ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 6 از 6 نخست ... 23456
نمایش نتایج: از 76 به 90 از 90
  1. #76
    تاریخ عضویت
    June 2016
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    70
    17
    كوچولوي بد - اخراج شده

    پیش فرض

    اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

    اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند.


    ترفند اول:
    اگر وارد سايتي شده ايد كه تمايل شديدي به ديدن عكس هاي آن داريد اما نمي توانيد عكس را ببينيد يا به عبارت ديگر عكس مورد نظر به صورت مربعي كه در آن ضربدر قرمزي قرار گرفته مشاهده مي شود.براي اين كار اغلب راست كليك كرده و گزينه show pic را كليك ميكنند كه ۹۰درصد بي فايده است اما راه حل جالب آن:

    بر روي آيكون عكس راست كليك كنيد و بعد properties را انتخاب كنيد. در اين كادر محاوره اي مشاهده شده كافي است آدرس جلوي URL را در قسمت adressصفحه جستجو گر هاي خود بنويسيد و دكمه enterرا بفشاريد.

    در اين صورت عكس قابل مشاهده است. اما اگر قابل مشاهده نبود ديگر نمي شود كاري كرد چون صد در صد لينك عكس داراي مشكل شده است.


    ترفند دوم:
    اگر وارد يك سايت شلوغ شديد كه شايد دقايق زيادي طول بكشد تا صفحه اصلي آن load شود و تنها چند مربع و….در اطراف سايت مشاهده ميكنيد و شديدا ميخواهيد مطالب سايت و موضوعات آن را ببينيد و بخوانيد فورا به اطراف سايت نگاه كنيد و به دنبال كلمه Site Mapبگرديد. در صورتي كه اين عبارت را پيدا كرديد با باز كردن آن مي توانيد ليستي از لينك ها و موضوعات سايت را مشاهده كنيد اما اگر همچين دكمه اي نيافتيد…..صبر كنيد تا صفحه كاملا load شود.(به همين سادگي!!)


    ترفند سوم:
    وقتي مي خواهيد بدانيد آيا كلمه مورد نظر شما در سايت وجود دارد يا نه ؟ و سايت امكان جستجوي كلمه و… را براي كاربران خود تدارك نديده تنها كاري كه مي توانيد كنيد اين است كه:
    در مرورگر Internet Explorer خود از نوار منو گزينه view را انتخاب كنيد و سپس find را انتخاب كنيد. در صفحه باز شده عبارت مورد نظر را تايپ و find را كليك كنيد. با انجام اين كار به راحتي كلمه مورد نظر در صفحه هاي لايت شده و براي شما قابل رؤيت مي باشد حال اگه پشت سر هم FIND را بزنيد قطعا در صورت وجود كلمه هاي ديگر در ادامه آن ها هم هاي لايت مي شوند.


    ترفند چهارم:
    ميخواهيم ببينيم كه آيا كلمه مورد نظر اصلا در كل سايت مورد نظر وجود دارد يا نه؟
    براي اين كار از دو جستجوگر GOOGLE و Alta Vista براي ترفند استفاده مي كنيم:

    براي google:
    مثلا مي خواهيم بدانيم در يك سايت كسي به نام Zahra مطلبي نوشته يا نه؟ يا اصلا اين كلمه در سايت وجود دارد يا نه؟:
    در قسمت جستجوگر گوگل نام سايت و نام مورد جستجو را با يك فاصله به صورت زير تايپ كرده:

    zahra Example Domain و در نهايت دكمه enter را مي فشاريم حال جستجو گر تمامي صفحاتي از سايت مورد نظر كه در آن اين كلمه وجود دارد را نشان مي دهد.

    براي جستجو گر Alta Vista در جعبه جستجو همانند گوگل عمل ي كنيد با اين تفاوت كه به جاي فاصله از علامت + استفاده مي كنيد:
    به اين فرم: +zahra Example Domain

    نهايتا دكمه enter را بزنيد و نتايج را مشاهده كنيد.


    ترفند پنجم:
    گاهي اوقات طراحان سايت ها براي سايت ها انيميشن ها و…را طراحي مي كنند(به اين صفحه intro مي گويند) كه براي ورود به سايت بايد حتما از آن عبور كنيد اگر حوصله نداريد تا انتهاي load شدن اين صفحه منتظر بمانيد فورا در صفحه به دنبال كلمه skipintro بگرديد و در صورت يافتن آن را كليك كنيد تا از اين صفحه به صفحه اول برويد اگر نبود مجبوريد يك بار هم كه شده اين مبارك صفحه را تحمل كنيد و بلافاصله وقتي به صفحه اول سايت برخورديد آدرس آن را ياد داشت كرده و براي بار هاي بعد از طريق تايپ آدرس در قسمت adress سايت بلافاصله بدون تحمل intro وارد صفحه اول شويد.


    ترفند ششم:
    گاهي به سايت هايي بر مي خوريم كه مقالات آنها در بيش از يك صفحه قرار گرفته (گاهي حتي با وجود اينكه مقالات كمحجم اند و طولاني نيستند به اينچنين مواردي براي مقالات رو برو مي شويم) كه خواندن و پرينت گرفتن آنها مشكل است (طراحان سايت اين كار را فقط براي اين انجام مي دهند كه بتوانند تبليغات سايت را بالاتر ببرند و خواننده مجبور باشد تمام تبليغات را مشاهده كند.)

    راه حل اين مشكل:
    در صورت وجود چنين مقالاتي ابتدا به ابتدا و انتهاي ليست مقالات برويد و كلمه printer friendly را پيدا كنيد (اين عبارت يا در اول ليست مقالات چنين سايتهايي قرار مي گيرد يا در انتهاي آن) با كليك بر اين دكمه تمام مقاله در يك صفحه ظاهر مي شود و شما به راحتي مي توانيد هم از آن پرينت بگيريد و هم مي توانيد آن را ذخيره كنيد.


    ترفند هفتم:
    گاهي در ابتداي ورود به سايت ها از شما ايميل ميخواهند براي اينكه در آينده تبليغات خود را به ايميل شما ارسال كنند براي رهايي از چنگال اين تبليغات و دست يافتن به محتواي سايت كافيست كه يك ايميل نامعتبر مثل salam@byebye.com را به جاي آدرس ايميل خود به آنها بدهيد. بسياري از سايت ها قابليت تشخيص آدرس ايميل معتبر از غيرمعتبر را ندارند.


    ترفند هشتم:
    وقتي رنگ نوشته هاي سايت مطابق ميل شما نيست يا متن سايت خوانا نيست كار هاي زير را انجام دهيد:
    به view برويد:
    به گزينه Internet Option برويد.
    در صفحه اي كه بازمي شود بر روي دكمه color در انتهاي صفحه مراجعه كنيد.
    و از كنار عبارت use windows color تيك را برداريد و سپس رنگ نوشته هاي text نوشته ها و پس زمينه background را مطابق ميل خود تغيير دهيد با اين كار رنگ نوشته و پس زمينه مطابق ميل شما تغيير ميكند

    نكته: توجه داشته باشيد كه كل رنگ نوشته هاي سايت ها تغيير مي كنند و اگر حالات گفته شده را به حالت اول بازگردانيد مي توانيد رنگ اصلي سايت ها را مشاهده كنيد.
  2. #77
    تاریخ عضویت
    February 2012
    محل سکونت
    زير ســايـه خـُـ♥ــدا
    نوشته ها
    27,379
    18,661
    مدیر طنز و فال و سرگرمی

     

    کادر مدیریتی

    پیش فرض

    ۴ ترفند ساده برای بالا بردن سرعت کروم

    . اکستنشن*های غیرضروری گوگل کروم را حذف کنید



    احتمالا این نکته به نظر بسیار واضح می*آید ولی لازم است روی آن تاکید کنیم. به*ویژه به این دلیل که بسیاری از افزونه*های کروم روی نوار ابزار آن دیده نمی*شوند و ممکن است آن*ها را فراموش کرده باشید. اغلب اکستنشن*ها تاثیر قابل*توجهی روی سرعت کروم ندارند ولی اگر تعداد زیادی از آن*ها را با هم داشته باشید ممکن است با کندی و رفتارهایی عجیبی روبرو شوید. حذف کردن افزونه*ای که دیگر کاربرد ندارد نه*تنها به بهبود عملکرد کمک می*کند بلکه از نظر امنیتی هم مفید خواهد بود.
    برای دیدن لیست کامل افزونه*های کروم به منوی More Tools و سپس گزینه*ی Extensions مراجعه کنید. غیرفعال کردن اکستنشن*ها می*تواند تا حدی مفید باشد ولی بهترین کار حذف کامل آن*هاست. فراموش نکنید که در صورت نیاز همیشه قادر خواهید بود دوباره آن*ها را نصب کنید. برای این*که ببینید کدام اکستنشن*ها و اپلیکیشن*ها حافظه*ی رم و زمان پردازنده*ی شما را اشغال کرده*اند می*توانید از Task Manager گوگل کروم استفاده کنید. در سیستم*عامل ویندوز می*توانید از میانبر Shift+Esc برای باز کردن پنجره*ی تسک منیجر کمک بگیرید.
    *
    ۲. تعداد اندکی از اکستنشن*های مفید را به گوگل کروم اضافه کنید


    شاید این گزینه با توجه به توصیه*ی اول ما اندکی متناقض به نظر برسد ولی به ما اعتماد کنید. تعداد اندکی اکستنشن واقعا مفید وجود دارند که اگر آن*ها را نصب کنید مرورگر گوگل کروم سریع*تر و بهتر کار خواهد کرد. برای مثال اکستنشن Data Saver* خود گوگل را در نظر بگیرید که مسیر صفحات وب را به*گونه*ای تغییر می*دهد که ابتدا از سرورهای گوگل عبور کنند و حجم آن*ها فشرده*تر شود. استفاده از این اکستنشن می*تواند سرعت لود شدن صفحات وب سنگین را به میزان قابل*توجهی بالا ببرد.
    سپس به اکستنشن*های متفرقه می*رسیم که تلاش می*کنند نحوه*ی مدیریت کروم روی ده*ها تب بازشده را بهبود دهند. اکستنشن*های OneTab، Tab Suspender و The Great Suspender همگی قادر هستند به*طور هم*زمان میزان مصرف حافظه*ی رم را کاهش دهند و ظاهر بصری آشفته*ی مرورگر را بهتر کنند. اکستنشن*های مشابه دیگری هم در این زمینه وجود دارد. بهتر است تمام آن*ها را به*نوبت آزمایش کنید تا ببینید کدام*یک برای شما بیش از همه باعث بهبود عملکرد کروم می*شود.
    *
    ۳. پلاگین*های غیرضروری گوگل کروم را غیرفعال کنید


    این مورد اندکی ظریف*تر است؛ چراکه غیرفعال کردن پلاگین*ها می*تواند در عین بالا بردن سرعت مرورگر عملکرد برخی از سایت*ها را هم دچار اختلال کند. به همین دلیل بهتر است پلاگین*ها را یک*به*یک غیرفعال کنید و پیش از ادامه*ی کار مطمئن شوید هیچ عملکردی به*طور شدید دچار اشکال نشده باشد. توجه داشته باشید که امکان حذف کردن کامل پلاگین*ها از مرورگر گوگل کروم وجود ندارد و تنها می*توانید مانع از اجرا شدن آن*ها شوید.
    در کادر آدرس گوگل کروم عبارت chrome://plugins را وارد کنید تا فهرست پلاگین*های نصب*شده را ببینید. با اندکی عملیات کارآگاهی می*توانید متوجه شوید غیرفعال کردن کدام*یک از آن*ها بی*خطر است. برای مثال مسدود کردن برخی از پلاگین*ها می*تواند جلوی پخش خودکار ویدیوها را بگیرد و در کل می*توانید به این وسیله تعداد پردازش*ها و ابزارهایی را که در پس*زمینه اجرا می*شوند کاهش دهید.
    *
    ۴. کش گوگل کروم را پاک کنید


    در مورد این*که آیا پاک کردن Cache واقعا می*تواند سرعت مرورگر را بالا ببرد نظرات مختلفی وجود دارد. هر چه باشد اساسا چیزی به نام کش طراحی شده تا سرعت لود شدن صفحات و عناصر را بالا ببرد. ولی مانند بسیاری از بخش*های دیگر سیستم، کش هم ممکن است به مرور زمان از فایل*های بیهوده انباشته شود. در نتیجه کروم مجبور خواهد بود برای رسیدن به فایل*های کش شده و کوکی*های مورد نظرش زمان بیشتری را صرف کند.
    از تب تنظیمات (Settings) کروم ابتدا گزینه*ی Show advanced settings و سپس Clear browsing data را انتخاب کنید. از پنجره*ای که باز می*شود دو گزینه*ی Cookies و Cached images and files را انتخاب و زمان را روی گزینه*ی the beginning of time قرار دهید. اگر تمایل داشته باشید می*توانید با انتخاب گزینه*های دیگر هر نوع داده*ی دیگری را هم که تمایل دارید از مرورگر خود پاک کنید. ممکن است در مراجعه*ی بعدی برخی از سایت*ها اندکی کندتر لود شوند ولی پس از آن کش گوگل کروم نسبت به قبل وضعیت ساده*تر و مؤثرتری خواهد داشت.
    *
    منبع: Gizmodo

    خـُـوش و فـارغ ز خُـرافـاٺ ِ پریشـان، مـَن و تــو :)

    +



  3. #78
    تاریخ عضویت
    August 2016
    نوشته ها
    7
    1
    كوچولوي بد - اخراج شده

    پیش فرض

    سئو سایت وردپرس و بهینه سازی URL


    سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را به شما می دهد که در نوشته ها کوتاه سازی url را داشته باشید و در واقع صفحات با یک دش انتشار یابند. کوتاه بودن url بیانگر این امر خواهد بود که صفحات و محتوای آن را ارتباط بیشتری با سایت شما هستند. افزونه no category این امکان را فراهم می کند که url صفحات را به کوتاه ترین شکل ممکن ایجاد نمایید. نامگذاری صفحات را به صورن نام نوشته و سپیس نام دلخواه در تنظیمات سایت تنظیم کنیم.

    ویرایش توسط Fereshte : 2016.10.04 در ساعت 11:51 دلیل: تبلیغ
  4. #79
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض سئوی یونیک




    سئوی داخلی از مقدمات سئوی یک سایت میباشد یا همان بیس و ریشه سئو برای استارت زدن میباشد وسئوی خارجی نیز تحت الشعاع آن میباشد حتما میبایست دقت لازمه را داشته باشیم چون همانند پی یا فونداسیون یک ساختمان میباشد و جالب است که بدانید سئو داخلی 40%سئو نیز میباشد.

    1.محتوای یونیک.

    2.قانون 40%سئو داخلی-40%خارجی-20%آتوریتی لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی.

    3.صفحه 404(دیگه این صفحه را ندارم).

    4.(in bond marketing) لینک گرفتن از محتوا.

    5.سایت مپ robot.txt.

    6.ساختار سایت(معماری) زیر ساخت و شاخه ها(لینک های در نتایج جستجو).

    7.براد کرامپ(brand cramp) کمک به روبوت ها که دسته بندی به کجا منتهی میشود.

    8.مهمترین چیز برای گوگل تیتر(تایتل).

    9.دسکو پیشین کاراکتر استاندارد255-توضیح مختصر جذاب.

    10.تایتل و توضیحات مناسب باعث کلیک شدن خواهد شد در هر جایگاهی.

    11.دسته بندی url(product).

    12.گذاشتن تگ تصویر alt دربین محتوا برای پاندا.

    13.چگالی کلمات استاندارد2/4% استفاده از کلمه.

    14.استفاده از آدرس فنگلیش(به خاطر لینک بیلدینگ).

    15.xml با نقشه سایت یا rss به وبمستر تولز معرفی شود.

    16.حداقل ماندن در سایت باید 25-15 ثانیه باشد.

    17.برند در انتهای تایتل.

    18.تایتل باید بین 60-50 کاراکتر-دسکو پیشین بین 160-120-وکیورو 10-8 کلمه باشد.

    19.تگ های h1-h2-h3 به ترتیب برای سئوی سایت مهم هستند و بقیه توصیه میشود استفاده نشود.

    20.آلینوان سئو پک نصب شود.

    21.نمایش کد 503 به جای 404 در صورت تعمیر قرار دادن(hd acces).

    22.کد relcanonical برای url که آدرس اصلی مطلب این صفحه هست و دیگر صفحات که مطلب اونجاهم هست را در نظر نگیرید.

    23.استفاده از کد انتقال 301 ازدامنه قبلی به دامنه جدید(ridirect).

    24.یک کلمه در چند محتوای غیر کپی لینک کنیم به مقاله سایت دیگه رتبه خوبی به اون صفحه میده.

    25.page aturityاعتبار صفحه) محتوای با کیفیت با لینک های دریافتی.

    26.anchor text: همون متن لینک دار -سوشیال مدیا اومده داره کمرنگ میشه (برای صفحه داخلی استفاده بشه)در سایتمون.

    27.ساختار لینک های داخلی سایتمون.

    28.اعتبار دامنه از ملدینه moz بار.

    29.اشاره به آدرس صفحه : عجیبه صفحه ای ازسایت داره از سایت های دیگه با کلمه ای خاص لینک میگیره(به صفحه اصلی هم اشاره شود-به گوگل-برند لینک شود-آموزش)

    30.مرتبط بودن محتوا و لینک در شبکه ها.

    31.به کار بردن ادامه مطلب در شبکه ها و انجمن و سایت و استفاده از باز شدن tab- استفاده از تیتر مناسب برای مطلب و کانتنت گذاری در سایت.

    32.محتواگذاری:روبات تشنه محتوا همچنین محتوا باید غیرکپی باشد و کپی با منبع مجاز است.

    33.بستگی به ترافیک کلمه(سختی کلمه): کلمه مورد نظر چقدر سرچ میشه و چند نفر سئو کار رقیب هستند؟مثل تور آنتالیا محتوا گذاری شود.

    34.محتواگذاری در سیلابس زمانی گذاشته شود(مثال:اگر دوتا مطلب 10 الی 15 خطی بخواهیم بذاریم بهتر است در هفته دو بخش کنیم مثال:یکشنبه و چهارشنبه در ساعت 12 تا 1دو مطلب گذاشته شود) روبات اگر تا چندهفته ببیند درساعت و روز مشخصی مطلب گذاشته میشود هرهفته در همان روز و ساعت آن صفحه را چک میکند =پایین آمدن چک تایم گوگل=پیش رفتن سرعت کار سئو =امتیاز عالی برای کل سایت=ارتقا در رتبه بندی گوگل و سایر موتورهای جستجو.
  5. #80
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض بخش دوم آموزش سئو



    بخش دوم آموزش سئو (تاثیر دامنه در سئو سایت)
    انتخاب دامنه در رتبه بندی نتایج گوگل بسیار تاثیر گذار می باشد اما قبل از آن می بایست کلمه کلیدی رو انتخاب کنیم تا زمانی که دامنه رو انتخاب کردیم و خواستیم سایت رو آپلود کنیم قبل آن کلمات رو در متا تگ ها قرار بدیم تا پس از آپلود روبات بتواند زمینه کاری ما رو تشخیص بدهد این امر باعث میشود سایت ما به سرعت در صفحات نتایج گوگل، ایندکس شود و البته زمان را از دست ندهیم.
    اما فاکتورهای تاثیرگذار دامنه در رتبه بندی گوگل عبارتست از:
    1- عمر دامنه:
    عمر دامنه ای که برای چند سال قبل باشد و فعالیت نداشته تاثیری نخواهد داشت ، عمر دامنه یعنی در گوگل چند سال عمر ایندکسی دارد،مخصوصا عمر ایندکسی یک کلمه کلیدی بسیار تاثیرگذار می باشد.
    2- کلمه کلیدی در دامنه:
    استفاده عینی کلمه کلیدی در دامین بسیار مطلوب است اما در صورتی که خیلی قرار گرفت نام برند مثل مهرآرا در اسم دامنه برای ما مهم نباشد و پیشنهاد میشود که دامنه بیش از 12 کارکتر نباشد تا کار بربتواند اسم دامنه را در ذهن خود ذخیره کند و سعی کنیم کلمه کلیدی را در اول دامنه بکار ببریم.
    3- زمان انقضای دامنه:
    دامنه خودمون رو برای چند سال تمدید کنیم چون اگر کمتر از یکسال باشد گوگل فکر میکند که این دامنه منقضی میشود و زیاد نمیشه روش حساب کرد وگرنه سرمایه گذاری میشد روی این دامنه و بیشتر تمدید میشد.
    این سرمایه گذاری باعث میشود که تمام کلمات کلیدی این دامنه بهبود پیدا کند مخصوصا کلمات صفحه اصلی اگر دقت کنیم میبینیم که اگر جای گوگل بودیم می گفتیم چطور میتونم اطمینان پیدا کنم به این سایت که در نتایج صفحه اول قرار بدم در حالی که تاریخ انقضای این دامین یکسال هست،این مورد مخصوصا برای دامنه ی تازه تاسیس صدق میکند.
    4- کلمه کلیدی در ساب دامین:
    مثلا بلاگفا که در اثر کلمات ارتقا پیدا کرد، این سیستم بلاگدهی بطوری است که شما می توانید کلمه کلیدی خودتون رو در ساب دامین قرار داده و برای
    بهینه سازی سایت در نتایج جستجوی برتر با کلمه کلیدی به سایت خود کمک کنید.
    5- تاریخچه دامنه :
    این دامنه در دست چه کسانی بوده با چه اصنافی ؟ گوگل اینکه این دامنه دست چه کسانی بوده با چه مشاغلی رو ضبط میکنه وبارها این رو گفته ،پس از اینکه یک دامنه ای رو بخواهیم ثبت کنیم بریم تاریخچه اون رو چک کنیم در دامین تولز ببیننیم چه کسانی ثبتش کردن قبلا توی( آرکایو) و قبلا چه سایتهایی رو این دامنه فعالیت داشتن چون ممکنه قبلا با سئو یا کار اشتباه بلاک شده باشه.
    6- وضعیت مخفی دامنه ثبت شده:
    شرکت هایی هستند که ثبت دامنه رو مخفی میکنن پیشنهاد میشه که اون دامنه رو پابلیک بکنید تا گوگل بتونه هویت شما رو بشناسه،اگر میدونید که دامنه ای هست که جریمه شده دیگه اون رو ثبت نکنید.
    7- دامنه ملی آی آر:
    این پسوند دامنه رو اگر بخواهیم درایران استفاده کنیم بهترین گزینه هست برای رتبه گیری،چون پیشنهاد میشه سایت در هر لوکالی که هست ازهمان دامنه لوکال استفاده بشه بشرطی که اکثر بازدیدکننده ها رو میدونیم که از لوکال محلی هستند این رو از جایی میتونیم بفهمیم که می دونیم محصول یا خدمات ما برای کاربرهای داخلی می باشد.پس این اشتباه رو نکنیم که هر چه دامنه گرونتر باشه برد کردیم.


  6. #81
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض بخش اول آموزش سئو



    انتخاب کلمات کلیدی مترادف و مناسب
    برای اینکه سایت خودتان را درنتایج موتور های جستجو قرار دهید میبایست کلمات کلیدی که قصد دارید با سرچ آنها سایت شما درنتایج دیده شود را انتخاب کنید اما این انتخاب نیز باید هدفمند و گلچین شده باشد و بسته به شرایط ترافیکی کلمه وپتانسیل سایت انتخاب شود.اگر رقابت درصنف شما زیاد میباشد سعی کنید در ابتدا کلمات مترادف کلمه اصلی را انتخاب کنید مخصوصا زمانی که سایت شما تازه تاسیس بوده و هیچ عمر ایندکسی در
    گوگل ندارد در اینجا منظور ما از کلمات کلیدی همان عبارات کلیدی میباشد که ممکن است یک عبارت از چندین کلمه تشکیل شده باشد.

    اگر اصرار به سئوی کلمات اصلی داریم بهتر است که آن کلمه عمر ایندکس را در نتایج برای سایتمان داشته باشد ولی برای سایت های تازه که در ابتدای کار در سندباکس(سایت های تازه تاسیس یا سایت هایی که گوگل به آنها بی اعتماد ویا شک دارد) گوگل جای میگیرد،از کلمات مترادف استفاده کرده و سئو کنیم.این کار باعث میشود به سئوی کلمه اصلی نیز کمک کرده باشیم مانند کلمه (دکوراسیون) که یک کلمه ریشه و مادر است و از رقابت بالایی برخوردار است شاید درظاهر مثلا این کلمه درماه 4 هزار بار سرچ شود اما اگر ما بیایم کلمات مترادف مانند دکوراسیون منزل.دکوراسیون داخلی ویا دکوراسیون دفترکار را جمع سرچ کلمات مترادف را باهم جمع کنیم خواهیم دید که نه تنها جمع سرچ کلمه اصلی را خواهیم داشت بلکه کاربرهای مختلفی به سایت ما کشیده می شوند و زیر مجموعه کلمات مترادف نیز در صورت رقابت کم ارتقا پیدا کرده و تقریبا کاربرد دوبرابری را خواهیم داشت،همچنین سعی کنیم تعداد کلمات را طوری انتخاب کنیم که برای
    افزایش رتبه سایت جمع کاراکترهای آنها به 40یا 50 کاراکتر برسد البته هرچه کلمات کمتر باشد ارزش بیشتری خواهند داشت و جای مانور برای سئوی آنها بیشتر خواهد شد.

    اما گوگل ابزاری را به نام کیبورد پلنر برای مدیران سایت ها قرارداده تا بتوانند کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنند اما نحوه استفاده از آن به اینگونه است که ما میتوانیم محصول یا خدمات خود را به عنوان کلید واژه انتخاب میکنیم سپس با فیلترشکن Adwords گوگل را سرچ کرده و باز میکنیم تولز کیبورد پلنر را انتخاب کرده سپس کلید واژه را انتخاب میکنیم این ابزار کلمات پیشنهادی که مردم سرچ میکنند را به همراه تعداد سرچ ها به ما میدهد کلمات پیشنهادی همان کلمات سرچ و مترادف میباشد البته در سرچ گوگل هم اگر کلمه کلیدی را وارد کنیم،و سپس قبل و بعد آنرا اسپیس بزنیم کلمات پیشنهادی به روز را به ما خواهد داد در نظر داشته باشید که گوگل با کلمات کلیدی نوع کار ما را تشخیص خواهد داد.
  7. #82
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض گوگل پس از تبلیغات تلویزیونی حرف اول را می زند

    در 15سال پیش یا اوایل ورود موتورهای جستجو دردنیای مجازی محبوبترین موتور جستجو یاهوو سپس گوگل بود که حالا نیز برعکس بوده وگوگل ازجایگاه ویژه ای درنزد ایرانیان برخوردار است.به طوری که98% مردم ایران ازگوگل وبقیه ازموتورها ی جستجوی دیگر استفاده میکنند وجالب است که بدانید مردم ایران پنجمین کشوری هستند که بالاترین بازدید و استفاده از گوگل را دارند گوگل برای مشاغل ایران خیلی پرسود ومفیدبوده وصاحبان مشاغل میتوانند در بالا بردن رتبه سایت در گوگل خود درصفحه اول گوگل باسرچ کلمات کلیدی صنف خود توسط مشتزیان ازاین موتور مححبوب مشتریان خود را جذب کنند وبه سودهای اقتصادی بالایی برسند این نوع روش یک نوع تبلیغات حساب شده وهرروز محبوب ترشده وخواهان آموزش وجذب سئو به شدت افزایش یافته.

    فرق این نوع تبلیغات سئو سایت با تبلیغات دیگر این است که امروزه کاربران همه جا اینترنت را درمحل کارومنزل مسافرت وهرجا وهرجا که موبایل کامپیوتر وتبلت باشد میتوانند نیاز خود را جستجو کنند بدون آنکه بخواهند در سایت های متفاوت یا بندهای متفاوت ویا حتی بدون آنکه خود رابه زحمت انداخته و به بیرون از محل منزل یا کار خود رفته وروزنامه یا نیازمندی خود را خریداری کند میتواند به صورت آنلاین سرچ کرده و نیاز خود را دربهترین سایت ها با دیدن عکس ها یا محصولات یا خدمات ارزیابی کرده و استعلام گرفته ومقایسه کند سپس خرید خود را انجام داده و درب منزل یا محل کار دریافت مینماید و یا با تماس با آن مرکز مشاوره یا پرسش سوالات خود دریابد.

    مزیت این نوع تبلیغ آن است که ما میتوانیم کاربرانی که دنبال محصول یا خدمات هستند ودر گوگل سرچ میکنند را داشته باشیم که این بهترین نوع تبلیغات و بازاریابی میباشد که این تبلیغ را در
    مهرآرا میتوانید داشته باشید پس از تیزر تبلیغاتی تلویزیون بسیار اقتصادی مقرون به صرفه است.
  8. #83
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض برای وب سایت تولید محتوا بهتر است یا بک لینک؟


    برای شروع می بایست بدانیم بک لینک چیست فرض کنیم ما می خوایم که خود را برند و مشهور و به دیگران معرفی کنیم تا اعتبار کسب کنیم برای این کار باید یا با تولید دانش کار رو پیش ببریم که ملزم زمان هستش یا اینکه دیگران یا دوستانمون رو ازشون بخوایم که در نزد دیگران یا دوستاشون ما رو معرفی کنند و بگویند که ما کارمون رو خوب بلدیم که این نیز همان بک لینک یا معرفی ما و کار ما به دیگران توسط دوستان و اطرافیان ماست، و گوگل در این مرحله تجزیه تحلیل خواهد کرد که چه سایتی با چه کیفیتی و با چه ترافیک و پتانسیلی اومده ما رو به دیگران معرفی می کنه ، پس اینکه چه سایتی چه اعتباری داره که ما رو معرفی می کنه برای گوگل مهم هستش.

    اما مورد دیگه ای که خیلی مهم هستش اعتبار و محبوبیت ما نزد کاربرانمون هستش ، اینکه کاربران ما در شبکه های اجتماعی چه صحبتی در مورد ما می کنند که این همان کامنت گذاری مردم در مورد محتوای ما در شبکه های اجتماعی هستش.مورد دیگه این هستش که محتوای داخل وب سایت چه ارتباط و نزدیکی با هم دارند ، که وقتی روبات گوگل وارد سایتمون میشه میتونه بفهمه سایتمون درباره چی هستش ، پس در نتیجه برای بالا بردن رنکینگ سایت در گوگل ما یک لینک بیلدینگ درون سایت داریم و بحث سوشیال یا شبکه های اجتماعی و موضوع دیگه اینکه وب سایتهای دیگه چطور به ما لینک بدن؟؟؟
    اما موضوع دیگه این است که فرض کنیم کسی رو که ما می شناسیم و هیچ ارزش و اعتباری پیش ما نداره ، بیاد یه فرد دیگه ای رو برای رفع نیاز ما معرفی کنه و بگه که فلان شخص خیلی آدم مهم و معتبری هستش ، ممکنه حرفش رو باور نکنیم چون شخص معرفی کننده هیچ ارزش و اعتبار زیادی پیش ما نداره ، اما فرض کنیم برعکس این موضوع ما شخص دیگه ای رو می شناسیم که ارزش و اعتبار زیادی پیش ما داره و فر دیگری رو به ما معرفی می کنه و ما اعتماد می کنیم ، ربات های گوگل هم دقیقا این طور عمل می کنند که نگاه می کنند کسی که داره ما رو معرفی میکنه چه ارزش و اعتباری پیش گوگل داره ، پس لینک با کیفیت یعنی که سایتی که داره به ما لینک میده دامنه خودش چه اعتباری نزد گوگل داره؟ پس هر سایتی یک اعتباری داره پس رباتهای گوگل بررسی می کنند چه لینکهایی گرفتیم و اگه لینکی با کیفیت باشه یعنی ما از وب سایت های با دامنه معتبر معرفی شدیم و گوگل امتیاز خوبی به ما میده ، اما اینکه از کجا بدانیم چه سایتهایی امتیاز بالایی دارند ، قبلا از امتیاز دهی گوگل که همان پیج رنک هست می تونستیم بفهمیم که این را گوگل قطع کرده ، اما الان از سایت ماز که مبحثی داره به نام دامین آتوریتی که میزان کیفیت لینک و تولید محتوا ارائه شده را تعیین میکنه و از صفر تا صد نمره دهی می کنه که هرچی این نمره برای صفحه یا دامنه ای که ازش لینک میگیریم بالاتر باشد گوگل اعتبار بالایی رو برای اون صفحه در نظر میگیره
  9. #84
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض جریمه گوگل چیست و چگونه از آن خارج شویم؟


    اول ما باید فرق جریمه شدن با افت رتبه سایت رو تشخیص بدیم.از مواردی که باعث جریمه شدن سایت می شود لینک یا بک لینک و در بعضی مواقع خود سایت هستش.

    1. لینک : در مورد لینک باید توجه داشته باشیم از سایت ها و صفحه های بی کیفیت لینک نگیریم ، از سایتهایی که مربوط به حوزه کاری ما نیست لینک نگیرم و لینکهایی که به یکباره و به صورت اتومات ایجاد شدن که در مجموع به این لینکها می گ.یند لینکهای اسپم،که ممکن هستش این لینکها رو خودمون ساخته باشیم یا رقیب ما برای ما ساخته باشه که باید با استفاده از ابزاری مثل ماز یا سئو مسترینگ این لینکها را به دست بیاریم و حذف کنیم که روش حذف این لینکها گفته خواهد شد.
    2. مشکلات داخل سایت: اما از مشکلات دیگری که به اون اشاره شد مشکلات داخل سایت هستش که بحث کیورد استافینگ ، پیج کلوکینگ ، صفحات دروی هستش که باید از داخل سایت برطرف بشن که وب مستر تولز گوگل نیز توضیحات خیلی خوبی رو به ما میده که میتونیم از گوگل فیج استاده کنیم که می تونیم صفحه ای مشکوک از سایت برداریم و کدش رو تحلیل کنیم.
    3. حذف محتوای تکراری (کپی) : از تکرار کردنمحتوا در سایت خودداری کنیم یا اینکه از منبع استفاده کنیم چون ممکنه اگر ما می خوایم محتوای مجله یا کتابی را داخل سایتمون قرار بدیم قبل از ما افراد دیگر این کارو کرده باشن ، که راه تشخیص دادن کپی بودن یک مطلب این هستش که جمله ای از اون عبارت رو در گوگل سرچ میکنیم و اولین سایتی که عیناً همون مطلب ما رو داشت به ما نشون داد باید اون سایت رو به عنوان منبع قرار بدیم در غیر این صورت نیازی نیست ، همچنین از یک مطلی چندین بار در سایت به صورت غیر عمد استفاده کرده باشیم مانند اینکه ما چند محصول داریم که توضیحات آنها یکی است ، بهتره که گویش توضیحات را عوض کنیم اما مفهوم یه چیز باشد.
    4. محتوای کمتر از 250 کلمه : اگر صفحاتی کمتر از 250 کلمه داریم بهتره به گوگل بگیم این صفحه رو ایندکس نکنه یا محتوا رو خودمون افزایش بدیم چون در غیر این صورت به این صفحات، صفحات با کیفیت پایین می گویند.
    5. چینش غیرطبیعی کلمه کلیدی : بعضی صاحبان سایت هستن که کلید واژه رو چند بار تکرار میکنن مانند:خرید موبایل سفید و مدام تکرار می کنند که باید این تکرارها برطرف بشه. در کل یک کلمه کلیدی بصورت یک الی دو بار در متن بکار رفته باشه کافی هستش اما حتی سعی کنیم در تیتر محتوا بکار بریم.
    6. محتوای بدون عکس یا فیلم : اگر محتوایی بدون عکس یا فیلم باشه ، کاربر از متن خسته میشه و از صفحات خارج میشه که این نوع محتوا بی کیفیت حساب شده که حتی لینک دادن یا لینک گذاشتن از این نوع محتوا اشتباه هستش.
    7. Disawov tool : با این ابزار گوگل شما می توانی برای افزایش رتبه سایت در گوگل د لینک های بی کیفیت رو حذف کنید که توصیه میشه از این ابزار استفاده نکنید چون امکان داره لینک های با کیفیت رو از دست بدید ، بخاطر همین اول سعی کنید اگر خودتان این لینک ها رو ایجاد کردید از انجمن ها یا پروفایل حذف کنید یا از صاحبان سایتها بخواید این کارو بکنن.اما وقتی لینک ها رو جمع آوری کردین فایل لینکها رو در ابزار وارد کنید و برای بررسی به گوگل ارسال کنید و همه رو در گوگل داکس خودمون قرار بدیم و پابلیک کنیم که لینکش رو در ایمیلی که به گوگل میزنیم قراربدیم و در نهایت از طریق وب مستر در خواست بررسی رو ارسال کنیم و توجه کنیم این درخواست توسط کارمندان گوگل بررسی میشه و سعی کنیم نهایت ادب و احترام رو در نامه داشته باشیم تا نتیجه معکوس نداشته باشه.
  10. #85
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض سئو سایت چیست؟



    به زبان عامیانه ارتقا رتبه سایت در سرچ گوگل برای بالا بردن بازدید وب سایت میباشد.
    سئو که برگرفته از مخفف یک عبارت آمریکایی لاتین میباشد به نام (search engines optimization):SEO
    به معنی (جستجوی موتورهای بهینه ساز) میباشد، البته در ایران به نام بهینه سازی سایت نیز میشناسند. اما به طور عموم همان سئو سایت میشناسند ، بیشتر مردمان ما هدفشان جستجو در گوگل میباشد که انجام سئو برای ارتقا سایت در گوگل نیز میباشد.سئو سایت همان سرچ کلمات کلیدی است که کاربر برای فراهم نمودن نیاز خود در موتور جستجو سرچ میکند پس اگر ما میخواهیم مشتریانی که خواهان زمینه کاری ما هستند را داشته باشیم باید سایت خودمان را سئو کنیم یعنی کلمات کلیدی، محصول، یا زمینه کاری خودمان را که میدانیم مشتریان در موتورها مخصوصا گوگل سرچ میکنند.

    با این کلمات کلیدی زمینه کاری خود، سایت خودمان را به صفحه اول و در بهترین حالت در رتبه های اول گوگل ارتقا بدیم، این یعنی قرار گرفتن در بهترین ها بین رقیبان و رقابت کردن با آنها میباشد، چون همیشه تصور مردم عادی از سایت های صفحه اول گوگل یعنی بهترین ها در صفحه اول هستند که البته برای قرار گرفتن در بین بهترینها باید تلاش کرد همچنین در نظر داشته باشید قرار گرفتن در صفحه اول افزایش ترافیک ( بازدید بالا ) و نیز کم کردن الکسا را نیز به دنبال خواهد داشت که بعدا در مورد الکسا توضیح خواهیم داد.
  11. #86
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض با 28 نکته کلیدی سایت خود را سئو کنید



    1-تیتر با کلمه کلیدی شروع شود: سعی کنید کلمه کلیدی خود را در ابتدای تیتر و نام شرکت خود را در انتهای سایت قرار دهید.

    2-تمرکز برروی کلمه کلیدی: بر روی کلمه کلیدی در محتوای صفحه تمرکز کنیم.تعداد کلمات محتوای صفحه برای کانتنت ایده آل باید بالای 3000کلمه باشد و تصاویر فیلم و عکس دارد.

    3-چگالی کلمات کلیدی: بعضی ها فکر میکنند ما هر چه بیشتر کلمه کلیدی را در متن به کار ببریم مفید هستش درحالی که ما باید بدونیم داریم برای انسان محتوا را مینویسیم نه برای ماشین.

    4-ترافیک سایت: اگر میخواهیم ترافیک و بازدید کننده عظیمی را بگیریم باید بگیم که سایت ما آموزشی هستش و به گوگل بگیم که در این بخش به سمت من یوزر بفرست تا من ببینم که نتیجه درست از ترافیک و رتبه میگیریم.

    5-سرعت بارگذاری صفحات: بسیار مهم است در وردپرس سوپرکش یا توتال کش را نصب کنند چون سرعت زیادی دارند و سرعت لود محتوای سایتشون کم میشه.

    6-محتوای کپی:برای محتوای کپی می بایست به گوگل بگیم درسته محتوای من کپی هستش اما ارجاع بده به صفحه خودش این rel=canonical درتگ متا قرار میگیره محتواهای کپی رو حداقل به اون اضافه کنیم و ویرایش کنیم.

    7-سرعت باز شدن سایت در کروم: باید حواسمون باشه در کروم سرعت لود سایت به چه صورت هست و آنرا چک کنیم.

    8-بهینه بودن تصاویرسایت: در فتوشاپ در قسمت میتونیم به عکسمون alt اضافه کنیم تا عکس همیشه برای ما باشد.

    9.کلمه کلیدی: کلمه کلیدی در 100کلمه اول باشد چه در صفحه اصلی چه فرعی مبنا در سورس هست محتوا باید بروز باشه.

    10.استفاده از تگ های h1 و h2: این دو تگ همان عنوان مطلب می باشد که حتما استفاده کنیم.

    11.ترتیب استفاده از کلمات کلیدی در تایتل و صفحه: برای
    سئو سایت خود با ابزار گوگل پلنر متوانیم تعیین کنیم که چه کلماتی به ترتیب استفاده کنیم.البته هر چه کلمه کمتر باشد تخصصی تر می باشد.

    12.لینک به سایت های با کیفیت: به سایت های با کیفیت لینک بدیم تا از جریمه خارج بشیم اگر از سایتی معتبر مطلبی برمیداریم به همون لینک بدیم تا دو هفته از جریمه خارج بشیم امتیاز مثبت هم دارد.

    13.زمینه کاری ما چی هستش؟ چه کنیم که گوگل بفهمه زمینه کاری ما چی هستش؟ما باید به یک سایت معتبر در زمینه کاریمون لینک بدیم.

    14.محتوای بدون اشتباه نوشتاری: اینکه درست بنویسیم بدون غلط املایی تایپ شده باشه و یا قوانین نوشتاری رعایت شده باشه-نرم افزار ویراست یار را در گوگل سرچ نماییم یک پلاگین رایگان هست نصب میکنیم که تمام غلط های املایی را درست میکند حتی نگارشی.قبل از گذاشتن هر مطلبی آن را ویرایست میکنیم.

    15-.میکرو دیتاها: از طراح قالب جوملا یا وردپرس یا هر مدیریت محتوایی بخواهیم که میکرو دیتا را رعایت کند مثل وقتی که کلمه را جستجو میکنیم زیر سرچ اون سایت لینک تصاویر یا قیمت محصول رو میاره.

    16-تعداد لینک های خروجی سایت درست باشه: منظور گذاشتن لینک برای دیگران در سایتمان هستش که پول بگیریم لینک بذاریم اینک مثلا 40 تا لینک یا همون بک لینک داخل صفحه اصلی سایتمان بذاریم مثل سایت های خبری یا دانلودی که بخاطر پول اینکار رو می کن پس دارن به خودشون ضربه میزنن.

    17- کنترل لینک داخلی: هیچ وقت اصرار به لینک کردن کلمات خاص در تمامی مطالب سایتمان نداشته باشیم.

    18-فاکتور گیری گوگل برای رتبه بندی: استفاده از مالتی مدیا.استفاده از کلیپ صوتی و تصویری(فیلم) در سایت.

    19-لینک داخلی: اینکه چندتا از مقالات من به صفحه اصلی مقالات لینک دادن.

    20-لینک دادن داخلی از صفحه آتوریتی دار:از صفحه ای که پیج آتوریتی آن بالاست به صفحه دیگری که برامون مهم هست لینک داخلی بدیم که از اعتبار صفحه آتوریتی دارمون به صفحه مهم انتقال داده بشه.

    21-لینک های غیرفعال با لینک شکسته: مهم هستش که داخل سایتمون به سایت هایی که دیگر وجود ندارن لینک ندیم با اینکه میتونیم از پلاگین نوفالو برای لینک های داخلیمون استفاده کنیم.

    22-سایتمون را با جی تی متریکس: چک کنیم یا با امثال جی تی که بتونیم خطاهای را برطرف کنیم.

    23-بالا بودن اعتبار سایت:تاثیر آن در لینک های داخلی و کوتاه کردن مسیر صفحات سایت برای پیدا کردن راحت صفحات برای یوزر

    24-دسته بندی موضوعی محتوای سایت: کاربر باید از طریق مقالات وارد سایتمون بشه سپس به صفحه اصلی تا اینکه کاربر بخواد صفحه اصلی ما رو با شعارهامون ببینه.دامنه کلمات را گسترش بدیم و برای هرکدام محتوا نویسی کنیم.

    25-محتوای بی کیفیت: دارای عنوان بی کیفیت هست که ربطی هم محتوا به خواسته کاربر ندارد محتوایی بی کیفیت هست که ورود اطلاعات به درستی وارد نشده که به اشتراک نذاشته و لینک ندن و لایک نکنن.

    26-لینک دادن به سایت هایی دیگر: اگر مطلبی مینویسم در مورد چیزی به سایت یا ابزاری که در موردش وجود داره لینک بدیم و تاثیرش رو ببینیم و نترسیم.

    27-خرید لینک: از سایت های کم ارزش لینک نخریم که در فوتر یا با کسی که لینک میفروشند از سایت هایی که تولید محتوای حرفه ای می کنن ازشون پست اختصاصی بگیریم و حتما از سایت هایی لینک بگیریم که آتوریتی بالا دارند.

    28-صبور باشیم در سئو: سئو مثل خرید کالایی از گوگل نیست که سریع انجام بشه تلاش کنیم و تولید محتوا کنیم هر روز صبر کنیم تا گوگل به ترتیب چک کند.
  12. #87
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض روش های تولید محتوا برای سایت



    در خیلی جاها مخصوصاً شبکه های اجتماعی ورسانه ها شنیده ایم که محتوا پادشاست ، که این تفسیر بستگی دارد و هم درست است و هم نادرست ، زمانی که کربری وارد سایت میشه باید داخل صفحه یا سایت محتوا باشه تا کاربر خارج نشه که سایت ما امتیاز منفی نگیره ، بنا براین ما باید سایتمون را آماده کنیم برای کاربرهایی که از سمت گوگل وارد سایت ما میشن و اما منظور از محتوا پادشاه چیست ؟ یعنی که ما باید هر روز تولید محتوا بکنیم و سایت پر از محتوا باشه ؟ مثل ویکی پدیا ؟ نه این درست نیست لازم نیست ما زمان زیادی برای تعدادزیادی از محتوا بذاریم و اما چه محتوایی خوب و چه تعداد لازمه ؟ محتوایی که کاربرها نیاز دارند و جذب اون محتوا شده و جواب سوالهای کاربر رو بده یا به دانش اون اضافه کنه و اما برای زمانی که کاربر می خواد در مورد چیزی از صفر یاد بگیره ، محتوایی مناسب هست که آموزش ها رو گام به گام و در محتوای بعدی فصل بعدی رو آموزش بده ، پس در اینجا ما تعداد و کیفیت تولید محتوا رو معلوم کردیم و این محتوای با کیفیت مزیت های دیگر هم داراست ، اینکه کاربر اگر از محتوا خوشش بیاید در شبکه های اجتماعی و تلگرام و انجمن ها به اشتراک میذاره.
    بنابراین محتوایی که کاربر پسند باشه یا جواب بسیاری از سوالات کاربر رو جواب یا آموزش های گام به گام را رعایت کرده باشه تا مدتها می تونه کاربران زیادی را وارد سایت کنه حتی بدون اینکه نیاز باشه تا مدتها مقالاتی رو در سایت قراربده ، البته توصیه میشه که تمامی مقالات و آموزش ها یه جا در سایت قرار نگیره تا کاربر ها برای آموزش های جدید به سایت سر بزنن ، با این روش شما میتونین کاربرهای ثابت در طول زمان داشته باشین ، ولی کسانی که می خوان محتوای زیادی به صورت متوالی در سایت قراربدن و با کلید واژه پر ترافیک بخوان سایت خودشون رو سئو کنن ، باید کامنتت یا تولید محتوای بسیار با کیفیت و با تیترهای جذاب کاربر رو وارد سایت بکنن و اما اگر بخوایم در کلمات کلیدی پر ترافیک در رتبه قرار بگیریم می بایست پس از تولید محتوای با کیفیت لینک بیلدینگ یا بک لینک حرفه ای و با کیفیت تولید کنیم.
    اما در بحث لینک بیلدینگ برای گوگل بسیار مهم هستش که شما از سایت های دولتی یا دانشگاهی یا سایت های با پسوند ای دی یو لینک بگیریم چون این سایتها بسیار با کیفیت و در نزد گوگل محبوب هستند پس ایر مهمه که از سایتهای با کیفیت و محبوب گوگل لینک بگیریم. نکته دیگر در بحث لینک گیری اینکه چه تنوعی از دامنه و آی پی های مختلف به ما لینک میدن .
    از عوامل دیگر لینک و تولید محتوا برای سایت انکد تکست هستش یا همون لینک کردن کلمات کلیدی در محتوای داخل سایتمون.روش های دیگر برای لینک گرفتن که به صورت طبیعی در طول زمان ، کم و پیوسته قرار بگیره ، میتونیم از سایت های معتبر لینک بخریم یا کمپین های سئو طراحی کنیم یا به صورت دستی لینک سازی کنیم.
  13. #88
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    10
    0

    کوچولو در حال راه افتادن

    پیش فرض آپدیت الگوریتم پاندا گوگل در شهریور 95



    جمعه صبح از خواب بیدار شدم و نمونه کارها و سایر رتبه بندی ها رو طبق معمول چک کردم! اول فکر کردم دارم خواب می بینم! بعد گفتم حتما VPN، چیزی روشنه و IP من ایرانی نیست.اما وقتی چک کردم دیدم اینطور نیست.
    از جمعه ۱۲ شهریور (۲ September) شوکه شدم و از اون روز تا الان در حال رصد الگوریتم و تغییرات اعمال شده هستم و هنوز به نتیجه گیری های قطعی و راضی کننده ای نرسیدم.وقتی سرچ کردم، متوجه شدم، خود گوگل به صورت رسمی آپدیتی رو تأیید نکرده.ولی چیزی که مطمئنا اتفاق افتاده، اپدیت الگوریتم گوگل هست.حتی اگر گوگل این بروز رسانی الگوریتم رو رد کنه، دروغ محض هست. (قوانین نانوشته گوگل رو مطالعه کنید).
    از اونجا که گوگل از سال ۲۰۱۲ به بعد، تغییرات اساسی زیادی در رتبه بندی ها به وجود اومده، این تغییر ناگهانی و بزرگ گوگل، چندان غیر منتظره نبود ولی یکی از بزرگتین بروز رسانی ها در ۴ سال اخیر هست.
    مشکل دیگه اینکه در طول این مدت یعنی از ۱۲ شهریور تا ۲۳ شهریور، به طور مرتب، این رتبه بندی ها تغییر کردند و بسیاری از صفحاتی که در روز ۱۲ شهریور رتبه خوبی گرفتند، حذف شدند یا افت کردند و بسیاری از صفحاتی که در روز ۱۲ شهریور، افت کرده بودند، رشد کردند و جابجا شدند.یعنی از ۱۲ شهریور یا ۲ September تا الان که ۱۱ روز گذشته، به طور مرتب، نتایج در حال تغییر هستند.طوری که انگار هر روز جمعه ۲ September هست.ولی با شدت کمتر نسبت به روز اول.
    چه اتفاقی در نتایج جستجوی فارسی افتاده؟
    بسیاری از سایت ها از صفحات دو و سه و عقب تر به صفحه اول اومدند و بسیاری از سایت ها(یا صفحات – URL ها) در صفحه اول جابجا شدند و بسیاری از سایت ها از صفحه اول به صفحات ۳ و ۴ و بالاتر رفتند و برخی از اونها هم کلا حذف شدند.
    همچنین آپدیت گوگل در سطح URL به ازای هر کیورد، بسیار قابل ملاحظه است.من شخصا سایتی که کلا همه صفحاتش حذف یا جابجا بشه، ندیدم.مگر این سایت هایی که کل وجود و ماهیتشون صفحه نخستشونه و دست سئوکارهایی هست که همه کلمات کلیدی رو میخوان روی Home Page بدبخت بیارن بالا و انگار برای اونها، صفحه داخلی معنی نداره و یه چیز بی اهمیتیه!
    مورد قابل توجه اینکه سایت آپارات و بیتوته و ویکی پدیا، رشد قابل توجهی در جستجوی عبارت هایی که من سرچ کردم، پیدا کرده بودند!
    توجه: این آپدیت رو با ایراد Search Analytics در سرچ کنسول اشتباه نگیرید!
    همونطور که در بخش Search Analytics در سرچ کنسول یا همون وب مستر تولز خودتون مشاهده می کنید، آپدیتی نمایان هست که در این لینک، توضیحات بیشتر گفته شده و اینجور آپدیت ها زیاد هستند.صحبتی که من در این پست میکنم، هیچ ربطی به این آپدیت نداره.
    این آپدیت و کلا آپدیت هایی که در سرچ کنسول می بینید، صرفا آپدیت های آماری هستند.داستان این آپدیت در سرچ کنسول هم، ایرادی هست که گوگل پیدا کرده بود، و آمار ها در Search Analytics ثبت نمی شد که این مشکل از یکم تا ششم September یعنی ۱۱ تا ۱۶ شهریور ماه، برطرف شد و ایراد عدم نمایش آمار کلیک و Impression و … در سرچ کنسول، بعد از اصلاح و آپدیتی که در قسمت Search Analytics سرچ کنسول ، مشخص شده(مشاهده تصویر)، برطرف شد.
    حالا ذهنتون رو از این موضوع غیر مهم خارج کنید تا به ادامه مطلب بپردازیم.
    در دنیا درباره این تغییرات چه صحبت هایی شده؟
    سایت Moz تغییر رتبه بندی نتایج رو اعلام کرده و این تغییر رتبه بندی رو در ۲ September تأیید کرده که می تونید در google algorithm change ببینید.
    سایت Search Engine Land هم به نقل از سایت Seroundtable گفته این بروز رسانی شبیه به بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل و نتایج جستجوی محلی است که در big google search update happening می تونید ببینید.سایت Seroundtable هم درباره بروزرسانی Local Search در این لینک به استناد به فیدبک های کاربران و کامنت هاشون، توضیح داده که در Local pack results algorithm update میتونید بخونید.
    در سایر وب سایت های مرتبط با سئو و انجمن ها هم کاربران راضی و خوشحال و کاربران ناراحت زیادی اعلام وضعیت کردند که چیزی که شخصا چشم من بیشتر دید، نارضایتی بود و ناراحتی از افت رتبه ها.به نظر من بالای ۸۰ درصد وب مستر ها و سئوکارها، از این تغییر، ضرر کردند.
    به علاوه صحبت های متضاد و متناقض زیاد دیگه.
    در نهایت:
    من تغییری درباره Local Search مشاهده نکردم و با توجه به عدم وجود زیر ساخت کافی از نظر شبکه و محدودیت ها و نقص های تشخیص موقعیت مکانی دقیق با توجه به IP در ایران، فکر نمیکنم گوگل به این زودی ها بتونه در ایران، این موضوع رو به شکل صحیحی عملی کنه.
    هیچ موارد قطعی وجود نداره که تغییرات رتبه بندی دقیقا مرتبط با چه مواردی و متأثر از چه فاکتور هایی هست.من شخصا فکر میکنم، این اول یه به روز رسانی هست و اوایلش خطا زیاد داره و مدتی طول میکشه تا اصلاح بشه و الان در حال به روز رسانی های مکرر و آزمون و خطا در مرحله تست Beta، یعنی تست در میدان واقعی و فیدبک گرفتن از بازخورد ها و عیب یابی ایراد ها، هستند تا الگوریتم رو در بهترین حالت، بهینه کنند.
    لطفا شما هر گونه تغییری مشاهده کردید و هر صحبت و نظری به فکرتون میرسه، در کامنت مطرح کنید.
  14. #89
    تاریخ عضویت
    October 2016
    نوشته ها
    5
    2

    کوچولو شیرخواره

    پیش فرض

    اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.
    اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند.



    ترفند اول:
    اگر وارد سايتي شده ايد كه تمايل شديدي به ديدن عكس هاي آن داريد اما نمي توانيد عكس را ببينيد يا به عبارت ديگر عكس مورد نظر به صورت مربعي كه در آن ضربدر قرمزي قرار گرفته مشاهده مي شود.براي اين كار اغلب راست كليك كرده و گزينه show picرا كليك ميكنند كه 90درصد بي فايده است اما راه حل جالب آن:
    بر روي آيكون عكس راست كليك كنيد و بعد prpperties را انتخاب كنيد. در اين كادر محاوره اي مشاهده شده كافي است آدرس جلوي URL را در قسمت adressصفحه جستجو گر هاي خود بنويسيد و دكمه enterرا بفشاريد.
    در اين صورت عكس قابل مشاهده است.اما اگر قابل مشاهده نبود ديگر نمي شود كاري كرد چون صد در صد لينك عكس داراي مشكل شده است.

    ترفند دوم:
    اگر وارد يك سايت شلوغ شديد كه شايد دقايق زيادي طول بكشد تا صفحه اصلي آن load شود و تنها چند مربع و….در اطراف سايت مشاهده ميكنيد و شديدا ميخواهيد مطالب سايت و موضوعات آن را ببينيد و بخوانيد فورا به اطراف سايت نگاه كنيد و به دنبال كلمه Site Mapبگرديد. در صورتي كه اين عبارت را پيدا كرديد با باز كردن آن مي توانيد ليستي از لينك ها و موضوعات سايت را مشاهده كنيد اما اگر همچين دكمه اي نيافتيد…..صبر كنيد تا صفحه كاملا load شود.(به همين سادگي!!)



    ترفند سوم:
    وقتي مي خواهيد بدانيد آيا كلمه مورد نظر شما در سايت وجود دارد يا نه ؟ و سايت امكان جستجوي كلمه و…را براي كاربران خود تدارك نديده تنها كاري كه مي توانيد كنيد اين است كه:
    در مرور گر Internet Explorer خود از نوار منو گزينه view را انتخاب كنيد و سپس find را انتخاب كنيد . در صفحه باز شده عبارت مورد نظر را تايپ و find را كليك كنيد. با انجام اين كار به راحتي كلمه مورد نظر در صفحه هاي لايت شده و براي شما قابل رؤيت مي باشد حال اگه پشت سر هم FIND را بزنيد قطعا در صورت وجود كلمه هاي ديگر در ادامه آن ها هم هاي لايت مي شوند.

    ترفند چهارم:

    ميخواهيم ببينيم كه آيا كلمه مورد نظر اصلا در كل سايت مورد نظر وجود دارد يا نه؟
    براي اين كار از دو جستجو گر GOOGLE و Alta Vista براي ترفند استفاده مي كنيم:
    براي google:
    مثلا مي خواهيم بدانيم در سايت gooyaitكسي به نام Zahra مطلبي نوشته يا نه ؟يا اصلا اين كلمه در سايت وجود دارد يانه؟:
    در قسمت جستجو گر گوگل نام سايت و نام مورد جستجو را با يك فاصله به صورت زير تايپ كرده و در نهايت دكمه enter را مي فشاريم حال جستجو گر تمامي صفحاتي از سايت مورد نظر كه در آن اين كلمه وجود دارد را نشان مي دهد.

    براي جستجو گر Alta Vista در جعبه جستجو همانند گوگل عمل ي كنيد با اين تفاوت كه به جاي فاصله از علامت + استفاده مي كنيد:
    به اين فرم:
    نهايتا دكمه enter را بزنيد و نتايج را مشاهده كنيد.



    ترفند پنجم:

    گاهي اوقات طراحان سايت ها براي سايت ها انيميشن ها و…را طراحي مي كنند( به اين صفحه introمي گويند) كه براي ورود به سايت بايد حتما از آن عبور كنيد اگر حوصله نداريد تا انتهاي load شدن اين صفحه منتظر بمانيد فورا در صفحه به دنبال كلمه skipintroبگرديد و در صورت يافتن آن را كليك كنيد تا از اين صفحه به صفحه اول برويد اگر نبود مجبوريد يك بار هم كه شده اين مبارك صفحه را تحمل كنيد و بلافاصله وقتي به صفحه اول سايت برخورديد آدرس آن را ياد داشت كرده و براي بار هاي بعد از طريق تايپ آدرس در قسمت adressسايت بلافاصله بدون تحمل intro وارد صفحه اول شويد.

    ترفند ششم:
    گاهي به سايت هايي بر مي خوريم كه مقالات آنها در بيش از يك صفحه قرار گرفته(گاهي حتي با وجود اينكه مقالات كمحجم اند و طولاني نيستند به اينچنين مواردي براي مقالات رو برو مي شويم) كه خواندن و پرينت گرفتن آنها مشكل است (طراحان سايت اين كار را فقط براي اين انجام مي دهند كه بتوانند تبليغات سايت را بالاتر ببرند و خواننده مجبور باشد تمام تبليغات را مشاهده كند)
    راه حل اين مشكل:
    در صورت وجود چنين مقالاتي ابتدا به ابتدا و انتهاي ليست مقالات برويد و كلمه printer friendly را پيدا كنيد( اين عبارت يا در اول ليست مقالات چنين سايتهايي قرار مي گيرد يا در انتهاي آن) با كليك بر اين دكمه تمام مقاله در يك صفحه ظاهر مي شود و شما به راحتي مي توانيد هم از آن پرينت بگيريد و هم مي توانيد آن را ذخيره كنيد.

    ترفند هفتم:
    گاهي در ابتداي ورود به سايت ها از شما ايميل ميخواهند براي اينكه در آينده تبليغات خود را به ايميل شما ارسال كنند براي رهايي از چنگال اين تبليغات و دست يافتن به محتواي سايت كافيست كه يك ايميل نا معتبر مثل
    salam@byebye.comرا به جاي آدرس ايميل خود به آنها بدهيد .بسياري از سايت ها قابليت تشخيص آدرس ايميل معتبر از غير معتبر را ندارند.

    ترفند هشتم:
    وقتي رنگ نوشته هاي سايت مطابق ميل شما نيست يا متن سايت خوانا نيست كار هاي زير را انجام دهيد:
    به view برويد
    به گزينه Internet Option برويد.
    در صفحه اي كه بازمي شود بر روي دكمه color در انتهاي صفحه مراجعه كنيد
    و از كنار عبارت use windows color تيك را برداريد و سپس رنگ نوشته هاي text نوشته ها و پس زمينه background را مطابق ميل خود تغيير دهيد با اين كار رنگ نوشته و پس زمينه مطابق ميل شما تغيير ميكند
    نكته: توجه داشته باشيد كه كل رنگ نوشته ها ي سايت ها تغيير مي كنند و اگر حالات گفته شده را به حالت اول باز گردانيد مي توانيد رنگ اصلي سايت ها را مشاهده کنید.
    ویرایش توسط هانيه : 2017.02.14 در ساعت 19:41 دلیل: حذف تبلیغات:)
  15. #90
    تاریخ عضویت
    April 2020
    نوشته ها
    2
    0

    کوچولو تازه به دنیا آمده

    پیش فرض

    حذف تصویر پس زمینه از طریق سایت های رایگان
    سلام یکی از ترفندهایی که خیلی کاربردی و به درد بخوره، حذف پس زمینه عکس هاست. برای اینکار یه سری سایت هایی وجود دارن که خیلی راحت و رایگان این کار رو انجام میدن مثل Remove.bg ، ClippingMagic و FocoClipping . البته اگه بخواین این کار رو با فتوشاپ انجام بدین هم مجله چچیلاس با ویدئو آموزش داده کاملا
صفحه 6 از 6 نخست ... 23456
نمایش نتایج: از 76 به 90 از 90

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •