استراتژیک
    FTL:Faster Than Light
    XCOM:Enemy Unkown

    بهترین بازی سال
    Dishonored
    Journey
    The Walking Dead:The Game
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  12. #87
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    تاریخ عرضه دمو قابل بازی “فضای مرده ۳″مشخص شد

    ناشر عنوان “فضای مرده ۳″ یعنی EA چندی پیش اعلام کرد دمو این عنوان در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۳ عرضه می شود. در نسخه سوم این سری شاهد ایزاک در سیاره ای برفی هستیم. در این عنوان قابلیت کو-اپ دو نفره نیز اضافه شده است و این عنوان از کینکت نیز پشتیبانی می کند. “فضای مرده ۳″ المان های اکشن را نیز به خود افزوده است که باعث نگرانی بعضی از طرفداران این سری شده است. عنوان “فضای مرده ۳″ در تاریخ ۵ فبریه در سرتاسر جهان عرضه می شود.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  13. #88
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    هترین بازی های ۲۰۱۲ از نگاه «گیم اینفورمر»

    پس از “ای جی ان” و “وی جی ای” سایت معتبر “گیم اینفورمر” بهترین بازی های سال را انتخاب کرده است. انتخاب های این سایت را پایین مشاهده می کنید:





    بهترین داستان: Dishonored


    بهترین شخص وابسته: Pawns / Dragon’s Dogma


    بهترین گرافیک: Journey


    بهترین بازی چند نفره: Assassin’s Creed III


    بهترین بازی از لحاظ روایت داستان: Mass Effect 3


    بهترین سیستم مبارزه: Final Fantasy XIII-2


    بهترین تنظیم: Xenoblade Chronicles


    شخصیت پیشکسبت: Commander Shepard / Mass Effect 3


    مسخره ترین بازی: Asura’s Wrath


    تبه کار ترین شخصیت: Caius / Final Fantasy XIII-2


    بهترین “کو_اپ”: Journey


    بهترین غول اخر: The Griffin / Dragon’s Dogma


    بهترین سکانس در بازی ها: The Very Model / Mass Effect 3


    بهترین بازی دوباره عرضه شده: Persona 4 Golden


    بهترین اهنگ در بازی های مسابقه ای: F1 2012 / Codemasters Birmingham


    بهترین نواوری در طراحی ماشین ها : Sonic & All-Stars Racing Transformed / Sega


    بهترین بازی مسابقه ای چند نفره:Need for Speed: Most Wanted / Criterion Games


    ناامید کننده ترین عنوان مسابقه سال: Dirt Showdown / Codemasters Racing


    بهترین طراحی ماشین: Need for Speed: Most Wanted / Criterion Games


    بهترین بازی مسابقه ای سال : Need for Speed Most Wanted


    بهترین بازی دانلودی: Mark of the Ninja


    بهترین بازی مستقل: Torchlight II


    بهترین بازی ار پی جی انلاین: Guild Wars 2


    بهترین ار پی جی سال : Mass Effect 3


    بهترین بازی اکشن سال:Dishonored


    بهترین بازی سال: Mass Effect 3
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  14. #89
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    تولد مرگ در جهنم یخ*زده
    نسل هفتم از صنعت بازی*های ویدیویی، در کنار روند رو به رشدی که در پیش گرفته است و تکنولوژی*های نوینی که ارائه می*دهد، رو به سوی ساخت بازی*های اکشن و سینمایی قدم می*گذارد و میزان استفاده از ژانر ترس و وحشت در این دامنه کم*رنگ*تر از پیش به نظر می*رسد. چراکه شاید تهیه کنندگان و سازندگان یک بازی ویدیویی ریسک ساخت یک عنوان ترسناک (که مخاطب عام هم ندارد) را قبول نکنند اما شرکت بزرگ “الکترونیک آرتز” دست به چنین کاری زد.در اکتبر سال ۲۰۰۸ (مهر ماه ۱۳۸۷) بود که شرکت “EA” توسط یکی از استودیوهای خود به نام “EA Redwood Shores” (این استودیوی بازی سازی چندی بعد نام تجاری*اش را به Visceral Games تغییر داد)، یک IP جدید در ژانر “ترس”، به نام “Dead Space” به صنعت بازی معرفی کرد. “فضای مرده” همان*طور که از اسم*اش نیز پیدا است، حال و هوایی مرده و ترسناک داشت و توانست دل آن طیف از بازی*کننده*هایی که مدت*ها منتظر یک عنوان خوش*ساخت در قالب ترس و وحشت بودند را به*دست آورد. اما افسوس و صد حیف که این گروه از مخاطب*ها بخش اعظم خریداران را تشکیل ندادند تا فروش نسخه*ی اول از مرز ۲ میلیون فراتر نرود.
    دو سال از انتشار اولین شماره*ی “فضای مرده” گذشت تا به نسخه*ی دوم رسیدیم. اوج بلوغ استعداد یک استودیوی بازی*سازی را کاملا می*شد در “فضای مرده*ی ۲″ مشاهده کرد. همه چیز گامی به جلو برداشته بود و پیشرفت زیادی در خود می*دید. اندکی از ترس و وحشت خالصی که در شماره*ی اول می*دیدیم کاسته شده بود تا دست سازندگان برای تنوع بخشیدن و جذاب*تر کردن مراحل بازی بازتر شود. علارغم بی*توجهی داوران “VGA Spike 2011″ به “فضای مرده*ی ۲″ این بازی همچنان یکی از قدرت*مندترین و بهترین عناوین نسل هفتم به شمار می*رود.اما می*رسیم به سال ۲۰۱۳ جایی که دو سال از عرضه*ی “فضای مرده*ی ۲″ گذشته است و صدای قدم*های سومین شماره به گوش می*رسد. سازندگان باهوش و با استعداد استودیوی ” Visceral Games” باز هم می*خواهند نبوغ خود را به رخ بکشند و شماره*ی سوم را نیز دست*خوش تغییراتی روبه*جلو کنند. این سازندگان نشان دادند که به*خوبی می*دادند مفهوم “سه*گانه” چیست و کاملا بلدند مدیوم*ها و استانداردهای بازی*شان را در هر نسخه ارتقا دهند. اگر زاویه*ی نگاه*مان را ژرف*تر کنیم تا وسعت هر سه شماره برای*مان نمایان شود و آن*گاه هر سه نسخه را به هم بچسبانیم بازی نابی را می*بینیم که با محیطی ترسناک و ناشناخته شروع می*شود؛ در میانه*ی راه “ردمارکر”، “نکرومورف” و “دشمن*های سیاسی انسانی” را می*شناسیم و به سمت*شان حرکت می*کنیم و در انتها نیز قرار است طی نبردهایی عظیم و هیجان*انگیز که همچنان درون*مایه*ی دلهره دارد آن*ها را نابود کنیم. بنابراین فرنچایز “فضای مرده” به معنای واقعی کلمه*ی “سه*گانه” است که کاملا هدف*مند از اتمسفر ترسناک خالص به هیجان نبرد*های انتهایی می*رسد. درست مانند سه*گانه*های”ماتریکس” و “بیگانگان” در سینما که روی پرده*ی نقره*ای دیده شدند.
    التیام التهابی سرد
    دو ماه از ماجرای فرار کردن “آیزاک” و “الی” از شهر فضایی “اسپرول” می*گذرد و آن*ها با شخصی به*نام “جان کارور” روبه*رو می*شوند. “کارور” یک گروهبان عضو ارتش است که از هجوم نکرومورف*ها در سیاره*ی “آکسر” جان سالم به در برده و به نوعی بازمانده*ی آن حادثه به شمار می*رود. همچنین او اطلاعاتی دارد که می*توان با استفاده از آن نسل “مارکرها” و “نکرومورف*ها” را ریشه کن کرد. این اطلاعات به سیاره**ای قدیمی تحت عنوان “تائوولانتیس” مربوط می*شود که قبلا پایگاه دریافت انرژی بوده و مدت*هاست به یخچالی سرد و برفی تبدیل شده است. بنابراین “آیزاک” و “الی” و “کارور” راهی این جهنم یخ*زده می*شوند.برف و بوران و کولاک زوزه*کشان به سه قهرمان ما خوش*آمد می*گویند و شرایط سخت آب*وهوایی “تائوولانتیس” را نشان می*دهند. سپس “آیزاک” به دنبال پیدا کردن محلی برای فرود آوردن سفینه می*گردد که ناگهان چشمش به سفینه*ی دیگری درون برف*ها *می*افتد. سفینه*ای که ظاهرا انسان*ها را به این سیاره آورده تا با “مارکر” ارتباط برقرار کنند! از قضای روزگار سفینه*ی تیم “آیزاک” هم در همین حال سقوط می*کند تا بازی کاملا هیجان*انگیز و درگیر کننده آغاز شود.
    وجود انسان*های دیگر در قالب دشمنان، نقاط کور داستان را به طور کامل باز خواهد کرد. به احتمال زیاد آن*ها با مذهب “یونیتولوژی” ارتباط دارند و کلید بسیاری از سوال*ها در دستان*شان خواهد بود. “یونیتولوژی” نام یک مذهب است که برای فریب فکر انسان*ها از حقایق پشت پرده*ی “مارکر” توسط قدرت*طلبان به وجود آمد و پیروان آن بر این باورند که “مارکر” را خداوند برای*شان فرستاده و باید این جسم مقدس را پرستش کنند! از این رو قرار گرفتن دشمنان انسانی در بازی مخصوصا در آخرین قسمت یک سه*گانه کاملا منطقی و معنادار به نظر می*رسد.بعد از سقوط سفینه* درون برف*های “تائوولانتیس”، “الی” گم می*شود و “آیزاک” باید به دنبال*اش بگردد و همچنین به همراه “کارور” پرده از اسرار “مارکر” و “نکرومورف*ها” بردارد و نسل*شان را نابود کند. از شواهد پیداست “آیزاک کلارک” همچنان با مشکلات و اختلالات روانی دست و پنجه نرم می*کند به طوری که در این نسخه ناتعادل بودن روانی*اش نمود بیشتری خواهد داشت ولی به هر حال باید این ماموریت طولانی و تاریک و سرد را به پایان برساند.
    رقص خونین برف در ضیافت مرگ
    سومین شماره از فرنچایز “فضای مرده” یک “اکشن ترسناک” است. اما اضافه شدن واژه*ی “اکشن” در این نسخه خوب خواهد بود یا خیر؟ اساسا حرکت یک “سری بازی” از ژانر ترسناک خالص به سمت اکشن مدیومی درست است اما چگونه انجام دادن*اش جای بحث را باز می*کند و احتمالا آن نسخه را زیر سوال می*برد. مهم*ترین ویژگی در چنین اقدامی، از بین نرفتن و پایدار ماندن المان*های اصلی است که علارغم دیگر بازی*ها، “فضای مرده*ی ۳″ با هوشیاری کامل آن را انجام می*دهد. به عنوان مثال وجود دشمن*های انسانی از شماره*ی یک کم*کم به بازی تزریق شد (فقط داستان) در شماره*ی دو رونمایی گشت (هانس تیدمن و تیم امنیتی اسپرول) و در نسخه*ی سوم به اوج خواهد رسید. یا همچنین اولین شماره در سفینه*ای بسته (ایشیمورا) روایت می*شد که در نسخه*ی دوم به یک شهر فضایی به نام “اسپرول” انتقال یافت و “فضای مرده*ی ۳″ نیز کوهستانی آزاد و وسیع و پوشیده از برف را نمایش خواهد داد. چنین مثال*هایی حتی برای اسلحه*ها و مهمات نیز صادق است که همه چیز کاملا درست ارتقا پیدا می*کند که بنابراین در سومین شماره*ی “فضای مرده” هرگز اکشنی بی*منطق را نخواهیم دید.اما این اکشن منطقی با درون*مایه*ی ترسناک*اش یک قهرمان اصلی به نام “آیزاک کلارک” دارد که شخصیتی فرعی با نام “جان کارور” او را همراهی می*کند و یک کرکتر زن غیرقابل بازی به نام “الی” هم در روایت قصه حضور خواهد داشت. قهرمان یا شخصیت فرعی یعنی کسی که به ماموریت*ها و خط اصلی ماجرا اضافه می*شود و به نوعی می*توان او را یک “همراه” برای “آیزاک کلارک” به حساب آورد. یکی از پیشرفت*های “فضای مرده*ی ۳″ نیز در همین راستا و بازی کردن با “کارور” خواهد بود. به طوری که بازی کننده در قسمتی تحت عنوان “drop-in/drop-out” می*تواند حق انتخاب داشته باشد که هر مرحله را تنها با “آیزاک” به پایان برساند یا اینکه “جان کارور” نیز او را همراهی کند. در واقع قبل از هر مرحله قابلیت تنظیم بخش “تک نفره” یا “دو نفره” به عهده*ی بازی کننده گذاشته شده است تا به هر شکلی که دوست دارد بازی را جلو ببرد. می*توان “فضای مرده*ی ۳″ را کاملا تنها و فقط با “آیزاک” انجام داد یا به شکل دو نفره همراه با “کارور” بازی را به پایان رساند. ویژگی*هایی هم در این بخش قرار داده شده تا ارزش تکرار “فضای مرده*ی ۳″ را بالاتر ببرد. بدین معنا که قسمت*های “تک نفره” و “دو نفره”، کات*سین*ها و دیالوگ*هایی متفاوت از هم دارند و حتی شیوه*ی رو به رو شدن مخاطب با هر مرحله نیز تغییر می*کند. همچنین بخش “دو نفره” را می*توان با تکیه بر قابلیت “Co-op” به همراه دوستان انجام داد و جدا از بخش “تک نفره” از آن نیز لذتی دوچندان برد.
    اما سازندگان استودیوی “Visceral Games” به قدری باهوش هستند که وقتی قابلیت جدید “Co-op” را خلق می*کنند به اندازه*ی کافی آن را غنی سازی کنند تا از هر لحاظ خوش ساخت باشد و چیزی کم نیاورد. در همین راستا پای “کینکت” را نیز به “فضای مرده*ی ۳″ باز کردند. به دلیل صداگذاری بی*نظیر “فضای مرده” و حرکت*اش به سمت اکشن، در این بازی به درستی از قابلیت پشتیبانی فرمان صوتی “کینکت” استفاده شده است و فقط هم در بخش “دو نفره” می*شود از آن استفاده کرد. به عنوان مثال در حال جنگیدن و کشتن نکروموف*ها پشت به پشت همراه*تان هستید که ناگهان تیرتان تمام می*شود! در این هنگام فریاد می*زنید “من به مهمات احتیاج دارم” و دوست*تان آن را به شما می*دهد. یا اینکه نوار سلامتی*تان قرمز شده و چشمک می*زند که باز هم بلند فریاد می*کشید “من به بسته*ی سلامتی نیاز دارم” و همراه*تان به شما یک بسته*ی سلامتی می*رساند. از سوی دیگر می*توان با استفاده از فرمان صوتی، مسیریاب را نمایان کرد تا راه را نشان دهد یا اینکه موقعیت استقرار همراه را جست*جو کرد تا زیاد از شما فاصله نگیرد! دلیل دیگری که حضور “کینکت” را دامن می*زند اصرار “Visceral Games” به استفاده نکردن از HUD به اصطلاح (Heads Up Display) است که از همان نسخه*ی اول همه*ی اطلاعات را روی RIG (لباس مخصوص بازی) قرار داده بود تا صفحه*ی نمایش با نشان دادن “نوار سلامتی” یا “تعداد تیرها و خشاب”، بازی کننده را از درون آن فضا بیرون نکشد. بنابراین در راستای اضافه شدن بخش “دو نفره” به مراتب گزینه*هایی نیز در بازی افزوده می*شود که به این بخش اختصاص پیدا می*کند. به همین منظور سازندگان باز هم سعی بر پویا شدن بیش از پیش فضاسازی خواهند کرد تا بازی کننده تعامل بیشتری با التهاب ماجراهای درون محیط برقرار کند.
    سیاره*ی سرد “تائوولانتیس” شاهد ضیافت گرمی از حضور دشمنان انسانی و نکرومورفی خواهد بود. “آیزاک” و “کارور” نه*تنها دقدقه*ی پیدا کردن “الی” را دارند بلکه باید با دشمنان انسانی (یونیتولوژیست*ها) بجنگند و از طریق آن*ها به رمز و رازهای پنهان و پشت پرده*ی “مارکر” برسند. “یونیتولوژیست*ها” کاملا مسلح هستند و انواع اسلحه و مهمات از قبیل نارنجک را دارند که برای رویارویی با آن*ها برای اولین*بار قابلیت “سنگرگیری” در بازی گنجانده شده است که پنجره*ی جدیدی از المان*های تازه*ی “فضای مرده*ی ۳″ را در “تائوولانتیس” می*گشاید. همچنین قابلیت جدید دیگری به منظور مقابله با این دشمنان طراحی شده است که به وسیله*ی آن می*شود با پرشی کوتاه از خطرهای احتمالی جاخالی داد و به چپ و راست پرید که به فضا و ریتم پرهیجان بازی می*خورد. در این بین نکرومورف*ها نیز لحظه*ای آرام نمی*نشینند و همه*ی موجودات زنده را آلوده می*کنند. همچون دو شماره*ی گذشته از “فضای مرده”، در لابه*لای مراحل، غولآخرهای چالش برانگیزی وجود خواهد داشت تا شرایط هیجان انگیزی را پدید آورد. یکی از غولآخرهای اصلی و قدرت*مند در بازی “Nexus” نام دارد که جثه*ای بسیار بزرگ اما شبیه به حشره دارد که از اندام*های گوارشی نیز بهره می*برد و آیزاک باید با شلیک به نقاط مشخص و حساس*اش با او به مقابله بپردازد که کار آسانی نخواهد بود.
    اما وسیله*ی مبارزه با این دشمنان ریز و درشت در بازی چیست؟ سازندگان باهوش استودیوی “Visceral Games” به قدری به شخصیت پردازی “آیزاک” اهمیت می*دهند که از همان ابتدا و اولین شماره، سلاح اصلی را متناسب با شغل و رشته*ی تحصیلی او انتخاب کردند. اسلحه*ای غیر حرفه*ای به نام “پلاسما کاتر” که یک وسیله*ی جوش*کاری در مهندسی برق به حساب می*آید توانست با گذشت زمان به خوبی در دل بازی جای*اش را باز کند تا هم*اکنون به عنوان نماد سلاح “فضای مرده” محسوب شود. سومین نسخه از این فرنچایز همچنان سنت*شکنی نکرده است و “پلاسما کاتر” را به عنوان اسلحه*ی اصلی در اختیار آیزاک کلارک” و بازی کننده قرار می*دهد. اما در کنار “پلاسما کاتر” و دیگر اسلحه*های قدیمی موجود در شماره*های گذشته، سلاح جدیدی نیز در بازی وجود خواهند داشت که ویژگی*های تازه*ای را ارائه می*دهند. یکی از آن*ها جریان الکتریسیته*ی برق را به سمت و سوی دشمنان شلیک می*کند تا وی جان به جان آفرین تسلیم شود! البته سازندگان، بخش مربوط به وسایل مبارزه را در “فضای مرده*ی ۳″ به اوج تکامل رسانده*اند. به طوری که در کنار خریدن و به*دست آوردن اسلحه*های کامل و از پیش طراحی شده، بخش نوآورانه*ای به نام “Weapons Bench” در بازی وجود خواهد داشت که به دو قسمت اصلی تقسیم می*شود. در “Weapons Bench” می*توان انواع و اقسام اسلحه را ساخت و خلق کرد؛ اما چگونه؟ جهنم سرد “تائوولانتیس” وسعت زیادی دارد و قدمت چندین چند ساله*اش اسلحه*های زیادی را در لابه*لای برف*ها مدفون یا تکه تکه کرده است. “آیزاک” می*تواند قسمت*های مختلف هر سلاح را جمع*آوری کند و با ترکیب هر کدام با هم یک اسلحه*ی جدید بسازد. ترکیب کردن این تکه*ها دو روش دارد که اولی کاملا خلاقانه و به عهده*ی بازی کننده گذاشته شده است تا هر چه را که می*خواد با هم ترکیب کرده و خالق وسیله*ای نوین باشد. راه دوم برای ساختن اسلحه، به کمک الگوی از قبل طراحی شده*ای انجام می*گیرد که “آیزاک کلارک”، با پیروی از دستورات آن موفق به خلق کردن سلاحی نو می*شود. به عنوان مثال می*شود با ترکیب کردن مخزن آتش*زا و یک مسلسل، اسلحه*ی جالبی پدید آورد که به کمک آن بتوان به سوی نکرومورف*ها آتش پرت کرد و هنگامی که مشغول سوختن هستند با بستن رگبار به سمت*شان آن*ها را از پای درآورد. چنین بخش هیجان انگیزی فوق*العاده به جذاب*تر شدن بازی کمک خواهد کرد و گامی دیگر را در راستای پیشرفت منطقی و روبه*جلوی “فضای مرده” برمی*دارد.
    در سومین شماره نیز همچون نسخه*های گذشته، قابلیت ارتقای ویژگی*ها برای بازی کننده وجود خواهد داشت تا بتواند لباس*های پیشرفته، نوار سلامتی بلندتر و اسلحه*های قدرت*مند*تری برای خودش بسازد. همچنین کماکان دو ویژگی اساسی “فضای مرده” یعنی Stasis (کند کننده*ی زمان) و Kenesis (قابلیت گرفتن اجسام از فاصله*ی دور) در بازی وجود دارد تا یکی از کمک*های کارآمد “آیزاک کلارک” در مبارزه با دشمنان باشد. مخصوصا هنگامی که یونیتولوژیست*ها نارنجکی پرتاب کنند می*توان آن را گرفت و به سمت خودشان بازگرداند تا منفجر شوند! کاربرد مهم دیگرشان حل کردن معماهای گوناگون است که از این دست معماها در “فضای مرده*ی ۳″ بیشتر از پیش به چشم می*خورد و برای حل کردن*شان باید از “Stasis” و “Kenesis” استفاده کرد و این مراحل فراموش ناشدنی با ایده*های ناب را به پایان برد.
    رنگین*کمان سیاه و سفید
    اساسا افرادی که در کاری مهارت داشته باشند، میل به پیشرفت، اجازه*ی سکون به آن*ها نمی*دهد و همیشه استانداردهای خود را تغییر می*دهند و والاتر می*کنند. اولین شماره از “فضای مرده” چنان محیط ترسناک و تاریک و ساکتی را در سفینه*ی “ایشیمورا” نمایش داد که کمتر کسی می*توانست نترسد! “فضای مرده*ی ۲″ شهری فضایی را به تصویر کشید که در آن بیمارستان، فروشگاه، ایستگاه مترو و همه*ی امکانات پیشرفته*ی یک شهر متمدن یافت می*شد. اما سومین “فضای مرده” شرایطی کاملا متفاوت و مسحور کننده را خواهد ساخت. برف و کولاک و سرما همه*ی کوهستان “تائوولانتیس” را پوشانده است و طوفان لحظه*ای آرام و قرار ندارد. قدم*های “آیزاک” درون برف*های روی زمین فرو می*رود و به زحمت راه*اش را پیدا می*کند. راهی که به یک غار تاریک ختم می*شود و تنها روزنه*ی نور، چراغ قوه است. با بیرون آمدن از غار، کولاک تمام شده و نور زیبایی از آسمان می*تابد و دوباره با زمین لرزه*ای برف*های بهمن*پوش از کوه*پایه فرو می*ریزند و کولاک و بوران شروع می*شود. آب و هوایی که فوق*العاده به الگوریتم متنوع بازی اضافه می*کند و تعامل برف و تاریکی و نور، شاهکاری از طراحی هنری مراحل را پدید می*آورد. مناظر چشم* نوازی که به لطف موتور گرافیکی بهینه شده*ی “Visceral Engine” زیباتر هم می*شود. انیمیشن*های حرکتی مخصوصا در کات*سین*ها روان*تر شده و جلوه*ی بیشتری به بازی خواهد داد. لباس*های متاسب با شرایط سرد و برفی محیط نیز با جزییات زیادی کار شده است تا بازی کننده به خوبی با محیط اطراف*اش ارتباط برقرار کند. اما در “فضای مرده*ی ۳″ نکرومورف*های جدیدی خواهیم دید که هر کدام با ظرافت سازندگان رنگ و بوی یخ*بسته*ی “تائوولانتیس” را خواهند داد تا گرم*ترین مهمانی خون*آلود سیاره*ای سرد را شاهد باشیم.
    آواز خورشید یخ*زده
    سازندگان “فضای مرده” معتقدند صدا بیشتر از تصویر دل*هره و ترس به وجود می*آورد و مخاطب را درگیر می*کند. به همین خاطر از همان اولین شماره تمرکزشان را روی این بخش گذاشتند و قدم به قدم*اش را هوش*مندانه و دقیق کار کردند. “فضای مرده*ی ۳″ نیز همین روند را ادامه می*دهد. زوزه*های باد که در پیچ و تاب کوهستان “تائوولانتیس” می*پیچد سرمای آن*جا را تا وجود بازی کننده نفوذ می*دهد. خرش*خرش کردن برف*ها زیر پای “آیزاک” و گنگ بودن صدا در مکان*های بسته گوشه*ای از هدیه*های هنرمندان ” Visceral Games” برای مخاطبان خواهد بود. گاهی با صدای جرقه*ی قطع و وصل شدن یک لامپ مهتابی در سکوت می*ترساند و گاهی با هم*همه*ی غرش و شورش نکرومورف*ها لرزه بر اندام می*افکند. همچنان موسیقی شناور بر متن لحظات، آرامشی ناآرام را در هر لحظه به ارمغان می*آورد و مانند شماره*های گذشته استانداردهای خود را خواهد شناخت. بدین معنا که گاهی تنها به زوزه*ی باد و غرش نکرومورف*ها اکتفا می*کند؛ گاهی با ریتم ملایمی عظمت محیط را به رخ می*کشد و گاهی نیز تند و دل*هره*آور می*شود تا آدرنالین خون را افزایش دهد.
    سومین شماره از “فضای مرده” پایان سه*گانه*ای بی*نظیر خواهد بود که “آیزاک کلارک” به همراه تیم*اش وارد جهنم یخ*زده*ی “تائوولانتیس” می*شوند تا پرده از اسرار “مارکرها” توسط افراد پشت پرده و قدرت*مند مذهب “یونیتولوژی” بردارند و نسل نکرومورف*ها را ریشه کن کنند. سه*گانه*ای که از همان ابتدا قدم به قدم راه*اش را با تفکر و برنامه*ریزی جلو آمد و در انتظار پایانی باشکوه در زنده*ترین و پویاترین فضای مرده*ی دنیا به سر می*برد. خوش*آمد گویی برف و بوران و باد، تولد مرگ مارکرهای شوم و دل*هره*آور را به همراه دارد و قرار است دوباره خورشید طلایی درخشش*اش را به یخچال غربت*زده*ی “تائووانتیس” هدیه دهد.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  15. #90
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    قسمت اول از «مردگان متحرک» برای تعطیلات کریسمس به طور رایگان در شبکه*ی لایو قرار گرفت

    ه قول توئیتر ign، استودیوی بازی*سازی تل*تیلز یک تعطیلات غمگین و ناراحت*کننده*ی پر درد را با رایگان کردن قسمت اول از بازی تحسین*شده اش یعنی «مردگان متحرک» برای شما آرزو می*کند.


    طبق اخباری که رسیده به مدت یک هفته قسمت اول از بازی مردگان متحرک که در مراسم اسپایک توانست بهترین بازی سال ۲۰۱۲ شناخته شود، و بر اساس نظر بسیاری از سایت*ها من جمله یاهو گیمز بهترین بازی سال بوده است، در شبکه*ی ایکس*باکس لایو رایگان خواهد بود. علاقه*مندان به این بازی می*توانند آن را از طریق لایو اکانت خود دانلود کنند و کریسمس را با این یک قسمت سر کنند.


    قسمت اول از فصل اول بازی که ۵ قسمت داشت، به شرح وقایع و باز شدن ابتدای داستان این بازی می*پردازد. بر اساس نمرات، یکی از بهترین قسمت*های این بازی همین قسمت اول بوده است. این بازی که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک سه بعدی ساخته شده است، اقتباسی است آزاد از کمیک*های رابرت کرک*من که در سال*های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده و سریالی با همین نام با محوریت شخصیت*های اصلی کمیک ساخته شده است. بازی دیگری با همین نام و پسوند «غریزه* و بقا» بر اساس وقایع سریال ساخته شده است و توسط اکتیویژن منتشر خواهد شد.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
صفحه 6 از 19 نخست ... 23456789101116 ... آخرین
نمایش نتایج: از 76 به 90 از 282

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •