ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 1 از 84 123456112151 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 15 از 1255

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض اخبار خودرو

    دوستان عزیز اخبار مربوط به خودروهای ایران و جهان را در این تاپیک قرار دهید
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  2. #2
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    خودرو باز هم گران می شود


    با افزایش به طور متوسط بیش از 200 هزار تومانی حق بیمه شخص ثالث خودرو*های داخلی، قیمت فروش این خودروها نیز حداقل 200 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، از ابتدای سال جاری موضوع افزایش نرخ دیه مطرح بوده و سرانجام نرخ دیه ابلاغ شد.

    طبق آنچه كه اعلام شده، نرخ دیه كامل از 40 میلیون تومان در ماه*های عادی به 67 میلیون و 500 هزار تومان و در ماه*های حرام به 90 میلیون تومان افزایش یافته است.

    به این ترتیب افزایش نرخ دیه تاثیر خود را بر رشد قیمت بیمه* شخص ثالث خودروها نیز گذاشته و بیمه* مركزی در نامه*ای به خودروسازان درصد افزایش قیمت بیمه شخص ثالث را اعلام كرده است.

    بر این اساس نرخ بیمه* شخص ثالث خودروهای داخلی از ابتدای آبان به*طور میانگین بیش از 200 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

    ظاهرا خودروسازان نیز افزایش قیمت بیمه شخص ثالث را بر قیمت فروش محصولات خود اعمال خواهند كرد و به این ترتیب انتظار می*رود از ابتدای آبان قیمت فروش تمام خودروهای داخلی حداقل 200 هزار تومان افزایش یابد.

    منبع:پرشین خودرو
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  3. #3
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    قیمت روز برخی از خودروهای داخلی


    پنجشنبه 28 مهر 1390




    منبع:دنیای اقتصاد
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  4. #4
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    جزئيات سهميه بنزين آبان*

    اگرچه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور هنوز جزئيات سهميه بنزين آبان ماه را اعلام نكرده است، اما به احتمال زياد سهميه جديد بدون هيچ گونه تغييري در حجم و قيمت در ساعات اوليه آبان*ماه در كارت*هاي سوخت خواهد بود.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اين اساس سهميه بنزين خودروهاي سواري و موتورسيكلت*ها به ترتيب همان 60 و 25 ليتر خواهد بود و همچنين بنزين و سوپر نيمه يارانه*اي به ترتيب با قيمت 400 و 500 تومان عرضه خواهد شد.

    هم*چنين سهميه بنزين ساير خودروها به احتمال فراوان به شرح زير خواهد بود:

    آژانس بنزيني؛ سهميه ماهانه : *300 ليتر.

    آژانس ال.پي.جي سوز؛ سهميه ماهانه : 200 ليتر.

    آژانس دوگانه سوز؛ سهميه ماهانه : 200 ليتر.

    مسافربر شخصي بنزيني؛ سهميه ماهانه : 300 ليتر.

    مسافربر شخصي دوگانه سوز؛ سهميه ماهانه فعلي: 200 ليتر.

    مسافربر شخصي ال.پي.جي سوز؛ سهميه ماهانه : 200 ليتر.

    آموزشگاه رانندگي بنزيني؛ سهميه ماهانه : 300 ليتر.

    آموزشگاه رانندگي دوگانه سوز؛ سهميه ماهانه فعلي: 200 ليتر.

    كاميون و کاميونت بنزيني؛ سهميه ماهانه : 400 ليتر.

    کاميون و کاميونت دو گانه سوز؛ سهميه ماهانه : 200 ليتر.

    دستگاه*هاي عمومي بنزيني؛ سهميه ماهانه فعلي: 100 ليتر.

    دستگاه*هاي عمومي دوگانه*سوز؛ سهميه ماهانه : 100 ليتر.

    آمبولانس بنزيني؛ سهميه* ماهانه : 750 ليتر.

    به گزارش ايسنا، با توجه به اين كه تاكنون در مورد توقف پرداخت سهميه مناطق كه به دليل گرما هوا به پنج استان* گرمسيري تعلق گرفته، تصميم*گيري نشده است، در صورت ادامه اين سهميه، افزايش سهميه تاكسي*هاي مورد نظر به شرح زيراست:

    تاکسي بنزيني با سهميه ماهانه 500 ليتر، از مردادماه 600 ليتر دريافت مي*كند.

    تاکسي دو گانه سوز با سهميه ماهانه 300 ليتر، از مرداد ماه 360 ليتردريافت مي*كند.

    تاکسي ال.پي.جي سوز با سهميه ماهانه 300 ليتر، از مرداد ماه 360 ليتردريافت مي*كند.

    خطي بين شهري بنزيني؛ با سهميه ماهانه 750 ليتر، از مرداد ماه 900 ليتردريافت مي*كند.

    خطي بين شهري دوگانه* سوز با سهميه ماهانه 500 ليتر ، از مرداد ماه 600 ليتر دريافت مي*كند.

    خطي بين شهري ال.پي.جي سوز با سهميه ماهانه فعلي500 ليتر، از 600 ليتر دريافت مي*كند.

    منبع:ایسنا
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  5. #5
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    عرضه شاسی بلند ليفان در ایران



    همزمان با برپایی پانزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز شرکت کرمان موتور نخستین محصول شاسی بلند شرکت خودروسازی لیفان چین را رونمایی کرد.

    به گزارش «پرشین خودرو»، امیرحسین یزدانی معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور در حاشیه این نمایشگاه گفت: در حال حاضر تعدادی از نمونه های اولیه این خودرو از سوی شرکت لیفان معرفی شده و سال آینده همزمان با ورود به بازار خودرو دیگر کشورها در ایران نیز عرضه خواهد شد.


    وی با بیان اینکه بازار ایران در حال تغییر ذائقه های مشتریان به سمت خودروهای شاسی بلند است، افزود: تاکنون قیمت نهایی این خودرو اعلام نشده و به نظر می رسد با وجود ویژگی هایی که در نوع خود دارد در محدوده قیمتی 300 میلیون ریال عرضه شود.


    وی افزود: این خودرو که با نام x60 شناخته می شود دارای امکانات منحصر به فردی است و موتور آن تولید شرکت ریکاردو انگلیس بوده که یکی از پنج شرکت برتر دنیا در حوزه طراحی موتور به شمار می رود.


    یزدانی با بیان اینکه حجم موتور این خودرو 1800سی.سی و قدرت آن 132 اسب بخار است، افزود: خودرو x60 چهار سیلندر بوده و رقیب محصول تیگو شرکت چری قلمداد می شود و تا حدودی پیشرفته تر از این محصول است.


    معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با بیان اینکه شاسی بلند جدید لیفان به صورت سی کی دی وارد ایران خواهد شد، اعلام کرد: خودرو x60 از طراحی جدید و امکانات لوکس برخوردار بوده و شتاب و قدرت کشش این محصول نیز به مراتب بالاتر از رقبا است .


    یزدانی با اشاره به نیاز بازار برای محصولات شاسی بلند، ادامه داد: هم اکنون تمام محصولات عرضه شده توسط کرمان موتور با گیربکس معمولی است که از سال آینده برای عرضه محصولات اتومات نیز برنامه ریزی کرده ایم.


    معاون فروش کرمان موتور در واکنش به این سئوال که آیا این شرکت برنامه ای برای تولید و عرضه خودرو کمتر از 100 میلون ریال دارد یا خبر؟ تاکید کرد: با توجه به نرخ ارز و سایر هزینه های تولید، ورود به بازار خودروهای کمتر از 100میلون ریال بسیار سخت و غیر ممکن است. ما بیشتر به دنبال افزایش ساخت داخلی محصولات و تولید خودروهای با کیفیت مشابه و حتی بهتر نسبت به کارخانه مادر هستیم.


    یزدانی با اشاره به فعالیت 60 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور در سطح کشور گفت: تعداد نمایندگی های این شرکت تا پایان سال جاری به 100 نمایندگی افزایش خواهد یافت و در عین حال گروه خودروسازی کرمان در حال مطالعه و برنامه ریزی جهت تجمیع شبکه نمایندگی های سایر شرکت های زیر مجموعه است.


    وی با بیان اینکه استقبال مشتریان از خودرو لیفان620 بسیار چشمگیر بوده، افزود: تولید ماهانه این خودرو به 350دستگاه در ماه رسیده و طبق برنامه تا پایان سال به 700 تا 800 دستگاه در ماه خواهد رسید و به این ترتیب برنامه تولید 25هزار دستگاه از این خودرو برای سال پیگیری خواهد شد.


    منبع:پرشین خودرو


    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  6. #6
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    جگوار 18هزار خودرو را فراخواند

    خودروسازی جگوار حدود 18هزار خودروی خود را در انگلیس جمع آوری کرده است.

    به گزارش«پرشین خودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر، شرکت خودروسازی جگوار روز جمعه اعلام کرد؛ حدود 18 هزار خودروی خود را که در انگلیس به فروش رسیده است به علت نقص فنی جمع*آوری می*کند.

    این مشکل در انواع ایکس این خودرو مشاهده می*شود؛ که بین سال*های 2006 تا 2010 تولید شده*اند.

    خریداران این خودروها*، از شرکت خودروسازی جگوار نامه*ای دریافت کرده*اند که در آن از آنها خواسته شده*، خودروی خود را به شرکت جگوار بازگردانند. در مجموع 17هزار و 678 دستگاه از این نوع خودرو که دیزلی است جمع*آوری خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی شرکت جگوار می*گوید: با اینکه هیچ یک از مشتریان، از وجود چنین نقصی خبر نداده بود ولی یکی از کارکنان شرکت این مشکل را کشف کرد.

    منبع:پرشین خودرو
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  7. #7
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    پژوپارس lx در راه است

    ايران خودرو اعلام كرده كه در راستاي پاسخگويي به نياز بازار، پژو پارسlx با تجهيزات جديد و موتور کم مصرف tu5 را عرضه مي*کند.

    به گزارش ايسنا، مشخصه اصلي اين خودرو مصرف سوخت آن در سيکل ترکيبي درهر 100 کيلومتر 7.5 ليتر است. همچنين صداي كم موتور، دماي پائين و كيفيت بالا و* خدمات آسان از جمله ويژگي بارز اين خودرو اعلام شده است.

    براساس اين گزارش، پارس lx با قدرت موتور 108 اسب بخار و16 سوپاپ يکي از خودرو هاي کم مصرف وپرقدرت در گروه خودروهاي لوکس ايران خودرو به شمار مي رود.

    پارس lx قرار است با علاوه بر مجهز بودن به ترمز abs وايربگ با تجهيزات عمومي ديگري متشکل ازشيشه هاي ضد اشعه نور خورشيد uv (سولار) آئينه هاي تاشو، رينگ ولاستيک اسپورت، تنظيم برقي پشتي صندلي، طرح جديد چوب دکوراتيو داخلي، پاور ويندوز وآنتي ترپ وارد بازار شود.

    منبع:عصر ایران
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  8. #8
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    قوی‏ترین و سریع السیر‏ترین آلفارومئوی جهان معرفی شد





    مجله ماشین - آلفارومئو 8c یکی از منحصربه‏فردترین و اصیل‏ترین مدل‏هایی است که طی سالیان اخیر توسط کمپانی آلفارومئو در اختیار علاقه‏مندان به این برند قدیمی قرار داده شده است. شایان توجه است این اتومبیل با تعداد تولید محدود، براساس تکنولوژی مازراتی گرن‏توریسمو ساخته می‏شود. به همین دلیل، کمپانی نوویتک با همکاری متخصصین نوویتک ترایدنت به تقویت و بهسازی این اتومبیل پرداخته که حاصل آن ارائه قوی‏ترین و سریع‏ترین مدل خیابانی آلفارومئو بوده است.
    به گزارش مجله ماشین هردو مدل کوپه و اسپایدر آلفارومئو 8c شامل این تغییرات شده‏اند که در اولین گام یک سوپرشارژر بسیار پیشرفته برای موتور 8 سیلندر v شکل و 7/4 لیتری آنها در نظر گرفته شده است. البته طراحان نوویتک با اعمال تغییراتی، موفق به جاسازی تمام این مجموعه در فضای زیر کاپوت اتومبیل شده‏اند.
    به گزارش مجله ماشین چنین تغییراتی باعث شده تا موتور اتومبیل از قابلیت‏های تحسین‏برانگیزی برخوردار شود که از آن جمله می‏توان به افزایش قدرت خروجی آن از رقم استاندارد 450 اسب‏بخار به بیش از 600 اسب‏بخار (441 کیلووات) در 7300 دور در دقیقه و دستیابی به حداکثر گشتاور 588 نیوتن‏متر در 5400 دور در دقیقه اشاره کرد.
    این افزایش قدرت تاثیر مستقیمی بر بهبود عملکرد رانندگی آلفارومئو 8c داشته و بنابر اعلام کمپانی نوویتک تاکنون هیچ‏کدام از مدل‏های خیابانی آلفارومئو به چنین رکوردهایی دست نیافته بودند. اثبات این ادعا کار چندان مشکلی نیست و اعداد به دست آمده به خوبی موید این نکته هستند. به عنوان مثال، شتاب از صفر تا صد کیلومتر در ساعت آلفارومئو 8c پس از تیونینگ نوویتک به 9/3 ثانیه کاهش یافته درحالی که حداکثر سرعت آن از رقم استاندارد 290 کیلومتر به بیش از 305 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.مشخصات کامل این اتومبیل با یک پوستر بزرگ گلاسه در مجله ماشین مهر ماه 1390 منتشر شده است.

    تهیه خبر : بهمن ساروق فراهانی
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  9. #9
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    تاريخچه پيكان

    .
    پـِیکان نام گونه*ای خودروی سواری ایرانی است که شرکت ایران خودرو تولید آن را از سال ۱۳۴۶ خورشیدی آغاز کرد و در حدود ۴۰ سال آن را ادامه داد. از سال ۱۳۴۶ پیکان با دو مدل دولوکس و کارلوکس به بازار عرضه شد و در این سال وانت پیکان و تاکسی پیکان هم به آن اضافه شد و پیکان اتوماتیک نیز در سال ۱۳۴۹ به تولیدات افزوده شد. در سال ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ شش مدل پیکان تولید می*شد که عبارت بود از دولوکس، وانت، کار، جوانان، تاکسی و اتوماتیک.

    • ۱ تاریخچه
    • ۲ مدل*ها
      • ۲.۱ پیکان جوانان (هیلمن جی*تی)
      • ۲.۲ دولوکس فیس*لیفت
      • ۲.۳ پیکان پژویی
      • ۲.۴ پیکان ۱۶۰۰
    • ۳ پیکان*سواران نامدار
    • ۴ نگارخانه
    • ۵ منابع




    تاریخچه



    یک دستگاه پیکان در ایران


    بعد از چندین تلاش ناموفق برای ساخت اتومبیل*های فیات در اوایل دهه ۱۳۴۰، قرارداد مونتاژ پیکان (آخرین مدل هیلمن هانتر؛ مدل ۱۹۶۶) در ایران بین شرکت ایران ناسیونال (ایران خودرو کنونی) و گروه صنعتی روتس (Group Rootes) (دارنده کارخانه تالبوت) انگلستان، که در حال ورشکستگی بود، بسته شد و تولید این خودرو پس از یک دهه تولید در انگلستان، در ایران شروع شد. طراحی اصلی پیکان کاری از شرکت تالبوت از زیر مجموعه*های گروه روتس بود. یک سال بعد در سال ۱۳۴۷ شرکت آمریکایی کرایسلر توانست گروه صنعتی روتس را بخرد که تاثیری بر روند تولید پیکان در ایران نداشت و مدل*های مختلف پیکان در ایران تولید می*شد. در سال ۱۳۵۹ تولید پیکان با ظاهری جدید (معروف به چراغ بنزی) طراحی معروف کرایسلر بود در ایران آغاز شد. روند مونتاژ خودرو در ایران خودرو به همین ترتیب تا سال ۱۳۶۴ ادامه یافت و تا این سال کماکان قطعات اصلی از خارج وارد و شرکت ایران خودرو آن ها را مونتاژ می*کرد، و در کنار آن قسمت*هایی چون بدنه، رادیاتور، شیشه و کمک فنر عقب و جلو در ایران ساخته می*شدند. در سال ۱۳۶۴ خط تولید پیکان در کرایسلر انگلستان متوقف شد و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد و درنتیجه ایران خودرو با کاهش دستگاه انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سقف بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ سقوط کرد. در این سال کارخانه پژو موافقت کرد ایران خودرو با بکار بردن سیستم تعلیق و موتور پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، به تولید پیکان ادامه دهد که این روند در حدود شش سال دوام آورد. پس از آن با ساخت قطعات لازم در ایران، پیکان۱۶۰۰ در شهریور ماه ۱۳۷۱ تولید شد و تولید آن تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴، در حدود ۱۳ سال، ادامه داشت. در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه، تولید پیکان متوقف شد و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد. پس از آن خط تولید این خودرو با سمند (خودرو) و رنو ال ۹۰ (لوگان) جایگزین شد.



    • کارلوکس؛ تولید آن از سال ۱۳۴۶ آغاز شد و دارای حجم موتور ۱۷۲۵ سی*سی بود. این مدل مجهز به نوارهای فلزی و آب کروم کاری در جای کنار بدنه، داشبورد چوبی، سپرهای استیل کوتاه بود.
    • دولوکس؛ تولید آن از سال ۱۳۴۶ آغاز شد.
    • وانت
    • تاکسی
    • اتوماتیک سال ۱۳۴۹ به تولیدات افزوده شد

    پیکان جوانان (هیلمن جی*تی)

    استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان نیز که دارای حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی، قدرت موتور بیشتر و دو کاربراتور بود به خط تولید پیکان اضافه شود.


    یک دستگاه پیکان جوانان ساخت شرکت روتس ساخته شده در سال ۱۹۷۵ بر اساس خودرو هیلمن هانتر


    دولوکس فیس*لیفت

    از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در فرم ظاهری هانتر بوجود آورد، شامل تغییر کامل چراغ*های جلو وعقب (به فرم بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل)، پانل نشانگرهای مقابل راننده، تولید شد (این مدل در سال*های ابتدایی تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود).

    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  10. #10
    Bahar

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    شهر من غربت ؛ دیار ِ بی کسی
    نوشته ها
    23,968
    2,106
    6,415

    پیش فرض




    زيباترين اتومبيل هاي روز دنيا


    به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد. از اینرو بر آن شدیم تا بررسی مختصری از زیباترین خودروهای جهان طی سال های اخیر داشته و 10 نمونه از آنها را معرفی کنیم. البته این حقیقت که بیشتر این خودروها از خط تولید شرکت های اروپایی خارج شده اند جای تعجبی ندارد اما حضور یک سدان جمع و جور از آسیای شرقی و کشور کره جنوبی توجه بسیاری از کارشناسان را در زمینه پیشرفت این کشور در صنعت خودروسازی جهان به خود جلب کرده است.



    آلفارومئو 8سی اِسپایدر (Alfa Romeo 8C Spider)



    ایت سی اسپایدار نه تنها یکی از جذاب ترین مدل های آلفارومئو بلکه یکی از زیباترین و جذاب ترین خودروهای جهان است. از این مدل تنها 500 دستگاه ساخته شده و همگی آنها مجهز به موتور 4.7 لیتری وی8 با قدرت 450 اسب بخار هستند. حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 180 مایل بر ساعت است. شایان ذکر است همه 500 دستگاه سی8 اسپایدر تا قبل از به مرحله تولید رسیدن این خودرو پیش فروش شده بودند.



    اَستون مارتین دی بی اِس (Aston Martin DBS)



    دی بی اس را می توان به نوعی پرچمدار خودروهای کوپه استون مارتین محسوب کرد. بدنه این خوردو از ترکیب آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده که بر روی شاسی آلومینیومی آن سوار شده است. دی بی اس از یک موتور 6 لیتری وی12 با قدرت 510 اسب بخار بهره برده و حداکثر سرعتی برابر با 191 مایل بر ساعت دارد. از این خودرو در فیلم های کازینو رویال و کوانتوم آو سُلاس که از سری فیلم های سینمایی جدید مامور 007 محسوب می شوند، استفاده شده است.


    آئودی آر8 اِسپایدر (Audi R8 Spyder)



    سوپر اسپرت موتور وسط و شگفت انگیز آئودی بی شک از شایستگی های لازم برای قرار گرفتن در میان زیباترین خوردوهای جهان برخوردار است. در ابتدا این خوردو با موتور 5.2 لیتری وی10 با قدرت 525 اسب بخار تولید شد اما موتور 4.2 لیتری وی8 با قدرت 430 اسب بخار نیز برای آن قابل سفارش است.

    آئودی آر اِس5 (Audi RS5)



    جلوپنجره بزرگ و مشبک، ورودی های هوای بزرگ، اسپویلر و لوله های اگزوز بیضی شکل در عین یک طراحی کلاسیک، تعریف جدیدی از سبک خاص آئودی را ارائه می دهد. این خوردو مجهز به موتور 4.2 لیتری وی8 با قدرت 450 اسب بخار است.

    بنتلی کانتیننتال جی تی (Bentley Continental GT)



    کانتیننتال جی تی در واقع اولین خوردو تولیدی بنتلی بعد از فروخته شدن این شرکت به کمپانی فولکس واگن بود. اما خیلی زود این کوپه لوکس و مجلل به پر فروش ترین خوردو بنتلی مبدل شد. طراحی بی نظیر و متمایز کانتیننتال جی تی جدید در کنار موتور دبلیو12 567 اسب بخاری آن هر آنچه که از یک رانندگی جذاب انتظار می رود را در اختیار راننده و سرنشینان این خودرو قرار می دهد. این در حالی است که موتور جدید 4 لیتری وی8 نیز برای آن قابل سفارش است.

    فراری 599 جی تی بی فیورانو (Ferrari 599 GTB Fiorano)



    نامگذاری این خودرو بر اساس نام یکی از پیست های آزمایش رانندگی فراری انجام شده و مانند برخی از خودروهای کلاسیک این شرکت موتور جلو است. طراحی این خوردو بر عهده استودیو پنین فارینا بوده و همانند گذشته شاهد خودرویی زیبا و چشم نواز هستیم. فیورانو از موتور وی12 با حداکثر قدرت 611 اسب بخار نیرو می گیرد.

    هیوندای اِلانترا 2011 (Hyundai Elantra 2011)



    اگر به نشان هیوندای در جلو و یا عقب این خودرو توجهی نشود این گونه به نظر می رسد که با یکی از خودروهای اسپرت و جمع و جور اروپایی مواجه هستیم. اما این سدان کره ای جلوه و زبان تازه ای از طراحی شرکت هیوندای را به نمایش گذاشته است. الانترا جدید از موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری با قدرت 148 اسب بخار بهره می برد.

    جاگوار اِکس کی (Jaguar XK)



    احیای مجدد جاگوار در سال 1997 با مدل اسپرت اکس کی8 که به موتور جدید و وی8 این شرکت مجهز شده بود آغاز شد. اکنون و با گذشت بیش از یک دهه از آن زمان بار دیگر اکس کی با ویژگی هایی کاملا پیشرفته به عرصه رقابت بازگشته است. این خودرو نسبت به مدل قبلی 100 پوند سبکتر بوده که این مساله به واسطه بدنه و ساختار جدید آلومینیومی آن محقق شده است.

    مازراتی گرن کابریو (Maserati Grancabrio)



    طراحی جدید و بی نظیر گرن کابریو نمایی از یک کوسه را در ذهن هر ناظری تداعی می کند. جلو پنجره بزرگ و منحصر به فرد مازراتی، ورودی های هوای جانبی و گلگیرهای برآمده زیبایی خاصی به این ایتالیایی لوکس بخشیده اند. گرن کابریو به یک موتور 4.2 لیتری وی8 با قدرت 433 اسب بخار مجهز است.

    فولکس واگن سی سی (Volkswagen Passat CC )



    می توان گفت در طراحی سی سی به نوعی از طراحی مرسدس بنز سی اِل اِس الهام گرفته شده است اما این سدان شیک و اندازه متوسط به تنهایی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. فرم خاص طراحی سقف شکلی کوپه مانند به این خودرو چهار در بخشیده است. موتور استاندارد این خودرو 2 لیتری و به قدرت 200 اسب بخار بوده اما مدل های دیگری از قبیل 3.6 لیتری به قدرت 280 اسب بخار و چهار چرخ متحرک نیز برای آن قابل سفارش است.



    اغلب بهترین قسمتهای زندگی زمانی بوده اند که


    هیچ کاری نکرده ای و نشسته ای درباره ی زندگی فکر کرده ای.

    منظورم اینست که مثلا می فهمی که همه چیز بی معناست،

    بعد به این نتیجه می رسی که خیلی هم نمی تواند بی معنا باشد.

    چون تو می دانی بی معناست

    و همین آگاهی تو از بی معنا بودن،

    تقریبا معنایی به آن می دهد!

    می دانی منظورم چیست؟

    بدبینیِ خوش بینانه!


  11. #11
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    دوئل خودروهای بی*کیفیت داخلی با جان مردم

    گزارشی از آمارهای تکان دهنده تصادفات
    به گزارش پانا، سالانه یک میلیون و200 هزار خودرو در کشور تولید و وارد جاده هایی می شود که ظرفیت این همه خودرو را ندارد. این خودروها اکثرا ناایمن و بی کیفیت هستند. اگر برای ترافیک و تصادفات جاده*ای و خودروهای ناایمن تولید داخل چاره*ی اساسی نیندیشیم، میزان مرگ و میر جاده*ای تا 10 سال آینده به 38 هزار نفر خواهد رسید.

    تعرفه بالای خودروهای وارداتی یکی دیگر از علت*های بی کیفیت و ناایمن خودروهای داخلی است، خودروسازان داخلی طی سال های گذشته به جای عذرخواهی از مردم بابت ارائه خودروهای ناایمن و بی کیفیت هموراه با ژستی طلبکارانه و با ادعاهای فراوان از محصولات خود دفاع می*کنند و خودروهای داخلی را خودرویی باکیفیت و ایمن می*دانند؛ اما نگاهی به آمارهای موجود و البته واقعی درباره حجم بالای تصادف*ها و همچنین میزان مراجعه مردم به مراکز خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی، عکس ادعای خودروسازان داخلی را نشان می*دهد.

    هر ساعت 3 نفر در تصادفات جاده ای جان می بازند


    خودروسازان داخلی پس از 30 سال حمایت همه جانبه و تعرفه های سنگین واردات خودرو، قابلیت معرفی محصولات خود در بازارهای جهانی را ندارند، در این شرایط مردم چاره ای جز خرید خودروهای بی*کیفیت داخلی ندارند و این گونه است که طبق آمارها هر ساعت 3 نفر در تصادفات جاده ای جان می بازند.

    طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی میزان مرگ و میر تصادفات جاده*ای در کشورهای خاورمیانه تا سال 2020 به میزان 68 درصد افزایش خواهد یافت اما در کشورهای توسعه یافته 28 درصد کاهش خواهد داشت.

    اگر تا 10 سال آینده چاره*ای اساسی برای ترافیک و تصادفات نیندیشیم، شرایط نامطلوبی را تجربه خواهیم کرد. هر چند امروز هم خیلی دیر شده اما باز هم فرصت هست.

    265 هزار نفر در تصادفات رانندگی 10 سال گذشته کشته شدند

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در این باره می گوید: 265 هزار و 515 نفر طی سال*های 77 تا 88 در تصادفات رانندگی کشته شدند.اوج این کشته*ها در سال 84 بود که 27 هزار و 760 نفر در تصادفات جان باختند.

    وی معتقد است: در سال 88 بالغ بر 22هزار و 974 نفر و در سال 87، نیز 23 هزار و 362نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند. این در حالی است که در سال 77 حدود 14هزار و 981 نفر در تصادفات جان باختند.

    سردار مؤمنی می گوید:* اوج تصادفات رانندگی در کشور در سال 85 بود که 923 هزار و 999 فقره تصادف روی داد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی برای ایمنی و استاندارد خودروها بارها با مدیران موسسه استاندارد و خود رو سازان جدل های رسانه ای داشته است. با پیگیری های پلیس و رسانه ها مقداری بر ایمنی خودروهای تولید داخل افزوده شده اما فناوری قدیمی این خودروها نمی تواند ایمنی سرنشینان را به طور کامل تامین کند.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو هایی که با سایت خانه ملت داشته اند، از وضعیت نامناسب تولید خودرو در کشور و عدم کیفیت و نا ایمنی خودروها انتقاد کرده اند. نمایندگان مجلس بر این باورند که کودک خودروسازی در ایران هیچ گاه به بلوغ نخواهد رسید.

    استاندارد در ایران اشکال ساختاری دارد

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه استاندارد در ایران از نظر ساختاری اشکال ساختاری دارد، می گوید: مؤسسه استاندارد بسیار گسترده است و برای اینکه بتواند تکلیف و وظیفه خود را مناسب و مؤثر انجام دهد باید از یک پشتیبانی مالی، اداری و سازمانی مفید بهره*مند باشد.

    علی*اصغر یوسف*نژاد می افزاید: مؤسسه استاندارد باید یک نهاد مستقل، بی*طرف و بدون وابستگی به هیچ وزارتخانه و دستگاه دولتی باشد و بتواند با برون*سپاری بخشی از وظایفش به تکلیف خود عمل کند.

    نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این موضوع که مؤسسه استاندارد زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت به فعالیت خود ادامه می*دهد، تصریح کرد: این وزارتخانه هم تولیدکننده و هم ناظر است که این موضوع ایراد اساسی در فعالیت مؤسسه استاندارد است که موجب می*شود این مؤسسه از جایگاه و ساختار اداری مناسبی برخوردار نباشد.

    یوسف*نژاد با بیان اینکه قوانین مناسبی برای پشتیبانی از مؤسسه استاندارد وجود ندارد، یادآور شد: مؤسسه استاندارد بسیار گسترده است و برای اینکه بتواند تکلیف و وظیفه خود را مناسب و مؤثر انجام دهد باید از یک پشتیبانی مالی، اداری و سازمانی مفید بهره*مند باشد.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم تأکید کرد: این تکلیف مجلس و وظیفه دولت است که جایگاه مناسبی را برای مؤسسه استاندارد تعریف و تعیین کنند.

    زیاده*خواهی مدیران بهای خودرو را افزایش داده است

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که افزایش بهای خودروهای تولید داخل نتیجه زیاده*خواهی مدیران، جبران سوءمدیریت و کاهش هزینه*های خود است، گفت: تنها راه برای کاهش بهای خودرو آزاد کردن واردات خودرو به کشور است.

    ابوالفتح نیکنام از افزایش بهای خودرو در ماه*های اخیر انتقاد کرد و افزود: افزایش بهای خودروهای تولید داخل نتیجه زیاده*خواهی مدیران، جبران سوءمدیریت و کاهش هزینه*های خود است.

    نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه خودروسازان داخلی با عدم ارتقا سطح کیفی محصول*های خود هیچ توجیهی را برای افزایش بهای خودرو باقی نگذاشته*اند.

    وی درباره راهکار کاهش بهای خودرو در بازارهای داخلی، تأکید کرد: تنها راه برای کاهش بهای خودرو آزاد کردن واردات خودرو به کشور است.

    متأسفانه مردم ایران باید تاوان سوءمدیریت* خودروسازانی که کمترین احساسی به مردم ندارند را بدهند

    نیکنام ادامه داد: در شرایطی که واردات خودرو به کشور آزاد شود مردم استقبال مناسبی از خودروهای باکیفیت و البته ارزان وارداتی می*کنند و خودروسازان داخلی برای ماندن در بازار مجبور به تولید خودروی باکیفیت با قیمت پایین می*شوند.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با بیان این که خودروسازان داخلی بدون رعایت کردن انصاف بهای محصول*های خود را افزایش داده*اند، تصریح کرد: متأسفانه مردم ایران باید تاوان سوءمدیریت* خودروسازانی که کمترین احساسی به مردم ندارند را بدهند.

    مصرف*کنندگان بهای اضافی کدام خلاقیت جدید خودروسازان را پرداخت می*کنند

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این*که هر ساله به بهانه*های مختلف شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم، گفت: مشخص نیست مصرف کنندگان بهای اضافی ناشی از افزایش قیمت را به دلیل کدام خلاقیت و خدمت جدید خودروسازان پرداخت می*کنند.

    مصطفی حسینی قطب*آبادی با انتقاد از افزایش قیمت محصولات دو شرکت خودروسازی کشور گفت: دو خودروساز بزرگ کشور در طول سال*های گذشته نشان دادند که بازار را هرگونه که بخواهند اداره می*کنند.

    وی با تأکید بر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: مشخص نیست که این افزایش قیمت به چه علتی انجام شده است، زیرا هیچ گونه تغییری در کیفیت خودروهای داخلی مشاهده نمی*شود و کیفیت این خودروها اگر نازل نشده باشد به طور حتم ارتقا نیافته است.

    حمایت*های دولت از خودروسازان و افزایش قیمت خودروهای بی*کیفیت

    نماینده مردم شهر بابک در مجلس ادامه داد: هم*اکنون دو خوردو ساز بزرگ کشور به*علت داشتن حمایت*های بی*دریغ دولت و داشتن انحصار در بازار ایران از سودهای کلانی بهره می*برند.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم یادآور شد: اگر افزایش قیمت خودروهای داخلی با افزایش کیفیت این خوردوها همراه بود، مشکل آنچنانی پیش نمی*آمد، ولی هم*اکنون برای همه مردم سئوال است که این افزایش قیمت برای تغییر در کدام بخش از خودروهای داخلی و کیفیت نازل آنها اتفاق افتاده است.

    نیسان وانت، فاجعه صنعت خودروسازی در قرن 21 است

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که تولید خودروی نیسان وانت که نمونه بارز خودروهای بی*کیفیت در کشور به*شمار می*رود، در قرن 21 میلادی فاجعه صنعت خودروسازی است، گفت: مسئولان صنعت خودروسازی کشور به تعهدهای خود مبنی بر افزایش سطح کیفی تولیدهای خود عمل نکرده*اند.

    6 درصد تصادفات مربوط به وانت نیسان است

    این درحالی است که این خودرو 2 درصد از جمعیت ودرو های کشور را تشکیل میدهد اما 6 درصد از تصادفات کل کشور به نام نیسان وانت ثبت شده است.

    "ابوالفتح نیکنام" نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این که مسئولان خودروسازی کشور در زمینه افزایش سطح کیفی خودروهای تولیدی تعهدهایی را داده*اند؛ اما متأسفانه تا کنون به این تعهدها جامه عمل نپوشانده*اند.

    وی با بیان این که نمونه بازر خودروهای بی*کیفیت تولید شده در ایران خودرو نیسان وانت است، تصریح کرد: تولید این خودرو در قرن 21 میلادی فاجعه صنعت خودروسازی به شمار می*رود.

    وزارت صنایع با خودروسازان متخلف برخورد کند

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان وزارت صنایع و معادن باید با خودروسازانی که محصول*های بی کیفیت را به مردم می*فروشند برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری کند.

    وی با بیان این که خودروسازان داخلی استانداردهای جهانی را برای تولید خودرو رعایت نمی*کنند، اظهار کرد: خودروسازان داخلی تنها به فکر تولید خودرو با قیمت پایین هستند و به کیفیت آن توجه نمی*کنند.

    سال گذشته 23 هزار و 249 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان کشته شده اند. تعداد کشته شدگان تصادفات در کشور را در 32 سال گذشته 800 هزار نفر است و کل شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به 230 هزار نفر می*رسد.

    رییس سازمان پزشکی قانونی در این باره می گوید: بیشترین کشته های ناشی از حوادث رانندگی در فاصله سال های 1385 تا 1389، در گروه سنی 18 تا 29 سال قرار دارند که 31 درصد کل تلفات حوادث رانندگی را در بر می*گیرند. همچنین گروه سنی 30 تا 39 سال با 16.1 درصد رتبه بعدی بیشترین گروه سنی کشته*های ناشی از حوادث رانندگی را به خود اختصاص می*دهد.

    خسارتی که به ازای کشته شدن هر فرد در تصادفات به کشور وارد می شود، دو میلیارد و 200 میلیون تومان است.هرچند خسارات مادی فارغ از زیان های روحی و روانی که به خانواده ها و منصوبین افراد متوفی وارد می شود، باید لحاظ شود.

    همه آمارهای فوق واقعیت تلخی را عیان می سازد، که طی این سالها به آن بی توجهی شده است، جوانان کشته شده در تصادفات، 2 میلیارد هزینه هر تصادف و 800 هزار نفر کشته ارزش حمایت همه جانبه از خودروسازان داخلی را دارد.

    باید با ایمن و استاندارد سازی صنایع خودروسازی و ترمیم اساسی جاده ها به همراه فرهنگ سازی گسترده در جامعه برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اجازه داده نشود دوئل هیولای تصادف و خودروهای بی*کیفیت داخلی در بازار بی*رقیب با جان مردم بیش از این قربانی بگیرد.

    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  12. #12
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    بی ام و ۶ سیلندری که از پراید مصرفش کمتر است + عکس


    به گزارش گروه خواندنی های مشرق، کمپانی ب*ام*و خودروی جدید سری ۵ با پیشرانه هیبریدی را برای مدل ۲۰۱۳ معرفی کرده است.

    این خودرو که ActiveHybrid نام دارد با ۶ سیلندر و به کمک سیستم هیبریدی، توانایی تولید ۳۴۰ اسب*بخار را دارد و می*تواند در عرض ۵٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.




    Click here to view the original image of 793x456px.


    جالب اینجاست که با تمام توانایی*های یک ب*ام*و واقعی، مصرف این خودرو بین ۶٫۴ و ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است یعنی کمتر از پراید و پژو ۴۰۵ خودمان! همچنین به دلیل استفاده از سیستم هایبرید، تولید CO2 بسیار کاهش یافته است.
    قرار است ب*ام*و ActiveHybrid از فوریه ۲۰۱۲ با قیمت پایه حدود ۴۷ هزار دلار به بازار عرضه شود (البته معلوم نیست اگر قرار باشد چنین خودرویی به کشور وارد شود، با چه قیمتی عرضه خواهد شد!).


    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  13. #13
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    کادیلاک برگ برنده*اش را رو می*کند! + عکس

    نمایشگاه خودرو لس انجلس یکی از نمایشگاه های مهم خودرو است که خودوسازان از آن برای ارایه مدل های تازه استفاده می کنند. بر همین اساس کادیلاک قصد دارد یکی از مدل های استثنایی و قابل توجه خود را در این نمایشگاه رونمایی کند.




    این خودرو که پیش از این برای نخستین بار سال گذشته در نمایشگاه خودرو دیترویت به صورت یک مدل مفهومی ارایه شد حالا به عنوان گل سرسبد محصولات این خودرو ساز برای تولید آماده شده است.





    XTS که یک سدان لوکس است که برای آسایش بیشتر سرنشینان به انواع تکنولوژی و امکانات داخلی روز مجهز است .از نظر عملکرد موتور این خودرو یک موتور3.0 لیتری V6 با توان 350 اسب بخار است.
    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
  14. #14
    saghargol
    كوچولو رسمي
    كوچولو ماندگار(آخر کوچولو)

    تاریخ عضویت
    January 2011
    محل سکونت
    بهشت گم شده
    نوشته ها
    12,968
    6,731
    12,217

    پیش فرض

    ماکسیما 2012 به زودی عرضه می شود


    نمایندگی نیسان در شمال آمریکا قیمت مدل 2012 ماکسیما را برای بازار ایالات متحده آمریکا اعلام کرد. و گفت این مدل در دو نوع با یک موتور 3.5 لیتری v6 سیلندر با قدرت 290 اسب بخار همراه با جعبه دنده Xtronic CVT با امکانات بیشتر ارائه خواهد شد.
    تمــام آرامشــم را مدیـــون همان انتــظاری هستم
    کـــه دیـــگر از هیــــچکس نـــــدارم ...!
  15. #15
    sharareh
    مدیر بازنشسته

     

    پیشکسوت کوچولو
    تاریخ عضویت
    July 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    29,917
    7,131
    16,821

    پیش فرض

    پورشه با افزایش فروش مواجه شد



    گروه بین الملل: شرکت «پورشه»* آلمان تولید کننده خودروهای اسپورت اعلام کرد فروش این شرکت در نه ماه نخست سال دو هزار و یازده نسبت به دوره مشابه سال دو هزار و ده به میزان بیست و شش درصد افزایش داشته است.

    به گزارش خبرخودرو ، شرکت پورشه در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود فروش این شرکت در نه ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه پارسال بیست و شش درصد افزایش یافت و به هشتاد و پنج هزار و هشتصد و هفتاد و دو دستگاه رسید.

    سود عملیاتی این شرکت نیز در این دوره با بیست و پنج درصد افزایش به یک میلیارد و پانصد میلیون یورو رسیده است.

    شرکت پورشه افزود ارزش فروش محصولات این شرکت در نه ماه نخست امسال با بیست درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به هفت میلیارد و نهصد و سی میلیون دلار رسید.

    لوتس میچه مدیر مالی پورشه گفت : پیش بینی می کنیم درآمد شرکت و سود عملیاتی آن ، امسال بهتر از عملکرد ما در سال دو هزار و ده باشد.

    ماتیاس مولر رئیس هیئت مدیره پورشه نیز گفت پیش بینی می شود فروش این شرکت در سال مالی جاری با رونمایی از طرح تولید خودرو «پورشه 911» در دسامبر آینده ، از مرز یکصد هزار دستگاه فراتر رود.

    بیشترین فروش شرکت پورشه در بازار آمریکای شمالی بوده است و فروش محصولات این شرکت در نه ماه نخست امسال در آمریکای شمالی به بیست و دو هزار و سیصد و هفت دستگاه رسید.

    این شرکت در این دوره در بازار آلمان هم ده هزار و چهارصد و بیست و دو دستگاه خودرو فروخته است.

    فروش این شرکت نیز در بازار چین با هشتاد و دو درصد افزایش به هفده هزار و ششصد و هشتاد و سه دستگاه رسید.


    ناشنوا باش وقتی همه از محال بـودن آرزوهایت سخن می گویند...
صفحه 1 از 84 123456112151 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 15 از 1255

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •