ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 221 از 231 نخست ... 121171201211216217218219220221222223224225226 ... آخرین
نمایش نتایج: از 3,301 به 3,315 از 3451
  1. #3301
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,823

    پیش فرض

    واکنش صریح اصغر فرهادی به فجایع غزه


    اصغر فرهادی پس از حضور در پایگاه مرکزی انتقال خون تهران با تاکید بر لزوم همدردی با مردم مظلوم غزه بیان کرد: اهدای خون به مردم بی*گناه غزه یک همدردی با آنها در مقابل جنایات و کشتاری است که این روزها شاهد هستیم.

    این کارگردان ایرانی برگزیده اسکار تصریح کرد: در واقع، اهدای خون یک حرکت نمادین است که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

    وی همچنین گفت: هر کسی امروز فارغ از نگاه سیاسی باید به شکلی احساسات خود را درباره وقایع غزه بروز بدهد و باید از مردم بی گناه غزه حمایت کند.

    کارگردان «گذشته» درباره ایده اهدای خون به نفع مردم غزه مطرح کرد: حمایت از مردم غزه توسط اهالی سینما مطرح شد و دلم می*خواست همراه این حرکت باشم زیرا سینمای ایران در حرکت*های انسان دوستانه همیشه پیش*قدم و مدافع بوده*اند.

    اصغر فرهادی سپس در پاسخ به پرسشی درباره رژیم صهیونیستی و جنایت*های این رژیم بیان کرد: رفتار رژیم صهیونیستی دیکتاتور مابانه است و فکر می*کنند که به جز خودشان دیگران حق زندگی ندارند و باید از بین بروند.

    وی ادامه داد: اینگونه رفتارهای حمایتی از جانب سینماگران در دنیا واکنش*ها و انعکاس*های زیادی به دنبال داشته است و دیگر امروز مانند گذشته، دنیا در قبال جنایات علیه مردم غزه سکوت نمی*کنند.

    اصغر فرهادی پیش از اهدای خونش گفت: امیدوارم که این جنایت و کشتار مردم غزه زودتر متوقف شود.

    به گزارش ایسنا،اصغر فرهادی چندی پیش کمپینی را با عنوان "کشتار همنوعان خود را متوقف کنید" در فیس*بوک با همراهی نسرین ستوده به راه انداخت که فیلم*سازان مختلف دنیا از جمله خاویر باردم، هانی ابوسعد به این کمپین پیوستند.

    این کمپین در ایران از سوی برخی رسانه*ها با انتقاد مواجه شد که چرا صراحتا از مردم غزه حمایت نشده است.

    به گزارش ایسنا، صبح امروز 11 مرداد ماه با هماهنگی انجمن سینمای جوانان ایران جمعی از اهالی و مدیران سینما*، با حضور در پایگاه مرکزی انتقال خون تهران، خون خود را به کودکان و جنگ*زدگان غزه که این روزها تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند اهدا کردند.

    در میان این هنرمندان و مدیران حجت*الله ایوبی*،* محمدرضا فرجی*، بهمن حبشی*، سیدمحسن هاشمی*، دانش اقباشاوی*، حسن پورشیرازی*، افسانه بایگان*، حبیب ایل*بیگی،* فرید فرخنده*کیش*، محمدرضا شفیعی*، هادی مقدم*دوست* و... حضور داشتند.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  2. 1
  3. #3302
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,823

    پیش فرض

    محمود شهریاری: احسان علیخانی ریسک کند


    محمود شهریاری با انتقاد از راه*اندازی شبکه*های جدید در تلویزیون گفت: به نظرم این روزها تلویزیون به خاطر راه*اندازی پشت سر هم شبکه*های جدید دچار آشفتگی شده است؛ در حالی که این شبکه*ها هنوز هم هویت خود را پیدا نکرده*اند.

    این مجری تلویزیون با تاکید بر اینکه در شرایطی که صدا و سیما بودجه ندارد، نیازی به افتتاح شبکه*های جدید نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم*ترین مشکل سازمان صدا و سیما کمبود بودجه است وهمین تعدد شبکه*ها باعث شده صداوسیما در زمینه بودجه مشکل شدیدتری پیدا کند در حالی که وقتی با کمبود بودجه مواجه است لزومی به راه*اندازی شبکه*های جدید نیست؛ ضمن اینکه عملا یکسری شبکه*های جدید خیلی متفاوت نیستند و فرقی با بقیه شبکه*ها ندارند.

    وی سپس عنوان کرد: امیدوارم مدیران سازمان صداوسیما به جای افزایش شبکه*ها و برنامه*های تلویزیون بیشتر به فکر بالا بردن کیفیت باشند.

    همکاری با «عموهای فیتیله*ای» چطور بود؟

    شهریاری در بخشی دیگر از گفت*وگویش درباره عدم حضور در برنامه «عموهای فیتیله*ای» توضیح داد: یک سال پیش به دعوت آقای مسلمی - کارگردان - به این برنامه کودک دعوت شدم و با آنها همکاری کردم تا اینکه نوروز امسال مدت قرار دادم به پایان رسید. تا قبل از اینکه به عنوان مجری در «فیتیله» حضور داشته باشم، این برنامه فقط به بخش کودک می*پرداخت ولی از زمانی که در کنار عموهای فیتیله ای اجرای این برنامه را عهده دار شدم، «فیتیله» بیشتر به سمت خانواده سوق پیدا کرد و خدا را شکر باز خوردهای خوبی هم در پی داشت. در حال حاضر شنید*ه*ام این برنامه مجددا به بخش کودک سوق داده شده است.

    این مجری تلویزیون در پاسخ به اینکه اگر در آینده پیشنهادی برای حضور در یک برنامه کودک داشته باشید، می*پذیرید؟ گفت: با وجودی که بخش کودک را خیلی دوست دارم و ورودم به تلویزیون با حوزه کودک بود، اما فعلا قصد ندارم چنین برنامه*هایی را اجرا کنم، اگر برنامه*ای باشد که متنوع*تر باشد حتما حضور پیدا خواهم کرد. برنامه «فیتیله» بیشتر رویکرد خانواده داشت و من به عنوان مجری سعی کردم نکاتی را راجع به خانواده در برنامه مطرح کنم. عموهای فیتیله*ای گروه* خوبی بودند و من در طول یک سالی که با آنها همکاری کردم، راضی هستم.

    وی در عین حال اظهار کرد: جای برنامه*هایی که با رویکرد خانواده همراه باشند در تلویزیون خالی است.

    «ماه عسل» دنبال قالب*های نو باشد

    شهریاری در پایان گفت*وگوی خود با ایسنا درباره برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی اینگونه اظهارنظر کرد: به نظرم «ماه عسل» برنامه خوب و جذابی است؛ به ویژه اینکه توانسته قشر جوان جامعه را به خود جذب کند، خیلی خوب است و جا دارد همین جا به احسان علیخانی تبریک بگویم؛ چرا که وی به عنوان مجری و تهیه*کننده در طول یک سال به پیش* تولید و سوژه*های برنامه*اش خیلی فکر می*کند.

    «ماه عسل» در طول این سال*ها توانسته مخاطب خودش را پیدا کند اما تنها نکته*ای که می*خواهم به آن اشاره کنم این است که باید در برنامه*های تلویزیونی من جمله «ماه عسل» دنبال قالب*های نو باشیم تا برنامه رکود پیدا نکند؛ این درحالی است که روزی از احسان علیخانی سوال کردند که آیا از اینکه قالب*های نو در برنامه*اش ایجاد کند، ترس این را دارد که بیننده برنامه را نپذیرد که وی در پاسخ گفت نمی*شود این اقدام را انجام داد در حالی که برنامه*سازان باید ریسک*پذیر باشند.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  4. #3303
    mohammade daghon
    كوچولوي بد - اخراج شده
    تاریخ عضویت
    August 2011
    محل سکونت
    دایره کشتار
    نوشته ها
    13,401
    3,832
    3,500

    پیش فرض

    درخواست حسن روحانی از فیلمساز زن برای ساخت فیلمی درباره کودکان غزه
    تاریخ درج : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
    سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها | منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
    خلاصه مطلب : پوران درخشنده با اشاره به دیدار رییس*جمهور با هنرمندان از مکالمه خود با حسن روحانی و اینکه رییس*جمهور از وی خواسته برای ساخت فیلمی درباره غزه دست به کار شود، خبر داد.
    Share on facebookShare on emailShare on favoritesShare on print | More Sharing ServicesMore
    پوران درخشنده با اشاره به دیدار رییس*جمهور با هنرمندان از مکالمه خود با حسن روحانی و اینکه رییس*جمهور از وی خواسته برای ساخت فیلمی درباره غزه دست به کار شود، خبر داد.

    به گزارش مهر، پوران درخشنده کارگردان سینمای ایران درباره فعالیت های این روزهایش در سینمای ایران گفت: این روزها مشغول تکمیل کردن فیلمنامه تازه با عنوان «خانم مال معرفی کنید» هستم که تا چند وقت دیگر فیلمنامه تکمیل خواهد شد و اگر شرایط فراهم باشد پیش*تولید را به سرعت آغاز خواهم کرد.

    کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» با اشاره به تحولات منطقه و فجایع انسانی در غزه عنوان کرد: این تصاویری که از غزه منتشر می*شود دل آدم را به درد می*آورد. ما به عنوان سینماگر نباید نسبت به این اتفاقات بی*تفاوت باشیم.

    درخشنده یادآور شد: در جلسه ای که هنرمندان با رییس جمهور داشتند به من گفتند که شما چرا فیلمی با این مضمون نمی*سازید؟ به او گفتم آقای رییس جمهور اگر شرایط برای سینماگران فراهم باشد همه می*خواهند که این کار انجام دهند، طوری نیست که فیلمسازان نسبت به این مساله بی*تفاوت باشند و از کنار این واقعه به سادگی عبور کنند.

    کارگردان فیلم «شمعی در باد» در پایان خاطرنشان کرد: طرح فیلمنامه ای با موضوع کودکان غزه آماده دارم و امیدوارم که شرایط تولید این پروژه فراهم شود. به شخص رییس جمهور گفتم که باید ساز و کاری طراحی شود که کارگردانان سینمای ایران بتوانند درباره غزه و فلسطین فیلم بسازند.

    «خانم مال معرفی کنید» عنوان تازه ترین فیلم این کارگردان سینما خواهد بود که به آسیب شناسی مسائل مربوط به طلاق خواهد پرداخت.مراحل تحقیق و نگارش این فیلمنامه نزدیک به شش ماه طول کشیده است و به آسیب شناسی مسائل مربوط به طلاق می*پردازد.

    «هیس دخترها فریاد نمی*زنند» آخرین فیلم پوران درخشنده است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت کرد.
  5. #3304
    fatemeh...
    كوچولو رسمي
    کوچولووو فعال همیشگی

    تاریخ عضویت
    January 2013
    محل سکونت
    اینجا
    نوشته ها
    6,620
    3,981
    3,346

    پیش فرض

    علیرضا داودنژاد اظهار امیدواری کرد: شرایط ساخت فیلم «فراری» فراهم شود.

    کارگردان فیلم «کلاس هنرپیشگی» در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا، درباره*ی فیلم جدیدش گفت: کامبوزیا پرتوی یک فیلمنامه اجتماعی خوب به اسم «فِراری» برایم نوشته که امیدوارم من هم بتوانم یک فیلم خوب از آن بسازم.

    او در پاسخ به اینکه «فِراری» ظاهراً اسم یک مدل ماشین است، مطرح کرد: بله یک ماشین استثنایی و گران قیمت که یک دخترجوان در رویای این است که پیدایش کند و با آن یک عکس بیندازد.

    داودنژاد گفت: هفته آینده قرار است پروانه ساخت بگیرم.

    او در پاسخ به اینکه سرمایه*گذار هم خودتان هستید؟ پاسخ داد: بله، ولی ترجیح می*دهم در این فیلم شریک هم داشته باشم.

    داودنژاد درباره اینکه آیا شریک پیدا کرده* است؟ گفت: بله اما چون مایل بود کل فیلم را سرمایه*گذاری کند و من فقط دستمزد بگیرم به نتیجه نرسیدیم؛ مخصوصاً که علاقه*مند بود همه عوامل پشت دوربین را هم او انتخاب کند.

    او در پاسخ به اینکه به نظر می*رسد با روش فیلمسازی شما سازگار نیست، پاسخ داد: بله با روش من سازگار نیست.

    این کارگردان در پاسخ به اینکه پس دنبال شریک مناسب هستید؟ گفت: اگر پیدا بشود. ولی به هرحال فیلم ساخته خواهد شد.

    داودنژاد اظهار امیدواری کرد: فیلم «فراری» در جشنواره*ی فجر حضور داشته باشد.

    علیرضا داودنژاد 22 مرداد ماه در جشن انجمن منتقدان خانه سینما تقدیر خواهد شد.

    بهـشت همینجـاس که زشـت ترین جاسـت :)
  6. #3305
    fatemeh...
    كوچولو رسمي
    کوچولووو فعال همیشگی

    تاریخ عضویت
    January 2013
    محل سکونت
    اینجا
    نوشته ها
    6,620
    3,981
    3,346

    پیش فرض

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه فرارسیدن سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقابل رژیم صهیونیستی، مستند «جنگ 33 روزه» از شبکه افق سیما به روی آنتن می*رود.
    در این مستند ضمن واکاوی فرهنگ مقاومت، دلایل محبوبیت حزب الله و سیدحسن نصرالله در بین مردم لبنان بررسی و کنکاش می*شود.
    در مستند «جنگ 33 روزه» ضمن گفتگو با مسئولان حزب الله لبنان، کارآمدی گفتمان مقاومت اسلامی در جنگ نامتقارن و در عرصهٔ نزاع دیپلماتیک با قدرت*های غربی نشان داده می*شود.
    این فیلم امشب چهارشنبه 22 مرداد ساعت 19:30 دقیقه از شبکه افق سیما پخش می*شود.
    بهـشت همینجـاس که زشـت ترین جاسـت :)
  7. #3306
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,823

    پیش فرض

    ردکارپت» به 3 میلیارد نزدیک می*شود/«کلاشینکف» گیشه را نشانه گرفت


    یک متخصص زنان و زایمان، واریکوسل را شایع*ترین علت ناباروری در مردان دانست.

    دکتر زهرا طاولی در گفت‎وگویی در توضیح علل افزایش بروز ناباروری، گفت: افزایش سن ازدواج، وسایل جلوگیری از بارداری، عفونت و چسبندگی*های لگنی عوارضی بر بدن زنان گذاشته که منجر به ناباروری شده است.

    وی با بیان اینکه چنانچه فردی به هر دلیلی شرایط و توانایی اقدام به بارداری را ندارد، بهتر است از روش‎های تقویمی و طبیعی پیشگیری از بارداری استفاده کرده و از پیشگیری‎های طولانی مدت اجتناب کند، گفت: زنانی که نمی*خواهند درسال‎های اول ازدواج*شان فرزند داشته باشند باید از نظر ذخیره تخمدانی و بررسی آناتومیکی مناسب برای بارداری، تحت نظرپزشک باشند.

    این متخصص زنان و زایمان ادامه داد: حتی آقایان نیز باید از نظر سلامت جنسی و باروری مورد ارزیابی قرار گیرند.

    این عضو هیات علمی پردیس بین‎الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه زوجین باید با نظر پزشک یکی از روش‎های مناسب بارداری را انتخاب کنند، تصریح کرد: ممکن است زنان در بدو ازدواج در معرض یائسگی زودرس باشند و بدون اطلاع از این مساله اقدام به جلوگیری طولانی مدت از بارداری کنند و این امر باعث می*شود تنها راه باروری فرد استفاده از تخمک اهدایی باشد.

    طاولی اضافه کرد: از جمله بیماری‎هایی که در بین بانوان رایج بوده و منجر به ناباروری در بین آن*ها می*شود ضعیف بودن تخمدان‎*ها یا اختلالات هورمونی است که با اختلال‎ تخمک زدایی بروز می*کند.


    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  8. #3307
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,823

    پیش فرض

    زمانی برای مستی سوپراستار*های عروسکی*


    سوپراستارهای عروسکی سینمای دهه شصت و اوایل دهه هفتاد امروز یکی یکی وارد میدان می*شوند و گیشه*ها را فتح می*کنند.
    حالا با اکران "شهر موش*ها 2" خیلی از خاطرات دوران کودکی برای هم نسل*های ما که نه، اما برای خیلی از کودکان دهه شصتی تداعی می*شود. کودکانی که شاید تنها سرگرمی آن*ها همین جعبه جادویی بود و حالا این خاطره*ها از ذهن آن کودکان پاک نمی*شود.

    نگاهی به عروسک*های محبوب بچه*های دیروز، خالی از لطف نیست و شاید این عروسک*ها بخش بزرگی از خاطرات ما بچه*های دهه هفتادی را نیز به خود اختصاص داده باشند.

    البته ما در این گزارش قصد داریم تمام عروسک*هایی که قدم به سینمای ایران گذاشتند را ثبت کنیم، زیرا شاید کودکان امروز نیز در سال*های نه چندان دور از این عروسک*ها به عنوان نوستالژی خود یاد کنند.

    "شهر موش*ها 1" تولید 1364 به کارگردانی سینمایی فنی محمد علی طالبی و کارگردان عروسکی "مرضیه برومند" روایت یک گربه سیاه به نام "اسمشو نبر" است که به شهر موش*ها حمله می*کند.






    به همین دلیل موش*ها مجبور می*شوند که به شهری دیگر مهاجرت کنند و بچه*ها هم با معلم و آشپز باشی راه طولانی تری را انتخاب می*کنند و این فیلم در سال 64 بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

    "ایرج طهماسب"، "حمید جبلی"، "فاطمه معتمد آریا"، "مسعود کرامتی"، "رحیم دوستی"، "شاپور پور امین" و "مریم سعادت" از صدا پیشگان این فیلم بودند.

    فیلم سینمایی "گلنار" به کارگردانی کامبوزیا پرتویی در سال 1367 تولید شد و در این اثر هم به یکی از شخصیت*های محوری عروسکی به نام خرسی*بود، و داستان "گلنار" را روایت می*کرد که باید به همراه مادر بزرگش برای آوردن آبی به کنار چشمه برود. او باید دستمال آب را که یادگار مادرش است را با خود می*برد.

    "شهلا ریاحی"، "محرم بیم"، "اکبر دودکار"، "غزل شاکری" و... به ایفای نقش در این فیلم پرداختند.


    اما سال 1368 سال پرو پیمانی برای سینمای کودک در ایران بود. فیلم به یاد ماندنی "دزد عروسک*ها" که اثری نیمه موزیکال و فانتزی محسوب می*شد، درسال 68 جلوی دوربین محمدرضا هنرمند رفت و مسعود کرامتی هم در همان سال "پاتال و آرزوهای کوچک" را ساخت که موقع اکران به فروش غافلگیر کننده*ای دست پیدا کرد.



    سناریوی این فیلم را رضا کیانیان و مهدی سجاده چی نوشته بودند و شاید جالب است بدانید این فیلم را مرحوم رسول ملاقلی پور تدوین کرده بود.

    "گربه آواز خوان" به کارگردانی کامپوزیا پرتوی درسال 69 تولید شد. در خلاصه داستان حسنی به همراه خواهرش گلدونه در پرورشگاه سکنی دارد. روزی زن و شوهری برای انتخاب کودکی به پرورشگاه می*آیند و گلدونه مورد توجه آن*ها قرار می*گیرد اما هنگامی که آنها با توافق مدیر پرورشگاه قصد دارند او را با خود ببرند...






    در این فیلم "مهدی عسگری" و "راحله اسماعیلی"، "رضا بابک"، "حمید جبلی"، "پوراندخت مهیمن"، فریبا جدیکار"، حسین رفیعی" و "احمدرضا اسعدی" به ایفای نقش پرداخته بودند.

    از دیگر فیلم*های خاطره انگیز آن سال*های دور که چند عروسک در محوریت اصلی داستان آن قرار داشتند، فیلم سینمایی "الو الو من جوجو ام" به کارگردانی مرضیه برومند در سال 73 بود که "جوجو" و "پیشی" داستان کلی آن را رقم می*زدند.



    در این فیلم بازیگرانی همچون "مهدی هاشمی"، "حسن رضایی"، "محمود بصیری"، "رقیه چهره آزاد"، "کیومرث ملک مطیعی" و... حضور داشتند.

    از دیگر عروسک*های محبوب آن سال*ها که هر سه نسل و حتی کودکان دهه هشتادی نیز با آن خاطره دارند، مجموعه "کلاه قرمزی" است که اولین قسمت آن در سال 72 و بعد از آن کلاه قرمزی و سروناز در سال 81 و سومین فیلم سینمایی با محوریت این عروسک*ها و با نام "کلاه قرمزی و بچه ننه" نیز سال 91 روی پرده رفت و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.





    "خاله سوسکه" به کارگردانی "نادر ترکمانی" محصول سال 1388 نیز عروسک*های جدیدی را با خود به دنیای سینما و خاطررات کودکان این دهه آورد.















    حالا در کنار همه*ی این فیلم*های سینمایی کودکان دهه شصتی هیچگاه عروسک*های " به نام "صندوق پست" "، "زی زی گولو" را با آن پیام*های اخلاقی، "الستون ولستون" با تمام سادگی، "خونه مادر بزرگه" با آن آهنگ به یاد ماندنی آغازین آن و "هادی و هدی" را فراموش نخواهند کرد.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  9. #3308
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,823

    پیش فرض

    فهرست بازیگران رستوران*دار هر روز در حال بزرگتر شدن است


    گویا درآمدهای میلیونی بازیگری برای بعضی کافی نبوده و هر روز می*بینیم که یک هنرپیشه*ی دیگر هم رستوران تأسیس کرده تا از چهره*ی هنری*اش برای کسب درآمد استفاده کند.
    به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ این بازیگران کشور ما هم داستان جالب خودشان را دارند انگار دیگر عادت کرده*ایم که هر چند روز یکبار خبری جدید از کار و حواشی زندگی آنها بشنویم. گاهی می*شنویم که خواننده شده*اند گاه خبر موفقیت آنها در آن سوی مرزها باعث مسرتمان می*شود اما گاهی هم خبرهای می*شنویم که به خود می*گوییم این اخبار در شأن سینما و فرهنگ کشور ما نیست و گاهی هم خبرهایی از پرداختن آنها به یک شغل دیگر در کنار بازیگری به گوش ما می*رسد. انگار این چند شغله بودن این روزها دامن آنها را هم گرفته است اما به راستی آیا اگر شهرت بازیگری را نداشتند باز هم می*توانستند در شغل دیگرشان موفق باشند؟

    حالا شاید در کنار انواع و اقسام کارهایی که آنها برای خود بر می*گزینند یک حرفه بیشتر از همه به شهرت آنها و کمتر به تخصص*شان در زمینه آن کار احتیاج داشته باشد. حدس زدنش زیاد هم سخت نیست؛ رستوران*داری و کافه*داری.


    فقط کافی است به صفحه*های شخصی آنها در فضاهای مجازی سری بزنیم آن وقت است که می*بینیم هر کدام از آنها عکسی از رستوران وکافه خود را گذاشته*اند و پیام*هایی که از طرف دوستان و بازیگران دیگر به سوی آنها سرازیر شده نیز در این صحفات به چشم می*خورد.

    شاید برایتان جالب باشد بدانید که این روزها چراغ رستوران و کافه کدام یک از هنرمندانمان روشن است.

    بهرام رادان بازیگری که دوست نداشت کسی بداند که او یک رستوران دارد اما واقعیت این است که آقای سوپراستار چیزی نزدیک به 250 میلیون با یک فرد دیگر شریک شده و یک رستوران شیک در شمال شهر دارد.

    سپند امیرسلیمانی هم همین حوالی خودمان یعنی نزدیک جام جم یک رستوران بسیار خوب دارد که ما از همینجا شاهد استقبال خوب مردم از آن هستیم.

    شهاب حسینی بازیگر محبوب کشورمان نیز یک کافی*شاپ در حوالی لواسان دارد که مدیریت آن برعهده*ی همسرش است و رضا صادقی خواننده*ی پاپ کشورمان نیز از میهمانان این بازیگر دوست داشتنی بود.


    اشکان خطیبی از اولین بازیگرانی است که اقدام به رستوران*داری کرد و یک رستوران شیک به نام رعنا را راه*انداخت که اتفاقا افراد زیادی هم مشتری ثابت رستوران او هستند.

    فست*فود نادر سلیمانی هم این روزها پر رونق است.

    مهران غفوریان هرچند در این سالها در عرصه*ی سینما کمرنگ ظاهر شده اما در عرصه*ی رستوران*داری حضوری پررنگ و فعال دارد.

    سام درخشانی هم این روزها میزبان هنرمندان و فوتبالیست*ها و افراد بسیاری در فست*فود خودش است و گویا پول خوبی هم از این طریق به جیب می*زند.

    و حالا جواد عزتی هم به جرگه*ی بازیگران رستوران*دار پیوسته و ترنج را راه*اندازی کرده است. حالا باید دید این بازیگر و دیگر هنرمندانی که قصد دست و پا کردن یک شغل دیگر را دارند به کدام یک از حوزه*ها رو می*آورند و خود را با چه حرفه*هایی خواهند شناخت.



    - - - Updated - - -

    روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته در حالی که در حال عبور از خیابانی در شهرک اکباتان بود با یک خودرو تصادف می کند.


    روشنک گرامی متولد اول مهر ۱۳۶۲ و بازیگر فیلم سینمایی قاعده تصادف است. فیلم سینمایی قاعده تصادف برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر سی و یکم شد که بازی بی نظیر روشنک گرامی نیز یکی از عوامل پر رنگ این جایزه بود.


    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  10. 1
  11. #3309
    راحیل
    مدیر بخش عکس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    هرکجا باشم آسمان مال من است
    نوشته ها
    13,942
    4,922
    8,741

    پیش فرض

    کنسرت خواننده زن بی بی سی در تهران!

    "]]Web hosting, domain names, VPS - 000webhost.com

    به گزارش افکارنیوز، یکی از آفاتی که همواره گریبان گیر هنرمندان و فضای هنری در کشورمان بوده و هست، رفتارهای مبتذل اقلیتی بوده است که این رفتار خود را به اسم همه فعالان آن رشته هنری تمام کرده اند.

    یکی از این رشته های هنری، رشته موسیقی است. علیرغم اینکه هنر موسیقی نیز می تواند همانند سایر رشته های هنری در خدمت فرهنگ جامعه‎ ایران اسلامی قرار گیرد، وضع به گونه ای شده که عرصه برای هنرمندان این رشته تنگ شده و مردم نیز به نوعی نسبت به این رشته و فعالان آن دیدگاهی بعضاً منفی پیداکنند.



    شاید بتوان گفت اصلی ترین دلیلی که باعث بروز این مسئله شده است؛ رفتارهای مبتذل و تولیدات خارج از حدود عده‎ قلیلی است که در این رشته فعالیت می کنند و فضا را خراب می‎کنند.

    به عنوان مثال اخیرا آوازه خوانی پیداشده است که علیرغم اینکه در ایران زندگی می کند، در شبکه های معاند اجراهای زنده‎ی تلویزیونی می‎کند. وی اخیرا نیز تلاش می کند تا در شهر تهران اجرای زنده داشته باشد و بساط آوازخوانی زنان را در ایران دوباره به راه اندازد.

    وی که در ایران زندگی می کند و به راحتی در محافل عمومی ظاهر می شود؛ مجوز خوانندگی ندارد. اما به راحتی آلبوم تولید می کند و در شبکه های اجتماعی قرار می دهد. جالب تر اینجاست که معلوم نیست چگونه یک فردی که مجوز انتشار آلبوم ندارد، می تواند مجوز برگزاری کنسرت را از وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کند و در فرهنگسرای وابسته به وزارت ارشاد-فرهنگسرای نیاوران- کنسرت برگزار کند!
    مهدیه محمدخانی مدتی است که به سراغ خوانندگی آمده و در شبکه هایی نظیر«من و تو۱» و «بی‎بی‎سی» حضور پیدا کرده و آوازخوانی کرده است.این مسئله از دوحالت خارج نیست: اول این که وزارت فرهنگ و ارشاد دچار سهل انگاری شده است و یا دوم این که عمدی در کار بوده است که این فرد که با شبکه های معاند هم همکاری می کند توانسته است دوبار به اجرای زنده و تکخوانی در تهران بپردازد.


    - - - Updated - - -

    مَــن خــود
    بـه چشــم خویشتــن
    دیدم کــه جانَــــم میــرود


  12. #3310
    راحیل
    مدیر بخش عکس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    هرکجا باشم آسمان مال من است
    نوشته ها
    13,942
    4,922
    8,741

    پیش فرض

    آیا اعتراض به «چالش سطل آب یخ» اخلاقی است؟



    «مردایی که می*خواهند زیادی خوب باشند، خیلی خطرناک*اند. این غربی*ها زیادی نازنین شدند، نمی*خواهند آدم باشند، می*خواهند فرشته باشند، اما کارشان به جنایت می*کشد.»دیالوگی از فیلم « آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» آخرین ساخته بهروز افخمی
    1.ماجرای «چالش سطل آب یخ» یکی از مهمترین موضوعات رسانه*ای شده این روزهای ایران و جهان است. ماجرا از یک دعوت ساده برای کمک مالی به درمان بیماری پرخرج ALS آغاز شد و خیلی زود، ستاره*های مشهور دنیای رسانه*ها به این کمپین پیوستند. تاکنون چیزی در حدود 100 میلیون دلار با این حرکت به این بیماران کمک شده است.
    از وقتی پای این کمپین به ایران رسیده است، بحث و تحلیل در مورد آن در فضای رسانه*های ایرانی بالا گرفته است. اما دامنه اعتراضات به این ماجرا کم*کم در حال بالا گرفتن است. گذشته از اعتراضات حاشیه*ای و البته کمی*ناشیانه به این کمپین که از اعتراض به مصرف بی**رویه آب در این کمپین در شرایط خشکسالی کشور تا «چیپ» و تقلیدی بودن این حرکت را دربرمی*گرفت نقطه تمرکز مخالفانِ کم*کم در حال ازدیادِ این کمپین به مساله «اولویت» برمی*گردد. اینکه چرا این حرکت خیر، برای بیماران وطنی و دردکشیده*تری در داخل ایران صورت نمی*گیرد و البته که، چرا در شرایطی که کودکان غزه در شرایط ناعادلانه*ای زیر بار حملات وحشیانه اسرائیلی*ها هستند، حرکت مشابهی از سوی ستاره*های جهانی و ایرانی در توجه به این اتفاق دیده نمی*شود.
    این اعتراضات جز یک ملامت کوچک شخصی برای «جامع نگاه نکردن در تشخیص اولویت» عملا درست نیست.آن هم فقط به یک دلیل ساده: حمایت از رنج*کشیدگان، آسیب*دیدگان، محرومین و نیازمندان، در هر جای دنیا و به هر طریقی که نیازمند شده باشند، یک الگوی اخلاقی عام است. تفاوتی نمی*کند که برای بیماران رنج*کشیده کجای دنیا باشند و آنها بر اثر جنگ آسیب دیده باشند یا بیماری و فقر و... و هر حرکتی که آدم*ها را تشویق کند به کمک به انسان*های دیگر و کاهش رنج آدم*ها، به شرطی که از یک شرایط حداقلی مثل اطمینان در نیازمندی و صحت شیوه صحیح مصرف برخورد باشد، حرکتی اخلاقی و مثبت است.
    ایده*آل و قابل*تحسین است اگر ستاره*ها برای کمک به مردمان غزه هم به این شکل متحد و هماهنگ شوند، اما کمک به بیماران ALSمستلزم کمک نکردن به کودکان غزه است؟ یا همان منابعی که قرار است به غره برسد به این بیماران می*رسد؟ واضح است که خیر و به این ترتیب اعتراض به این کمپین با این استدلال که پس کودکان غزه چه می*شوند نارواست. همان*طور که اولویت*بخشی به کمک به بیماران ایران هم از یک دیدگاه محدود و رنگ*و*رو رفته ناسیونالیستی بیرون می*آید که عواقبش دقیقا می*شود چیزی شبیه به این: "تا وقتی در ایران فقیر هست چرا مردم غزه؟" و مسلم است که هر دو استدلال چه*قدر ناروا و غیراخلاقی با تبعات غیرقابل*کنترل است.
    اما «چالش سطل آب و یخ» با یک نقد ریشه*ای و بنیادی مواجه است.
    2. یکی از جالب*ترین ویدئوهای منتشر شده در «چالش سطل آب یخ»، متعلق به «بیل گیتس» مالک مشهور و سوپرمیلیاردر شرکت «مایکروسافت» است. بیل گیتس با یک مهندس ساده، و با استفاده از ابزارآلاتی ساده، سطل آب یخ را جوری تنظیم می*کند که بدون کمک کسی به صورت خودکار با کشیدن یک طناب به رویش خالی شود.

    این اولین باری نیست که این ستاره*ها به کمک نیازمندان می*شتابند. کمک به درمان بیماری ایدز و مالاریا در آفریقا، رفع گرسنگی و کمک به قحطی*زدگان و آسیب*دیدگان بلایای طبیعی در سراسر دنیا و... . در همه این موارد آنها در صف اول کمک به بیچارگان و محرومان و سختی*کشیدگان دنیا هستند.
    و بیل*گیتس مالک شرکت «مایکروسافت» بزرگترین نیکوکار تاریخ بشریت است. او صدها میلیون دلار از درآمد شخصی خودش را صرف امور خیریه کرده است.فقط در یک فقره او 957 میلیون دلار به توسعه واکیسناسیون در دنیا کمک کرده است. و 750 میلون دلار نیز بابت کمک به ریشه*کن کردن بیماری سل، ایدز و مالاریا پرداخته است. جمله بسیار مشهوری از «بیل گیتس» نقل شده است. او اعتقاد دارد:" چه فایده*ای دارد که همه مردم کامپیوتر داشته باشند، وقتی گرسنه*ای در جهان وجود دارد و مردم آفریقا بر اثر اسهال خونی در حال مرگ*اند"
    بیل گیتس یک ریاکار ایدئولویک نیست، به این حرف ها عمیقا اعتقاد دارد و خب... ماجرا کجاست؟ ماجرای ساده*ای است. بیل* گیتس برای اینکه به مردم، به گرسنگان و بیماران کمک کند باید پول بیشتری هم به دست بیاورد. پس بیل*گیتس دست به کار می*شود، او و شرکتش نمونه واضح و حاضر و آماده*ای از انحصارطلبی در دنیای شرکت*های تکنولوژیک*اند. بیل* گیتس به وقتش که برسد با بی*رحمی همه رقبا را از پای درمی*آورد، آنها را می*خرد، با بی*رحمانه*ترین روش*های نوین انحصار در دنیای برنامه*نویسی کار می*کند، پیچیده*ترین روش*های استفاده از نیروی نسانی و فکری کشورهای پیرامون و غارت منابع فکری و طبیعی آنها را به کار می*گیرد و او در عین حال نیکوکارترین انسانی است که پا روی کره زمین گذاشته است و این متناقض*نما، دقیقا داستان امروز ماست.
    جهانی*شدن سرمایه*داری در پنجاه سال اخیر موجب مرگ، بی*خانمانی، فقر، بیماری و گرسنگی میلیون*ها انسان در دنیا شده است و امروز بانیان دنیای سرمایه*داری جدید، از صاحبان شرکت*های چند*ملیتی و بورس*بازان و تاجران جدید تا بازوان فرهنگی و هنری و رسانه*ای این ایدئولوژی، در صف اول کمک*رسانی به این قربانیان ایستاده*اند.
    نیکوکاری به سبک جدیدِ دنیای مدرن حق*السکوت سرمایه*داران جدید به همه قربانیان است برای آن که دست داشتن*شان در بدبختی امروز بشریت فراموش شود وبه این ترتیب سیمای بی*رحم بهره*کشی اقتصادی تعدیل می*شود. سودجویی بی*رحمانه مالکان دنیای جدید با لایه*ای نرم و لطیف از بشردوستی مخلوط می*شود و مگر کسی می*تواند به این نیکوکاری اعتراض کند؟
    این منطق جدید دنیای سرمایه*داری است و سرمایه*داران جدید به بازی برد-برد معتقدند. ساده*لوحانه، هم پول بیشتر و هم مسئولیت اجتماعی بیشتر.و نکته جالب ماجرا این*جاست که این نیکوکاری عملا در حال تعویق بحران در دنیای سرمایه*داری است.برای خروج از چرخه باطل پول برای پول و پول بشتر برای پول بیشتر ؛ نیاز به خرج این پول در مسیری کاملا متفاوت است. آدم*ها، دیگر، مشابه آدم*های قرن نوزدهم و بیستم قادر نیستند فقط ماشین تولید پول باشند. نیاز دارند که زندگی*شان معنا پیدا کند، از بی*حاصلی منطقِ کلاسیک سرمایه*داری خارج شوند و این نیکوکاری تعویق مداوم به اوج رسیدن و نابودی دنیای سرمایه*داری است.
    اشکالی ندارد، خیلی هم خوب است؛ ما هم ستاره*هایی که به بیماران، فقیران، گرسنگان و رنج*دیدگان کمک می*کنند را تحسین می*کنیم؛ اما باید حواسمان باشد که این سبک نیکوکاری، این «چالش سطل آب یخ» و کمپین*های مشابه در حال منحرف کردن ما از اصل ماجرا هستند. ایرادی ندارد، ممکن است ما هم در این «آب*بازی» شرکت کنیم و کمکی هم کنیم اما نباید فراموش*مان شود که دنیا چگونه، این*گونه شد و اگر قرار است دیگر این*گونه نباشد راهش کمک*های میلیاردی ثروتمندان آمریکایی نیست.راهش همه آن چیزی است که در همه این سال*ها پنهان نگه داشته است: "تغییر منطق اداره جهان"
    و این بزرگترین خطر گسترش این کمپین* و کار*های مشابه است.
    3. لئوپولد دوم، دومین پادشاه کشور بلژیک است. در 9 آوریل 1835 در بروکسل به دنیا آمد و 17 دسامبر 1909 از دنیا رفت. او دومین پادشاه بلژیک بوده و سلطنت را بعد از پدرش لئوپولد اول به ارث برد.این بلژیکی از خونخوارترین پادشاهانی است که تاریخ به خود دیده است. لئوپولد دوم که بانی استعمار و غارت کنگو شناخته می*شود در طول مدت اشغال جمهوری دمُکراتیک کُنگُو، موجب شکنجه و قتل بیش از 10 میلیون نفر از مردم این کشور شد. لئوپولد دوم از 1865 تا 1909 کنگو را به بند استعمار، قتل و غارت کشید.
    این بزرگترین قتل*عام در تاریخ بشریت بود. اما لئوپولد بخش بزرگی از درآمد حاصل این نسل کشی و غارت را به انجام امور بشردوستانه، ساخت بنگاه*های خیریه، موزه*ها، مراکز فرهنگی و.... اختصاص داد.پاپ، لئوپولد را از قدیسان آن روزگار می*دانست.

    مَــن خــود
    بـه چشــم خویشتــن
    دیدم کــه جانَــــم میــرود


  13. #3311
    راحیل
    مدیر بخش عکس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    هرکجا باشم آسمان مال من است
    نوشته ها
    13,942
    4,922
    8,741

    پیش فرض

    اعلام آثار راه یافته به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی

    به گزارش قدس انلاین بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی از تاریخ17 تا 20 شهریور ماه 93 درشهرستان گناباد برگزار می شود.
    بنا بر اعلام کمیته بازبینی در بخش مسابقه نمایش های راه یافته بدین ترتیب می باشند:
    1- اگر مرگ را شکار می کند کالی گولا به کارگردانی سید امیر رستگار مقدم از شهرستان قوچان
    2- کسی اینجا نیست به کارگردانی بهزاد اقاجانی از شهرستان نیشابور
    3- زمانی برای گفتن به کارگردانی حسین نوری از شهرستان کاشمر
    4- قم قمه های ژنرال به کارگردانی رسول وحدت از شهرستان تربت حیدریه ( با رفع موارد اصلاحی)
    5- ماضی استمراری به کارگردانی رضا عرفانی از مشهد
    6- کیلومتر سگی به کارگردانی مهیار غازی – علی احمدی از مشهد
    7- ادامه دارد .. به کارگردانی علیرضا ضیاء چمنی از مشهد
    8- عروس دریایی به کارگردانی ستایش رجایی نیا از مشهد
    9- آرایشگر به کارگردانی محمد حسن نیازی از مشهد
    10-کبوتری ناگهان به کارگردانی جواد بزازان از مشهد
    11- روزی روزگاری آبادان به کارگردانی منصوره داوری نژاد از مشهد ( رفع موارد اصلاحی )
    12- شب شات شاندیز به کارگردانی بهناز طبسی از مشهد ( رفع موارد اصلاحی )
    و در بخش جنبی : ( بدون شرکت در بخش مسابقه )
    1- نمایش زرافه به کارگردانی حسین نجار نوقابی از شهرستان گناباد
    2- چراغ خواب به کارگردانیرحمت الله سقفی از شهرستان جغتای
    3- نگاه اصلی به کارگردانی مهرکام و شکروی از شهرستان فریمان
    همچنین هیات بازبینی جشنواره نمایش «کیلومتر ۱۲ بهشت» به کارگردانی علی آزاد نیا را با عنایت به جایگاه و منزلت اساتید ارجمند هنر نمایش به عنوان اثر بخش ویژه ( بدون شرکت در مسابقه ) اعلام کرده است.

    مَــن خــود
    بـه چشــم خویشتــن
    دیدم کــه جانَــــم میــرود


  14. #3312
    راحیل
    مدیر بخش عکس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    هرکجا باشم آسمان مال من است
    نوشته ها
    13,942
    4,922
    8,741

    پیش فرض

    زائری:
    از «خندوانه» دفاع می کنم/«ستاره ها را کنار بگذاریم» تصور غلطی است




    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی درستکار، مجری برنامه «این شب*ها» در ابتدای این برنامه با انتقاد از برنامه*ها و مدیران صدا و سیما گفت: تعریف برنامه تلویزیونی خیلی بالاتر از آن چیز*هایی است که با ان انتن را پر می*کنند. برنامه تلویزیونی باید ویژگی*هایی داشته باشد که خیلی از برنامه*های صدا و سیما آنها را ندارند. تنها در برخی از برنامه*های تلویزیون برخی از این ویژگی*ها وجود دارد.
    وی افزود: وقتی «خندوانه» آمد اسمش برای من چشمگیر بود و مشتاق دیدنش بودم. «خندوانه» یک برنامه تلویزیونی واقعی است و این موفقیت را به صدا و سیما تبریک می*گویم. آنها خواسته یا ناخواسته به موفقیت دست یافتن. امیدواریم سطح همه برنامه*های تلویزیونی بالا رود.
    مجری برنامه «این شب*ها» تاکید کرد: عملکرد مدیران رادیو و تلویزیون در این سال*ها باعث شده است که حتی تعاریف استاندارد برنامه سازی در تلویزیون تغییر کند. نابلدی*ها و ناکاردانی مدیران در تعامل با تهیه*کننده*ها و تکرار این اشتباه*ها باعث این اتفاقات شده است. تعریف برنامه*های تلویزیون کیلو کیلو نوار پرکردن و وقت گذراندن شده است.
    درستکار گفت: برنامه تلویزیونی یعنی «پارک ملت» و امسال آن که نامشان در ذهن مخاطبان مانده است و در ایران مردم داد می*زنند که ما یک برنامه و مجری را دوست داریم اما مسئولان به آن توجه نمی*کنند.
    وی ادامه داد: امیدواریم «خندوانه» نقطه*ای باشد برای تحول در باور مدیران خوب ما. ما مدیران خوبی داریم اما مشکل این است که آنها فکر می*کنند همه چیز را می*دانند.
    در ادامه برنامه حجت*الاسلام محمدرضا زائری، رئیس مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» که به عنوان کارشناس در این برنامه شرکت کرده بود، گفت: من معتقد هستم که «خندوانه» موفق بوده است و از آن دفاع می*کنم، البته ممکن است به خیلی از موارد این برنامه انتقاد داشته باشم. ما باید یاد بگیریم علیرغم انتقاداتی که به هم داریم کار یکدیگر را ببینیم و نقد کنیم و اگر اثر موفق شد به موفقیتش اعتراف کنیم.
    وی افزود: وقتی «خندوانه» را دیدم یاد تعبیری که رهبر انقلاب در پیام به ورزشکاران برای موفقیتشان به کار *می*برد افتادم. "از این که دل مردم ایران را شاد کردید متشکرم". کاری که بتواند به مردم شادی تزریق کند و خستگی آنها را برطرف کند قابل قدردانی است. این برنامه باعث می*شود اعضای خانواده دور هم جمع شوند و یک برنامه مفرح را ببینند. در این خانواده اعضا با هم شادتر و مهربانتر رفتار می*کنند.
    رئیس مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» گفت: ما باید شان مجری*ها و ستاره*ها را بدانیم. ستاره*هایی مثل رامبد جوان برای رسیدن به جایگاهشان تلاش فراوانی کردند. این تصور غلطی است که ساره*ها را کنار بگذاریم. نه ستاره*هایی مثل شهید همت تکرار شدنی هستند نه ستاره*های تلویزیونی مثل رامبد جوان.
    زائری تاکید کرد: نکته*ای که باید به آن توجه شود این است که آیا ما خنده را به خودی خود تقدیس می*کنیم؟ آن چیزی که خنده از آن صادر می*شود مهم است نه خود خنده. تصور غلطی وجود دارد که دین فضایی غم آلود دارد، حالا هر دین و مذهبی که باشد. اجداد داعش امیرالمومنین(ع) را به خاطر زیاد خندیدن کنار زدند.
    زائری در ادامه گفت: قواعد برنامه*سازی در همه جای دنیا یکی است که حاصل سال*ها تجربه است و نباید آن را تغییر داد. استفاده از نکته*هایی مانند رنگ، دکور، نفر دوم در اجرا، حضار و تعامل با آنها نشان می*دهد که اگر همه این نکته ها در کنار هم قرار بگیرد می*تواند کار زیبایی را شکل دهد که ما در «خندوانه» می*بینیم.
    وی افزود: رقابت*ها برنامه «خندوانه» بالاست و پارازیت*های زیادی روی این برنامه است اما باز هم مردم آن را می*بینند اگر رسانه این خط را دنبال کند و برنامه*های پرمخاطب خود را بشناسد و علل پرمخاطبی این برنامه*ها را پیدا کند می*تواند موفق باشد.
    این کارشناس تاکید کرد: تلویزیون در این برنامه به یک مخاطب طبق متوسط اجتماعی ارزشمند رسیده است گاهی برنامه*سازان ما با اوهام خود برنامه*ها را برای یک مخاطب خاص می*سازند. «خندوانه» یک اتفاق بزرگ است که بسیار ارزشمند است. دید من به عنوان یک طلبه این نیست که برای اینکه مردم ماهواره نبینند پای این برنامه بنشینند. این موضع منفعلانه است. موضع فعال ما در این باره این است که جمهوری اسلامی باید برنامه*هایی برای شاد کردن مردم بسازد.
    زائری اضافه کرد: حضور آقای راست*پور در این برنامه خیلی خوب بود هر چند او به خاطر چارچوب*های تعریف شده در اجتماع کتک این کارش را می*خورد.
    وی تاکید کرد: در روایات آمده که بالاترین ارزش شاد کردن مردم و مهربانی با آنهاست. حتی خنده تصنعی هم همیشه بد نیست. فیلمی به نام خانه*ای در کنار ابرها امسال در جشنواره فجر حضور داشت که داستان دو دزد را روایت می*کرد که به خانه یک رزمنده رفته بودند تا به عنوان دوست این رزمنده از مادرش پول بگیرند. مادر این رزمنده متوجه می*شود که پسرش شهید شده است اما برای اینکه روحیه این دو که ادعا می*کردند دوست پسرش هستند این موضوع را به آنها نگفت. این نوع مهربانی* و خنده تصنعی در دین ما بد نیست.
    این کارشناس گفت: در موج دوم «خندوانه» برنامه*سازان می*توانند به این فکر کنند و آن چیزی که باعث خنده می*شود چیست. در دین ما منظور از خنده تبسم است نه قهقه زدن. دین اسلام می*گوید هر که دچار عذاب الهی شود نمی**تواند بخنند. خندیدن نعمت خداست و امیدواریم مردم یک روز به جایی برسند که زیاد بخندند.
    رامبد جوان در پاسخ به یکی از خبرنگاران که در مورد استفاده از موسیقی در برنامه خندوانه سوال کرد گفت: موسیقی یکی از اعضای مهم این جنس برنامه*هاست. بهتر است موسیقی در استودیو به صورت زنده اجرا شود تا علاوه بر فضاسازی به ما نیز کمک کند. ما از ابدا تلاش کردیم که یک گروه موسیقی در استودیو داشته باشیم حتی جایگاهی برای آن طراحی کردیم. به دلیل اینکه نشان دادن سازها در رسانه ملی ممکن نیست ما فضایی را طراحی کردیم تا ساز را به صورت مات دیده شود.
    وی افزود: وجود شیشه*ها مابین ما و گروه موسیقی باعث می*شد که آنها نتوانند برنامه*شان را خوب اجرا کنند و دچار مشکلات متعددی شدیم. قرار شد موسیقی را به صورت پلی*بک اجرا کنیم اما آن هم امکان*پذیر نشد در انتها به این نتیجه رسیدیم که گروه*هایی برای ما ساز بزنند. این موسیقی*ها اجرا شد ولی به دلیل فشارهایی که از سوی کسانی به ما وارد شد در تکرار یکی از برنامه*ها این موسیقی حذف شد.ما برنامه داریم برای اینکه موسیقی را با آی پد اجرا کنیم.
    مجری برنامه «خندوانه» در پاسخ به سوال دیگری گفت: ما الان هر چه ایده داریم را برای برنامه خرج می*کنیم. ایده «خندوانه» 13 سال پیش شکل گرفت و اکنون این برنامه روی آنتن است. بعد از اینکه 16 برنامه «خندوانه» ضبط شد ما از شهیدی*فر کمک گرفتیم تا ایده*های او به ما کمک کند. ما داریم با تمام قوا فکر می*کنیم و برنامه را پیش می*بریم. ما می*دانیم مسیر حدودی ما برای آینده کجاست اما جزئیات آن را نمی*دانیم بهتر است با کارشناسان و مردم در ارتباط باشیم تا این برنامه به صورت فصل به فصل اجرا و تکمیل شود. این پروژه می*تواند ادامه پیدا کند.
    جوان در خصوص حضور مردم شهرستان*ها در برنامه «خندوانه» گفت: ما گزارش*های مردمی داریم که در طول برنامه پخش می*شود. سری جدید این گزارش*ها در شهرستان*ها ضبط می*شود. همچنین موسیقی*های محلی در بخش*هایی از «خندوانه» پخش خواهد شد.
    وی در ادامه گفت: بهتر است در «خندوانه» به صورت آزاد برنامه را اجرا کنیم هر چند حضار و مهمان*ها آزاد برنامه را آزاد کنند بهتر از آن است که مدیریت شده پیش برود. ما به دلیل مشکلاتی که در صدا داشتیم نمی*توانستیم بیشتر از این از حضور حضار استفاده کنیم وگرنه برنامه*هایی برای آن داشتیم.
    جوان در خصوص مهمانان برنامه «خندوانه» گفت: این مهمانان بر اساس یک نکته انتخاب می*شوند اینکه بگوییم آدم*های موفق، آدم*هایی شوخ*طبع هستند اینگونه نیست که در برنامه ما تنها با افراد مشهور گفت*وگو شود. بخش*هایی برای اجرای کمدین*های مشهور داریم اما تمرکزمان بر افراد مشهور نیست.
    در ادامه محمدرضا شهیدی*فر مجری برنامه پارک ملت گفت: «خندوانه» بهترین و موفق*ترین برنامه*های تلویزیونی* سال*های اخیر است که هیچ رقیبی برای آن وجود ندارد. حتی برنامه*هایی با پشتوانه سال*های طولانی نیز به پای آن نمی*رسد. این برنامه توانست طی 2 ماه در شبکه تازه تاسیس شده مخاطبان زیادی را جذب کند که در طول تاریخ تلویزیون کم سابقه است.
    وی افزود: «خندوانه» یکی از دینی*ترین برنامه*های تلویزیونی است. در این برنامه افراد نابغه، مسئولان و اساتید به راحتی حاضر می*شوند در برابر دوربین بنشینند و با آنها شوخی کنند که نشاندهنده موفقیت برنامه است. این به خاطر شخصیت رامبد جوان است. او آدمی اخلاقی و سلیم*النفس است. علت اصلی ارتباط مردم با این برنامه این است که او قلبش را کف دستش گرفته این برنامه در خصوص سبک زندگی است که مهمترین مسئله جامعه ماست.
    شهیدی*فر گفت: «خندوانه» در مورد اقلیت*ها و اقوام مختلف ایران نیز نکته*ها و نشانه*هایی دارد. در ابتدا جوان می*خواست با رفتن به شهرستان*ها برنامه*هایی را اجرا کند ولی به دلایل مالی این امر محقق نشد. رامبد جوان کاملا متناسب با اهداف جامعه و طرح*های توسعه بیست ساله کشور دارد کار می*کند. بدون اینکه متوجه باشیم این برنامه اخلاق را در جامعه گسترش می*دهد.
    وی گفت: در خیلی از برنامه*های طنز اخلاق زیرپا گذاشته می*شود. حتی «خندوانه» به زبان فارسی وفادار است و یک کلمه، کلمه*سازی در آن وجود ندارد در حالیکه خیلی از کمدی*ها اینگونه نیست. حتی در برنامه*های جدی هم از کلمات محاوره*ای استفاده* می*شود که مخصوص قشر خاصی از جوانان تهران است.
    رامبد جوان در ادامه گفت: این مسئولیت با مردم است که خودشان را شاد کنند. شاد بودن باید در وجودمان نهادینه شود. این باعث می*شود که مردم حتی در بحران*ها نیز روحیه داشته باشند. ما از کوچکی متوقع بار آمدیم ما باید خودمان مسئولیت*پذیر باشیم تا شاد زیستن در زندگی*مان جاری باشد و به همه سرایت کند.
    انتهای پیام/

    مَــن خــود
    بـه چشــم خویشتــن
    دیدم کــه جانَــــم میــرود


  15. #3313
    راحیل
    مدیر بخش عکس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    هرکجا باشم آسمان مال من است
    نوشته ها
    13,942
    4,922
    8,741

    پیش فرض

    "مجرد چهل ساله" به سینما می رود


    به گزارش افکارنیوز، شاهین باباپور کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم «مجرد چهل ساله» گفت: صداگذاری فیلم توسط حسین ابوالصدق به پایان رسیده و قبل از آن ناصر چشم*آذر کار آهنگسازی را به سرانجام رسانده بود.

    وی ادامه داد: با اتمام مراحل فنی فیلم و آماده شدن نسخه نهایی، فیلم را اکران خواهیم کرد. مذاکرات اولیه با سینماها را آغاز کردیم و این فیلم ۱۰ آبان ماه سال جاری و بعد از دهه اول محرم اکران خود را آغاز می*کند.

    این کارگردان سینما درباره مضمون فیلمش عنوان کرد: «مجرد چهل ساله» یک کمدی اجتماعی با درون*مایه های طنز است و موضوعی اجتماعی را دستمایه قرار می دهد. فیلم داستان زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است و اسیر ماجراهایی می شود.

    «مجرد چهل ساله» تازه ترین فیلم شاهین باباپور در مقام کارگردان است. او پیش از این کارگردانی فیلم هایی چون «حلقه های ازدواج»، «شب بارانی» را در کارنامه خود دارد.

    ماهایا **پطروسیان، مجید صالحی، مهران* غفوریان، سیروس *گرجستانی، سحر **ولدبیگی، امیر *نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، دانیال عبادی، فاطیما پاشایی در این فیلم به ایفای نقش می*پردازند.

    برزو ارجمند علاوه بر حضورش در این فیلم به عنوان بازیگر، خوانندگی تیتراژ را هم بر عهده دارد.

    مَــن خــود
    بـه چشــم خویشتــن
    دیدم کــه جانَــــم میــرود


  16. #3314
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,823

    پیش فرض

    فرزند هنرمندانی که وارد عرصه بازیگری شدند


    هنر از جمله فعالیت*هایی است که معمولا در خانواده*ها گردش پیدا کرده و فرزندان هنرمندان نیز به این حرفه رو می*آورند. سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست و فرزند بازیگران گاه شیفته این رشته شده و همچون خانواده خود وارد این فضا می*شوند و گاه با دیدن سختی*هایی که پدران یا مادرانشان با آن دست و پنجه نرم می*کنند، کلا قید ورود به عرصه سینما را می*زنند. در ادامه این ایمیل می*توانید با بازیگرانی آشنا شوید که پدر یا مادرشان دستی در عرصه فعالیت*های سینمایی دارند. کسانی که خود اکنون بازیگرند و باید منتظر ماند و دید که آیا فرزندانشان به این رشته گرایش پیدا می*کنند یا خیر.

    لیلا حاتمی


    بازیگر "سر به مهر"، فرزند علی حاتمی، از کارگردانان مشهور ایرانی است. حاتمی در کنار علی مصفا، یک زوج هنری تشکیل داده است. او تاکنون موفّق به کسب سیمرغ بلورین در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم بی پولی (۱۳۸۷) و دیپلم افتخار برای فیلم لیلا (۱۳۷۵) در جشنواره فیلم فجر شده* است.


    ثریا قاسمی


    متولد ۱۳۱۹ و دختر حمیده خیرآبادی است. او تا قبل از آغاز دهه هشتاد، در نقش مادر دلسوز و فداکار ظاهر می*شد. جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر جرقه*ای بود تا ثریا قاسمی به فکر ایفای نقش*های دیگر هم بیفتد که نتیجه آن بازی در شام آخر و دختر شیرینی فروش بود.


    لیلی رشیدی


    بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران فرزند داوود رشیدی و احترام برومند است. او با سریال تلویزیونی زی زی گولو که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران شناخته شد. وی فارغ*التحصیل مترجمی زبان فرانسه است. نوک برج، دربه*درها و مربای شیرین از دیگر آثار اوست.


    سحر ولدبیگی


    سحر ولدبیگی، فرزند مسعود ولدبیگی، از چهره*پردازان بنام ایرانی است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال "دختران" شناخته شد. مجموعه نوروزی "آب پریا" تازه*ترین اثر ولدبیگی است که در آن همسرش، نیما فلاح، نیز حضور دارد.


    پگاه آهنگرانی


    فرزند منیژه حکمت، در 6 سالگی با بازی در فیلم گربه آوازخوان وارد عرصه سینما شد و در 15 سالگی با بازی در فیلم دختری با کفش*های کتانی نظر منتقدان بسیاری را به خود جلب کرد. آهنگرانی در جشنواره فیلم فجر امسال، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خاطر بازی در فیلم "دربند" از آن خود کرد.


    رضا داوودنژاد


    بازیگر "مرهم"، پسر علیرضا داوونژاد است که از کارگردانان شناخته*شده ایرانی است. رضا که با کبد پیوندی توانسته به زندگی بازگردد، فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم*های پدرش علیرضا داودنژاد تجربه کرد. کلاس هنرپیشگی آخرین فیلمی است که داوونژاد در آن حضور داشته است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم خانوادگی را دریافت کرد.


    زهرا داوودنژاد


    متولد ۱۳۵۶ و فرزند علیرضا داوودنژاد است. دیپلم دارد و با فعالیت در مقام منشی صحنه شناخته می*شود. با این همه آثاری چون بچه*های بد، باغچه مینو و کلاس هنرپیشگی را در پرونده کاری خود دارد.


    سارینا فرهادی


    متولد ۱۳۷۱است؛ دختر اصغر فرهادی و پریسا بخت*آور. وی در فیلم جدایی نادر از سیمین در نقش ترمه ظاهر شد که تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخت. پشت کنکوری*ها و دایره زنگی دیگر آثار اوست.


    آتیلا پسیانی


    آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی است. پسیانی سال ۱۳۶۱ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر فارغ*التحصیل شد. در پرونده کاری او بیش از 100 سریال، فیلم سینمایی و تئاتر دیده می*شود که از آن جمله می*توان به "گاهی به آسمان نگاه کن"، "هیوا"، "شام آخر"، "زیر تیغ" و "فرزند صبح" اشاره کرد.


    ستاره پسیانی



    فرزند آتیلا پسیانی بیشتر در عرصه تئاتر می*درخشد و از 15 سال پیش فعالیتش را در این عرصه آغاز کرده است. از جمله فعالیت*های هنری*اش می*توان به روایت*های ناتمام، موج سوم، زن سوم، ورود آقایان ممنوع و سریال بچه*های من و کلاه قرمزی 88 اشاره کرد.


    برزو ارجمند


    فرزند انوشیروان ارجمند است. او که از بازیگرانی است که در ژانر طنز طرفداران بسیاری دارد، تاکنون در مجموعه*های زیر آسمان شهر، ویلای من، قهوه تلخ، شبهای برره و فیلم سینمایی روز سوم بازی کرده است.


    بهار ارجمند


    فارغ*التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی است و بازی در تئاتر را از پنج سالگی آغاز کرده است. او در سن ۱۳ سالگی جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد. بهار ارجمند، فرزند انوشیروان ارجمند و خواهر برزو ارجمند است.


    امیریل ارجمند



    فرزند داریوش ارجمند، بیش از آنکه بازیگر باشد در عرصه موسیقی شناخته شده است. با این همه لیسانس تئاتر دارد و در فیلم*هایی چون اخراجی*ها 2 و شکارچی شنبه نیز بازی کرده است.


    مهراوه شریفی*نیا


    فرزند ارشد محمدرضا شریفی*نیا و آزیتا حاجیان است. او که در رشته کارگردانی سینما درس می*خواند، با مشورت پدرش انصراف داد و به رشته موسیقی روی آورد. ساز تخصصی*اش پیانو است و در مجموعه*هایی چون امام علی(ع)، روز حسرت، قلب یخی و خداحافظ بچه بازی کرده است.


    ملیکا شریفی*نیا


    فرزند محمدرضا شریفی*نیا و آزیتا حاجیان، علاوه بر بازیگری، هنرآموخته رشته گرافیک بوده و در زمینه*های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می*کند. او بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام "اوینار" به کارگردانی "شهرام
    ران کوثری

    بازیگر "من مادر هستم"، فرزند رخشان بنی*اعتماد و جهانگیر کوثری است. "بهترین بابای دنیا"، ساخته داریوش فرهنگ نخستین تجربه او در بازیگری است و پس از آن در مجموعه*های تلویزیونی، فیلم*های سینمایی و تئاترهای بسیاری حاضر شده است. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم*های خون بازی و روز سوم در بخش مسابقه سینمای ایران از بیست و پنجمین جشنواره بین*المللی فیلم فجر از جمله دستاوردهای اوست.


    بهاره رهنما

    فرزند پروین قائم*مقامی علاوه بر بازیگری دستی در نویسندگی هم دارد و کتاب چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس از جمله آثار اوست. لیسانس حقوق قضایی دارد و در پرونده کاری*اش آثاری چون پوپک و مش ماشالله، سن پطرزبورگ، دایره زنگی و ماجراهای اینترنتی دیده می*شود. او امسال کارگردانی تئاتر این تابستان فراموشت کردم را بر عهده داشت.


    شقایق فراهانی

    فرزند بهزاد فراهانی، متولد 1351 است. در پرونده کاری او آثاری چون بی*خداحافظی، خنده در باران، محاکمه در خیابان، مهمان، شارلاتان و لیلا دیده می*شود.


    کمند امیرسلیمانی

    متولد شهر تهران و فارغ*التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱٣٧۶ است. دختر سعید امیرسلیمانی با بازی در نقش عروس کوچک پدرسالار شناخته شد و پس از آن در مجموعه*هایی چون دزد و پلیس و ویلای من بازی کرده است.


    سپند امیرسلیمانی

    متولد 1356 است و بازی را از سن 5 سالگی شروع کرده است. پسر سعید امیرسلیمانی به موسیقی علاقه بسیار دارد. او تاکنون در مجموعه*هایی چون شبهای برره، قهوه تلخ، کلاه پهلوی، تبریز در مه و پاورچین حضور داشته است.


    پندار اکبری

    پسر عبدالرضا اکبری، متولد 1361 است و با بازی در مجموعه عملیات 125 شناخته شد. او تاکنون در آثاری چون تلاش، پشت صحنه، بوی غریب پاییز و فاصله*ها حضور یافته است.


    پولاد کیمیایی

    فعالیت*های سینمایی خود را از ۷ سالگی و با بازی در فیلم سرب به کارگردانی پدرش، مسعود کیمیایی، آغاز کرد و بعد از آن پای ثابت فیلم*های پدرش شد و در فیلم*هایی چون محاکمه در خیابان، جرم، حکم و رئیس بازی کرده است. پولاد فیلم*های دیگری چون صحنه جرم، ورود ممنوع و شمعی در باد را نیز در کارنامه خود دارد.


    سحر جعفری*جوزانی

    فارغ*التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی و فرزند مسعود جعفری جوزانی (کارگردان و نویسنده) است. فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد. سپس با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. سحر در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  17. 1
  18. #3315
    راحیل
    مدیر بخش عکس

     

    کادر مدیریتی
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    هرکجا باشم آسمان مال من است
    نوشته ها
    13,942
    4,922
    8,741

    پیش فرض

    تکرار سناریوی «آرگو» این بار در پروژه «گلاب»؟



    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مشهور است که جان استوارت یک چهره رسانه ای یهودی است. اما «جوییش ژورنال» معتقد است او ورژن خودش از یهودیت را در زندگی پیاده کرده. ورژنی که بیشتر به بی دینی شبیه است تا یهودیت.
    از طرف دیگر وبسایت هافینگتون پست در مطلبی برنامه جان استوارت در تلویزیون آمریکا را بهترین نماینده برای تفکر آمریکایی یهودی دانست و آن را حامی واقعی اسرائیل معرفی کرد. جالب است که زندگی سیاسی او هم به ظاهر همین قدر مشوش است.
    او در ابتدا جمهوری خواه بوده و حتی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1988 ایالات متحده به جرج بوش پدر رای می دهد. اما رفته رفته دموکرات می شود. وقتی سال 2000 به او انگ دموکرات بودن، زدند، به طور کلی پذیرفت ولی تصحیح کرد که نگاهش به سوسیالیست و «حزب باد» نزدیک تر است.
    جالب است بدانید که این مجری آمریکایی در دانشگاه ویلیام و مری درس خوانده. دانشگاهی که نقش مهمی در تاریخ آمریکا داشته. توماس جفرسون، جیمز مونرو و جان تایلر که هر سه از روسای جمهور ایالات متحده بوده اند در این دانشگاه درس می خواندند. همین طور 16 نفر از امضا کنندگان اعلامیه استقلال آمریکا هم فارغ التحصیل این دانشگاه بوده اند.
    البته استوارت یک یهودی- آمریکایی است و نتوانسته DNA پیشینیانش را به طور کامل به ارث برد و سیاستمدار شود. اما سراغ کار در تلویزیون و رسانه آمد و در این بخش سیاست را دنبال کرد. آمریکایی ها هم از این موضوع استقبال کردند. برنامه او تا کنون 7 بار برنده جایزه نویسندگی در امی شده و 10 سال پیاپی از این مراسم جایزه بهترین برنامه کمدی را دریافت کرده است. او حتی جایزه گرمی را هم یک بار برده است. جایزه ای که به اسکار موسیقی شهرت دارد.
    به کارنامه جوایزش که نگاه کنیم می بینیم از سه جایزه مشهور سرگرمی آمریکا، دو جایزه امی و گرمی را برده و فقط یک قله دیگر برای فتح دارد: «اسکار». مشخصا او به دنبال کسب جایزه سوم است. پس سراغ کارگردانی فیلم سینمایی می آید و حالا چه چیزی شانس او را برای کسب جایزه بالا می برد؟ ساخت چیزی که او در آن استاد است. یک فیلم سیاسی. چه بهتر که مثل «آرگو» درباره ایران هم باشد. هر چه باشد فیلم های ضد ایرانی، آثار بدون ریسکی هستند که امتحان خودشان را در آکادمی پس داده اند. نتیجه می شود «گلاب». فیلمی که در جشنواره های ونیز و تلوراید پخش شده و منتقدان هم نظرات متفاوتی داشته اند.
    عده ای از فیلم خوششان آمده و عده دیگری آن را مشخصا یک فیلم اول معمولی از یک کارگردان فیلم اولی می دانند و با ضعف های یک فیلم اول. اما حتی منتقدان فیلم هم جرات نمی کنند به طور صد در صد آن را از بازی فصل جوایز کنار بگذارند. آیا باید منتظر سناریوی «آرگو» برای «گلاب» هم باشیم؟
    انتهای پیام/

    مَــن خــود
    بـه چشــم خویشتــن
    دیدم کــه جانَــــم میــرود


صفحه 221 از 231 نخست ... 121171201211216217218219220221222223224225226 ... آخرین
نمایش نتایج: از 3,301 به 3,315 از 3451

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •