ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 27 از 27 نخست ... 717222324252627
نمایش نتایج: از 391 به 394 از 394
  1. #391
    MR ADRENALIN
    کوچولو رسمی

    کوچولوووووو فعال

    تاریخ عضویت
    September 2015
    محل سکونت
    Earth
    نوشته ها
    2,213
    880
    606

    پیش فرض

    ژاپن در حال ساخت سریع*ترین سوپرکامپیوتر جهان است

    همانطور که مطلع هستید ژاپن از جمله کشورهای پیشرو در عرصه تکنولوژی است. اما آن*ها هرگز دوست ندارند به پیشتازی خود در این عرصه پایان دهند و این*بار قصد دارند تا با ساخت سریع*ترین سوپرکامپیوتر جهان یکبار دیگر نبوغ خود را به رخ سایرین بکشند.
    به گزارش رویترز، هدف اصلی از ساخت این سوپرکامپیوتر کمک به دانشمندان ژاپنی در طراحی و ساخت خودروهای بدون راننده، ساخت ربات*های قدرتمندتر و همچنین کمک به علم پزشکی عنوان شده است.

    طبق گزارشات موجود، وزارت اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن در حدود ۱۷۳ میلیون دلار برای این پروژه در نظر گرفته است. ژاپن در تلاش است تا با ساخت این سوپرکامپیوتر، خود را از غول*های تکنولوژی* همچون کره*جنوبی و چین متمایز کند. آن*ها به خوبی دریافته*اند که هیچ چیز بیشتر از سرعت تفاوت را آشکار نمی*کند.

    به گزارش رویترز، این کامپیوتر قادر خواهد بود تا ۱۳۰ کادریلیون (یک با ۱۵ صفر جلوی* آن!) محاسبه در ثانیه انجام دهد. این درحالی است که سریعترین سوپرکامپیوتر حال حاضر یعنی Sunway Taihulight با سرعت پردازشی ۹۳ کادریلیون در ثانیه حدود ۴۰ درصد کندتر است. این سوپر کامپیوتر احتمالا تا سال آینده توسط موسسه بین المللی علوم صنعتی پیشرفته و فناوری ژاپن رونمایی خواهد شد.

    بی شک یکی از حوزه*هایی که تحت تاثیر افزایش سرعت رایانه*ها رشد خواهد کرد، هوش مصنوعی است. هر اندازه که کامپیوترها سرعت محاسباتی بیشتری پیدا می*کنند، دانشمندان به طراحی ماشین*های خودران پیشرفته*تر، اتوماسیون کارخانجات و پیشرفت تکنولوژی پزشکی امیدوارتر می*شوند.
    اگر خداوند آدم را از روی تصویر خودش آفرید، پس چطور من نامریی نیستم؟
  2. #392
    MR ADRENALIN
    کوچولو رسمی

    کوچولوووووو فعال

    تاریخ عضویت
    September 2015
    محل سکونت
    Earth
    نوشته ها
    2,213
    880
    606

    پیش فرض

    شایعه: تولید آزمایشی سرفیس فون در پگاترون آغاز شد

    دیگر بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در حال ساخت و توسعه سرفیس فون است. پیشتر هم در خصوص این اسمارت فون اخبار و شایعاتی را درتک شات خواندید، اما بر اساس اظهار نظر اخیر مدیرعامل مایکروسافت به نظر صحت این شایعات کمی مورد تایید قرار می گیرد، تا حدی که شنیدن گزارش جدیدی در خصوص آغاز تولید آزمایشی این گوشی نمی تواند خیلی تعجب آور باشد.


    بنا بر گزارش هایی که از تایوان به گوش می رسد، سرفیس فون مایکروسافت وارد فاز تولید آزمایشی شده است. گفته می شود کمپانی پگاترون در تولید آزمایشی این محصول شرکت خواهد داشت. پگاترون به همراه فاکسکان تولید بخش عمده ای از آیفون های اپل را به عهده دارد.


    اگر این شایعات صحت داشته باشند، این گوشی در سال 2017 یا شاید اوایل سال 2018 معرفی خواهد شد. علت طولانی شدن زمان عرضه این گوشی این است که ظاهراً مایکروسات درصدد است "دستگاه موبایلی بی نظیری" تولید کند که به گفته عده ای به این مفهوم است که امکان اجرای 86 اپلیکیشن در حالت Continuum در آن وجود خواهد داشت.


    چنین ویژگی می تواند سرفیس فون را نسبت به سایر گوشی ها متمایز کند، اما اینکه این ویژگی واقعا مطلوب کاربران است یا خیر در آینده مشخص خواهد شد. در هر حال، با در نظر گرفتن این واقعیت که صنعت موبایل مدتهاست نوآوری خاصی به خود ندیده است، چنین ایده ای می تواند بسیار مورد استقبال قرار گیرد. البته تا زمان رونمایی از این گوشی بهتر است به تمام این اخبار و شایعات با دیده شک و تردید بنگریم.
    اگر خداوند آدم را از روی تصویر خودش آفرید، پس چطور من نامریی نیستم؟
  3. #393
    MR ADRENALIN
    کوچولو رسمی

    کوچولوووووو فعال

    تاریخ عضویت
    September 2015
    محل سکونت
    Earth
    نوشته ها
    2,213
    880
    606

    پیش فرض

    مایکروسافت گزینه های بیشتری برای ذخیره سازی ابری فایل های آفیس ارائه می کند

    نسخه موبایل نرم افزار مایکروسافت آفیس به تازگی بروزرسانی را دریافت کرده و به این ترتیب، شاهد بهبود عملکرد آن در بخش های مختلف هستیم. مایکروسافت اعلام کرده افرادی که از آفیس به طور سیار و در حرکت استفاده می کنند از این پس گزینه های بیشتری برای ذخیره سازی فایل های خود در فضای ابری در اختیار خواهند داشت. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.


    مایکروسافت امروز اعلام کرده برنامه مشارکت در فضای ابری (CSPP) از این پس برای تمام اپلیکیشن های آفیس که در گوگل پلی استور ارائه شده اند در دسترس خواهد بود.


    این قابلیت پیش از این در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفته بود، اما کاربران موبایل امکان باز کردن و ویرایش اسناد خود از طریق بعضی از سرویس های ابری را نداشتند.


    در واقع، از این پس می توانید راه حل فضای ذخیره سازی ابری را به هر یک از اپلیکیشن های آفیس که استفاده می کنید اضافه کنید. به این منظور، کافی است به منوی Add a place در جدیدترین نسخه اپلیکیشن های آفیس در سیستم عامل اندروید بروید.


    به این ترتیب، می توانید اسناد خود را در فضای ابری ذخیره و ویرایش کنید، و آن را مانند سایر سرویس ها از جمله OneDrive به اشتراک بگذارید. همچنین، با استفاده از اپلیکیشن ارائه دهنده سرویس خدمات ابری، می توانید برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت را به طور مستقیم باز کنید.


    در حال حاضر، تنها چند گزینه برای ذخیره سازی در فضای ابری در اختیار کاربران آفیس قرار دارد: دراپ باکس، باکس، اگنایت و تن سنت. با این حال، مایکروسافت وعده داده به زودی گزینه های بیشتری را ارائه می کند که از میان آنها می توان به Critix، Edmondo و Learnium اشاره کرد.



    اگر خداوند آدم را از روی تصویر خودش آفرید، پس چطور من نامریی نیستم؟
  4. #394
    panasonic
    كوچولوي بد - اخراج شده
    تاریخ عضویت
    September 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    16
    6
    5

    پیش فرض

    اگر شما یک وبلاگ نویس و یا صاحب یک کسب*وکار کوچک هستید، قطعا می*دانید که وب*سایت شما یکی از ابزارهایی است که شما را به موفقیت نزدیک می*کند. اگر شما یک وب*سایت دارید، قطعا قدم اول خود را برای اینکه بازدیدکنندگان وارد وب*سایتتان شوند را برداشته*اید. Hubspot اخیرا اعلام کرده، کمپانی*هایی که در فضای آنلاین هم به فعالیت می*پردازند نسبت به کمپانی*هایی که از این فضا بهره نمی*برند، ۵۵ درصد بیشتر در معرض دید قرار می*گیرند. در این مطلب ما قصد داریم در مورد مواردی صحبت کنیم که روی تجربه کاربری مخاطب شما تاثیر مثبت گذاشته و باعث می*شوند تا وب*سایت شما بیشتر مورد پسند کاربران واقع گردد:
    به کمک تصاویر داستان خود را بیان کنید.

    شما می‎دانید که تصاویر، طراوت و زندگی را برای وب*سایت شما به ارمغان می*آورند؛ از طرفی هم سبب جذب مخاطب به خرید و کسب اطلاعات در مورد شما می*گردند. Hubspot در یک سری تحقیقات متوجه شده که ۴۴ درصد افراد بیشتر با تصاویر موجود در یک وب*سایت ارتباط برقرار می*کنند و حدود ۵۱ درصد از همین افراد پس از لایک کردن صفحه هر کسب*وکاری، بیشتر به خرید از آنها تمایل نشان می*دهند.
    سعی کنید تصاویری بوجود آورید که مخاطبان دقیقا متوجه شوند که پیشنهاد شما به آنها چیست و چه چیزی برای ارائه به آنها دارید. از طرفی مسائل آموزشی از اهمیت بالایی بهره می*برند و آموزش به خودی خود می*تواند سبب جذب مخاطب گردد. از تصاویری بهره ببرید که با قالب و محتوای وب*سایت شما سازگاری دارند. فضاهای ابری ای چون Shutterstock دارای تصاویری هستند که به طور حتم به درد هر کسی خواهد خورد. پس سعی کنید در چنین فضاهای ابری ای عضو شوید و از تصاویر موجود در آنها بهره ببرید.
    فرآیند مسیریابی را آسان کنید.

    تجربه کاربری وب*سایتی موفق است که مسیریابی در آن به راحتی صورت گیرد. اگر بازدیدکنندگان وب*سایت شما در عرض چند ثانیه نتوانند با رابط کاربری وب*سایتتان ارتباط برقرار کنند، می*توان گفت که باید آنها را فراموش کنید. برای مسیریابی مناسب، کافیست که از یک نوار به همراه چندین برچسب ساده بهره ببرید تا کاربرانتان به راحتی بتوانند به هر جایی از وب*سایتتان که مورد نظرشان است، وارد شوند.
    یک راه حل ساده: خانواده و دوستان خود را مورد تست کاربرد*پذیری قرار دهید و از آنها بخواهید تا ببینند کار با وب*سایت شما آسان است یا خیر؟ سپس از ایده ها و نظرات آنها برای بهتر کردن مسیریابی وب*سایت خود بهره ببرید. هر چه قدر کارکرد با وب*سایت شما آسان*تر باشد، افراد بیشتر وارد آن می*شوند.
    بهتر است که رابط کاربری وب‎*سایت خود را روی صفحات نمایش بزرگ و گوشی*ها مشاهده کنید تا متوجه شوید که آیا وب*سایتتان به تغییر اندازه صفحه پاسخگو است یا خیر.
    – محتوای بامعنا تولید کنید: هزاران وب*سایت در سطح اینترنت به فعالیت می*پردازند؛ به نظر شما چه چیزی باعث تمایز وب*سایتتان می*گردد؟ صد در صد جواب شما محتوا خواهد بود.
    اگر اطلاعات ارزشمند، موضوعات خوب و محتوایی دارید که کاربران نمی*توانند آنها را در هر وب*سایتی پیدا کنند، در مسیر درستی قرار گرفته*اید. سعی کنید در حورزه فعالیتی خود بهترین محتوا را ارائه دهید تا همیشه مطرح بمانید.
    جهت مطالعه بیشتر در این مورد می*توانید نگاهی به مقالات بخش تجربه کاربری داشته باشید.
    همان طور که می*دانید ایجاد روابط معنی دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ*ها و کسب*وکار های نوپا به حساب می*آید. هر کسب*وکاری می*تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس*بندی کند.
    شما به کمک استراتژی های محتوا یا بازاریابی محتوا زیر می*توانید تلاش فروش خود را چند برابر کرده و در این مسیر موفق عمل کنید:
    – اجازه بدهید مشتریان نیاز های خودشان را پیدا کنند: در متد های فروش قدیمی، شرکت*ها اهداف کمپانی را در اولویت قرار می*دهند؛ در صورتی که در متد فروش بر پایه روابط معنادار، اول باید نیاز مشتری را درنظر گرفت. در مورد نیاز مشتری خود تحقیق کنید و سپس در محور آن نیاز، به تولید محتوا بپردازید. در اینجاست که مشتری با دیدن مطلبی در رابطه با نیازش، یک ارتباط خوب با شما برقرار خواهد کرد.
    – از محتوا برای افزایش ارزشتان بهره ببرید: فروش بر پایه ارتباطات قوی، به ارزش شما می*افزاید. شما باید با درنظر گرفتن نیازهای اصلی مخاطبانتان، شرایط را برای ارتباط گیری بهتر کنید. شما می*توانید با ارسال محتوا های ارزشمند تحت ایمیل، در ذهن مخاطبان جدیدتان برای خود ارزش و جایگاهی خاص ایجاد کنید.
    – ارتباطات واقعی ایجاد کنید: در گذشته، فروشندگان با عنوان کردن مزایای محصولاتشان به جذب مخاطب می*پرداختند. اما در فروش به واسطه رابطه موثر، در درجه اول باید به مشتری گوش کرده و خواستار این باشید که نیاز دقیق او چیست تا آن را برآورده کنید. در ادامه شما می*توانید با محتواهای مفید، آن مشتری را همچنان جذب کرده و به او نشان دهید که به فکر نیازش هستید.
    در آخر بدانید که اشتراک گذاری محتوا های ارزشمند، باعث ارزشمند شمرده شدن خود شما هم می*شود. مشتری*ها تشنه دانش هستند و با اطلاع رسانی به آنها می*توانید به خوبی نقش خود را ایفا کرده و آنها را به مشتری*های وفادار خود تبدیل کنید.
    مخاطبان –و من جمله مخاطبان شما- عاشق محتوا هستند. چه خودتان به تولید و انتشار محتوا می پردازید یا اینکه فقط نظاره گر رقیبانی هستید که این کار را انجام می دهند، در هر حال مخاطبان شما در حال مصرف محتوا هستند.
    پر واضح است که برند شما به بازاریابی محتوایی (content marketing) نیاز دارد. اما شاید تعریف دقیقی از بازاریابی محتوایی در ذهن ندارید یا اینکه برایتان دشوار است که برای کارکنان خود توضیح بدهید که واقعا چیست و در عمل به چه شکل است.
    برای اینکه بتوانید به شکل موثری بازاریابی محتوایی را به استراتژی بازاریابی خود پیوند دهید، باید بدانید که بازاریابی محتوایی چیست و چرا اینقدر موثر است.

    بازاریابی محتوا خوب به معنی خروجی سازگار از محتوا است و خروجی سازگاریعنی شما بهترین محتوا را تولید کرده اید که قبلا جایی نبوده است . بازاریابی محتوایی به معنای استفاده از کلمات کلیدی است و سئو خواسته را بوجود می*آورد. بازاریابی محتوایی خواسته را بر آورده می*کند و سئو خواستار موضوع می*شود. این دو از هم جدا نشدنی هستند، زیرا محتوای شما دیده نمی شود مگر توسط جستجوگر ها پیدا شود.
صفحه 27 از 27 نخست ... 717222324252627
نمایش نتایج: از 391 به 394 از 394

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •