ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 36 از 36 نخست ... 1626313233343536
نمایش نتایج: از 526 به 536 از 536
  1. #526
    MAHROKHOK

    کوچولو ثبات یافته

    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    40
    3
    0

    پیش فرض منبع کویل دار چیست؟

    منبع کویل دار:

    همانطور که از نامش پیداست، از یک منبع با ورق گالوانیزه یا سیاه و یک کویل مسی یا استیل تشکیل شده است. آب گرم دیگ از داخل کویل مسی عبور کرده و آب مصرفی توسط آن گرم می شود.
    اساس کار منبع & ذخیره اینرسی گرمایی در تمام ساعات شبانه روز& است و به همین دلیلی اتلاف حرارت برای گرم نگه داشتن آب مصرفی اجتناب ناپذیر است.
    با محاسبه میزان مصرف آب گرم از جداول مربوطه و ضرب آن در
    الف) ضریب تقاضا: به دلیل عدم همزمانی همه مصرف کنندگان بین ۴/۰ تا ۶/۰
    ب) ضریب ذخیره: به دلیل سرد شدن آب منبع با ورود آب سرد در زمان مصرف، ۱/۱ تا ۳/۱
    حجم منبع به دست می آید.
    مبدل پوسته و لوله:
    همانند منبع کویل دار ولی با این تفاوت که دیگر اینرسی گرمایی در خود ذخیره نمی نماید. البته مقداری حرارت در مدار آب گرم سیرکوله ذخیره می شود و تمام آب گرم مصرفی باسد در لحضه تامین شود (instantaneous domestic hot water).
    به همین دلیل کویل مسی مبدل پوسته و لوله باید ۴۰ درصد بزگتر از منبع کویل دار متناظر انتخاب شود و در واقع ضریب تقاضا مساوی ۱ در نظر گرفته می شود.
    مزیت ۱: در مبدل پوسته و لوله، اتلاف حرارت ناچیز است و در واقع زمانی که در خواست آب وجود داشته باشد، انرژی مصرف می شود.
    مزیت ۲: زمانی که آب در دمای ۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد برای مدتی (مثلا بیش از دو هفته) در منبع کویل دار ساکن باشد، احتمال به وجود آمدم باکتری لژیونلا (legionella) عامل بیماری خظرناک پنومونی (legionnaires disease)، وجود دارد. با استفاده از تولید لحظه ای آب گرم توسط مبدل پوسته و لوله، سکون آب از بین می رود و محیط برای رشد باکتری مذکور از بین می رود.
    جدول زیر تاثیر دما بر باکتری مذکور را نشان می دهد:
    Above 70 ℃ (۱۵۸℉): legionella dies almost instantly.
    At 60 ℃ (۱۴۰℉): ۹۰ % dies in 2 minutes.
    At 50 ℃ (۱۲۲℉): ۹۰ % dies in 80-124 minutes, depending on strain.
    At 48 to 50 ℃ (۱۱۸ to 122℉): can survive but do not multiply.
    ۳۲ to 42 ℃ (۹۰ to 108℉): ideal growth range.
    نکته: در سیستم های نوین تاسیسات که از منبع ذخیره آب گرم مصرفی استفاده می نمایند،
    در صورتی که در طول یک هفته دمای آب منبع به ℃ ۶۵ نرسد، به طور اتوماتیک دمای منبع به ℃ ۶۵ افزایش می یابد تا احتمال ایجاد باکتری لژیونلا از بین برود.
    مزیت ۳: تعمیر و نگهداری و جایگزینی مبدل پوسته و لوله به دلیل حجم کوچک آن در مقایسه با منبع کویل دار، به راحتی انجام می پذیرد.

    معایب: کنتل دمای آب گرم مصرفی در زمانی که به صورت لحظه ای تولید می شود، به راحتی حالت مبنع کویل دار نیست و نیازمند استفاده از شیر سه راهه (mixing valve) است. با رسیدن دمای آب گرم مصرفی به میزان دلخواه، مسیر بای پس شیر سه راهه توسط اکچواتور اندکی باز می شود و دبی آب گرم دیگ، بین دو مسیر تقسیم می شود تا جایی که تمام دبی از مسیر بای پس عبور نماید.

    هزینه سیستم کنترل فوق در مقایسه با منبع کویل دار که با یک ترموستات کنترل می شود زیاد است. ولی با توجه به کاهش اتلاف انرژی در اماکن بزرگ می تواند گزینه قابل بررسی باشد.
    ضمنا با این روش دیگر نیازی به استفاده از شیر مخلوط و لوله کشی آب گرم و سرد جداگانه نیست و فقط لوله کشی آب گرم با دمای مطبوع ۴۹ درجه سانتیگراد انجام میگیرد.

    قیمت منبع کویل دار





    منبع کویل دار , منبع کویل دار ایستاده , منبع کویل دار چیست , منبع کویل دار افقی , منبع دوجداره , منبع کویل دار دماتجهیز , کویل مسی , قیمت منبع کویلی تهران مبدل ,
    منبع دوجداره , منبع دوجداره چیست , منبع دوجداره شوفاژ , منبع دوجداره موتورخانه , منبع دوجداره آبگرم , منبع دوجداره کویلی , منبع دوجداره قیمت , منبع دوجداره شوفاژ قیمت , منبع دوجداره کویل دار ,منبع دوجداره شوفاژ , تعمیر منبع دوجداره , هواگیری منبع دوجداره , منبع کویل دار , منبع دوجداره پلاستیکی , منبع دوجداره کویل دار , "سوراخ شدن منبع دوجداره" , منبع دوجداره چیست , جایگزین منبع دوجداره ,
    لیست قیمت منبع کویل دار ایستاده ویسادار صنعت در لیست زیر به ترتیب نوشته شده است.
    تمام منابع کویلدارطبق استاندارد تولید و ارائه میشود در صورتی که منبع کویل دار طبق سفارش خریدار خارج از لیست زیر باشد.
    ویسادارصنعت آمادگی ساخت طبق سفارش را دارد.
    در ضمن شما خریدار محترم میتوانید با هماهنگی از کارگاه بازدید کنید
    منبع کویل دار ایستاده
    متداولترین و بهینه*ترین روش برای تولید آبگرم بهداشتی مصرفی و ذخیره آن، استفاده از منابع کویل دار می*باشد.
    مخازن آب داغ یا بخار تهیه شده توسط دیگ، داخل یک کویل حرارتی که معمولا از چند شاخه لوله رفت و برگشتی از جنس مس می*باشد .
    گردش نموده و پس از تبادل حرارت با دیوار لوله مسی از کویل خارج می*گردد.
    تبادل حرارت انجام شده باعث گرم شدن لوله مسی و در نهایت گرم آب مصرفی میشود.
    کویل های حرارتی به انواع مختلفی ساخته می*شود که دو نوع حلزونی و یو شکل فراوانترین آنها می*باشد.
    برتری مخازن کویل دار نسبت به دیگر دستگاههای تولید کننده آبگرم بهداشتی نظیر منبع دو جداره این است.
    که فقط از یک بدنه استقاده شده و پس از بروز اشکالاتی مانند ترکیدگی و یا رسوب گرفتگی کاملا قابل تعمیر می*باشند.
    ضمنا بخاطر وجود منبع اصلی انتقال حرارت (کویل) در داخل مخزن، افت حرارتی آن بسیار کم می*باشد.
    در نوع حلزونی کویل تشکیل شده از یک شاخه لوله می*باشد.
    که بخاطر محدودیت طول یا قطر در مخازن و طولانی بودن آن
    بصورت فنری در آمده است.
    در این نوع کویلها آب فقط از یک لوله و از یک مسیر عبور می*نماید.
    و پس از تبادل حرارت با جداره لوله از سمت دیگر آن خارج می*شود.
    شکل کویل حلزونی اما در کویلهای U شکل، آب از چند لوله مسی که بصورت یو خم شده*اند عبور می*نماید. و سپس از سمت دیگر آن خارج می*شود.
    برتری این طرح نسبت به شکل حلزونی این است.
    که اولاً بخاطر وجود چند لوله*ای بودن آن دبی بیشتری از آب داغ دیگ می*تواند در آن
    گردش نماید.
    بنابراین در ظرفیتهای حرارتی بالاتری می*تواند کاربرد داشته باشد.
    ثانیاً بخاطر وجود رسوبات محلول در آب و چسبیدن آنها به دیواره لوله ها اگر فقط یک شاخه لوله مانند کویلهای حلزونی استفاده شود.
    و همان یک لوله نیز دچار گرفتگی شود.
    عملا کویل از کار می*افتد ولی در کویلهای U شکل در صورت بروز این اشکال در یک لوله لوله*های دیگر تا حدود زیادی جبران کننده
    دبی عبور از آن می*باشند.*


  2. #527
    MAHROKHOK

    کوچولو ثبات یافته

    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    40
    3
    0

    پیش فرض نوار درزگیر و کاربرد های آن

    کاربرد نوار درزگیر در عایق الاستومری

    نوار درزگیر الاستومری از جنس خود عایق می باشد و در محل درزها و شکاف های عایق برای درزگیری عایق استفاده میشود. این نوار باعث استحکام عایق شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. دو نوع از این نوار وجود دارد( نخدار مسلح و پشت چسب دار ساده) که در ضخامت های 3 میلیمتری و 5 میلیمتری با عرض 5 سانتی متری وجود دارد.
    عایق الاستومری را می توان به عنوان جدیدترین روش عایق کاری نام برد که می تواند جایگزین خوبی برای عایق کاری های سنتی باشد.این عایق ها مقاومت بالایی دارند و بین دمای -200 تا +150 درجه سانتی گراد مقاومت دارند و غیر قابل اشتعالند.پایداری بسیار بالای این عایق و دیگر ویزگی های آن مثل نفوذ بخار آب پایین آن،عدم ایجاد خردگی در زیر آن و ضریب هدایت گرمای بسیار پایین این محصول و همچنین طرفدار محیط زیست بودن آن باعث محبوبیت این محصول شده است.
    نوار درزگیر چسب دار و نوار درزگیر برزنتی و نوار درزگیر آلومینیومی و همچنین چسب
    عایق الاستومری از جمله لوازم مورد احتیاج برای استفاده از عایق الاستومری است.
    به دلیل وجود نخ از جنس فایبر گلاس در درزگیر آلومینیومی پشت چسب دار این درزگیر باعث استحکام عایق شده و مانع از پاره شدن آن می شود.در صنعت خودرو سازی نیز این درزگیرها برای درزبندی مورد استفاده قرار می گیرند.
    از عایق های الاستومری در صنعت و ساختمان برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده می شود بنابرین از آن باید به صورت یکپاچه و منظم استفاده شود و برای این منظور میتوان از درزگیرها استفاده کرد.
    انواع نوار درزگیرها:
    نوار درزگیر الاستومری:این نوار درزگیر از جنس خود عایق الاستومری تولید میشود برای جلوگیری از هدر رفتن .از این درزگیرها درعایق نهایی برای درزگیری استفاده می شود.این نوارها در دو نوع ساده و مسطح تولید می شوند.
    نوار درزگیرآلومینیومی:برای پوشش دهی نقطه اتصال این عایق با روکش آلومینیومی از این نوارها استفاده می شود.در برخی از نوارهای آلومینیومی این نوارها با نخ های فایبر گلاس مسطح شده اند و بنابر این دارای استحکام بیشتری می باشند.
    نوار درزگیر برزنتی:این نوار با قطر 5 سانتی متر برای درزگیری نقاط خرابی و نقاط خرابی عایق مورد استفاده قرار می گیرد.
    استفاده از عایق الاستومری برای کانال فلکسیبل:
    کانال فلکسیبل از لایه های آلومینیومی که بین آن ها از عایق الاستومری استفاده میشود تولید می شودو این محصول با فنرهای فولادی تقویت می شود.کانال فلکسیبل در اندازه های مختلف تولید میشود و برای عایق کاری کانال های انتقال هوا در محیط های صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.الاستومری به دلیل ساختارسلولی بسته غیر سمی بوده و قطر کمی دارند.
    از عایق الاستومری برای پوشش و همچنین جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده می شود که کانال فلکسیبل یکی از مهم ترین این پوشش ها به شمار می آید که این محصول به عنوان عایق حرارتی نیز استفاده می شود. و محصولی بسیار مناسب برای انتقال هوا است.و برای استفاده در عایق کاری حرارتی کانال های انتقال هوا بسیار مناسب است.
    از ویژگی های مهم عایق الاستومری این است که مقاومت بالایی در برابر حرارت و صدا دارد به همین دلیل است که از آن استقبال زیادی می شود.
    انواع عایق های الاستومری:
    عایق الاستومری لوله ای-عایق الاستومری رولی-عایق الاستومری پشت چسب دار-عایق الاستومری صوتی ساده-عایق الاستومری موجدار-عایق الاستومری با روکش پروتکت بلک-عایق الاستومری با روکش آلومینیوم.
  3. #528
    MAHROKHOK

    کوچولو ثبات یافته

    تاریخ عضویت
    May 2016
    نوشته ها
    40
    3
    0

    پیش فرض شرط موفقیت در نمایشگاه



    شرط موفقیت در نمایشگاه
    همه به خوبی می دانیم که کسب و کار با شرکت در نمایشگاه کاملا دگرگون می شود اما شرکت در نمایشگاه به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت در نمایشگاه لازم است لیستی از تجهیزاتی که در زمان اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم است را بدانید و ما در این مقاله این لیست مورد نیاز در اجاره تجهیزات نمایشگاهی را بیان می کنیم و بهتر است آن ها را یادداشت کنید.
    وسایل مورد نیاز در اجاره تجهیزات نمایشگاهی:
    -سیم سیار لازم است پریز به اندازه کافی در نمایشگاه باشد چون همه وسایل برقی به پریز نیاز دارد و ممکن است به نور بیشتری برای نمایشگاه نیاز داشته باشید و بخواهید لامپ دیگری نیز روشن کنید
    -انواع چسب لازم است انواع چسب را به همراه داشته باشید تا برای چسباندن پوستر یا هر چیز دیگری بتوانید از آن استفاده کنید بنابراین انواع چسب برق و چسب نواری و چسب پارچه ای و چسب مایع را همراه داشته باشید
    -چای ساز و قهوه ساز شما در نمایشگاه باید سرپا باشید و با دیگران صحبت کنید و پر انرژی باشید بنابراین لازم است چای یا قهوه تان آماده باشد تا در صورت خستگی و تحلیل رفتن انرژی تان خستگی را از تنتان بیرون کند
    -آب باید بدانید از مهم ترین علت های بوی بد دهان خشکی آن است و چون در نمایشگاه بیشتر حرف می زنید دهانتان خشک می شود بهتر است بیشتر آب بنوشید
    -لوازم اداری همه لوازم اداری مورد نیاز در
    اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل منگنه-خودکار-دفترچه یادداشت-قراردادهای آماده-سربرگ-مهر-پاکت نامه-انواع کاغذ-تخته شاسی-پوشه-گیره کاغذ-ماژیک فسفری-تخته وایت برد را به همراه داشته باشد
    -شارژر حتما شارژر به همراه داشته باشید.ممکن است در زمان ارایه محصولاتتان باتری موبایل یا تبلت یا لپ تاپتان تمام شود و به آن نیاز داشته باشید
    -ویدیو پروژکتور حتما می دانید که این وسیله در تجهیزات نمایشگاهی چقدر لازم و مهم است.می توانید در صورتی که فضا داشته باشید از اجاره ال سی دی نمایشگاهی نیز استفاده کنید.
    -صندکی راحتی ایستادن در تمام طول روز باعث کمردرد و از دست دادن تمرکزتان می شود بنابراین بهتر است در نمایشگاهتان یک صندلی راحتی باشد و هر چند ساعت به مدت چند دقیقه روی آن استراحت کنید
    -صندلی نمایشگاهی ممکن است در نمایشگاه در هر روز نیاز باشد دو یا سه بار سخنرانی کنید (بهتر است به جای صحبت با تک تک افراد یک بار برای چندین نفر سخنرانی کنید) و برای سخنرانی نیاز به اجاره صندلی نمایشگاهی دارید
    -صندلی اداری بهتر است بخشی از نمایشگاهتان را برای برگزاری جلسات با افراد مهم و عقد قرارداد در نظر بگیرید و بهتر است صندلی اداری برای این موضوع انتخاب کنید
    -میز غرفه برای قرار دادن محصولات و ماکت ها و وسایل تزئینی به میز نیاز دارید که در جلوی نمایشگاه قرار گیرد که البته در صورت طراحی درست نمایشگاه ممکن است به میز نیاز نداشته باشید
    -میز اداری لازم است در اتاق جلسات از میز ادری استفاده شود و بدون این میز اتاق جلسات استفاده ای ندارد.
    ممکن است تهیه این تجهیزات گران و سخت به نظر برسد اما اجاره تجهیزات نمایشگاهی می تواند بهترین راه حل باشد.
  4. #529
    farimaaa

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    6
    0
    0

    پیش فرض 10 نکته ساده و اجرایی برای حفظ امنیت آشپزخانه



    هزینه جراحات و بیماری های محل کار مخصوصا رستوران در مقایسه با بهره وری رستوران هزینه های بسیاری را بصورت سالیانه بر مدیران آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، هتل ها و غیره تحمیل می کند. بهتر است امنیت محیط کار آشپزخانه به عنوان مهمترین اولویت برای تمامی رستوران ها در نظر گرفته شود.
    برای کارمندانی که کارهای خدماتی را انجام میدهند و بصورت هفتگی یا ماهیانه دستمزد دریافت می نمایند، استانداردهایی وجود دارد، در صورت ورود هرگونه جراحاتی به کارکنان و غیبت آنها از محل کار نه تنها سبب متحمل شدن هزینه درمان آنها می شوید، بلکه می تواند بهره وری کارکنان شما را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
    مهترین مسبب جراحات و بیمارها در صنعت خدماتی که برای کارکنان آن مشکل ساز می شود عدم وجود امینی در محیط کار میباشد. چه در یک کافی شاپ کوچک یا یک شعبه بزرگ فست فود، یک آشپزخانه صنعتی، این محیط ها برای کار کردن بسیار پر مخاطره و خطرناک می باشند. خوشبختانه، آماده نمودن و ایمن نمودن این آشپزخانه ها بسیار ساده می باشند.
    در این مقاله 10 روش ساده و اجرایی برای حفظ امنیت محیط کار خود و کارکنان خدماتی آورده شده است که بهتر است آین قوانین ساده را در آشپزخانه خود رعایت کنید.
    انتخاب صحیح لباس
    لباس فرم کارکنان برای دو دلیل طراحی شده است، اولی مشخص نمودن سمت کارکنان و دومی تمیز نگه داشتن و راحتی کارمندان در هنگام ارائه سرویس به مشتریان میباشد، اگرچه در اغلب اوقات در اکثر آشپزخانه های صنعتی پوشیدن این لباس ها اجباری است. اما، کفش مناسب نادیده گرفته میشود و همین امر سبب بوجود آمدن جراحات متعدد برای پرسنل در آشپزخانه میشود.
    برای ایمن نگه داشتن کارکنان، بصورت دائم، آنها را تشویق به پوشیدن کفش هایی با پنجه بسته نماید. توجه به این مورد کوچک باعث میشود از جراحات، پارگی و سوختگی که به دلیل افتادن وسایل نظیر چاقو، یا ریختن انواع روغن های داغ، آب جوش و یا حتی انواع مواد پاک کننده شیمایی که سبب سوختگی شدید بر روی پوست می شوند جلوگیری نمود. مواد بکار رفته در این کفش ها بهتر است ضد آب و مخصوص کار و داری کفی ضد لغزش باشند.
    زیر پایی های بدون لغزش
    یکی دیگر از محصولات ایمنی ضروری که سبب جلوگیری از لغزش افراد در آشپزخانه می شود همین زیر پایی های ضد لغزش است. کف آشپزخانه در هنگام کار بسادگی چرب، خیس میشود و بصورت بالقوه کارکنانی که مدام و بسرعت در آشپزخانه در حال حرکت هستند در این کف خیس و چرب می لغزند.
    زیر پایی های مقاوم در برابر لغزش برای کارکنانی که مدام و با سرعت حرکت می کنند اصطحکاک و کشش لازم را فراهم نموده و آنها بدون نگرانی از بروز حادثه ای به کار خود ادامه میدهند.
    تهویه
    آشپزخانه بدون داشتن تهویه مناسب فورا گرم، دودی و غیرقابل تحمل میشود. عدم وجود تهویه شرایط کاری نا امنی برای کارکنان آشپزخانه کسانی که باید بطور طولانی مدت در آنجا باشند و غذاهای متعددی را طبخ نمایند، ایجاد می کند و همچنین آنها را در خطر ابتلا به بیماریهای مرتبط با گرما قرار میدهد.


    تهویه مناسب آشپزخانه صنعتی
    سیستم تهویه مناسب نه تنها برای امنیت و راحتی کارکنان آشپزخانه ضروری میباشد، بلکه یک الزام قانونی است. نتیجه عدم استفاده از الزامات قانونی می تواند سبب تعطیلی و بسته شدن کسب و کار تان شود. از اینکه سیستم تهویه هوا بدرستی در آشپزخانه نصب گردیده است اطمینان حاصل نماید و برای حفظ عملکرد خوب و مناسب دستگاه، گاهی اوقات آنرا تمیز کنید.




    سیستم اطفای حریق
    آتش سوزی یک خطر دائمی در آشپزخانه های صنعتی است، و این آتش سوزی ها به دلایل متفاوتی شروع می شوند. یکی از معمول ترین آنها، آتش گرفتن روغن است. متاستفانه، و پاشیدن نقطه ای آب به آن نمی توان آتش سوزی را مهار نمود.
    تهویه مناسب آشپزخانه صنعتی

    بهترین روش برای آشپزخانه آتش گرفته سیستم اطفای حریق میباشد. این سیستم ها به هر دو خط گاز و هود متصل می شود و در زمان آتش سوزی به سرعت منبع سوخت آتش را قطع خواهند نمود. به عنوان یک اقدام ثانویه، نازل هایی در هود های تهویه هوا نصب میشوند که از طریق آنها نیز اطفاء حریق را به محیط اسپری نماید.
    آموزش ایمنی در آتش سوزی
    همانطوری که در بالا اشاره گردید سیستم اطفاء حریق برای حفظ امنیت محیط کار ضروری است، به همان اندازه آموزش نحوه استفاده از این سیستم به کارکنان نیز دارای اهمیت میباشد، در کنار این موضوع همچنین آموزش تاکتیک های ایمنی عمومی در حین آتش سوزی به کارمندان نیز مهم میباشد. می توانید با آتش نشانی محل خود یک روز آموزشی را هماهنگ نماید، همین عمل شما یک روش موثر برای اطمینان از امنیت کارکنان آشپزخانه می باشد.
    کارکنان باید مکان دقیق کپسول های آتش نشانی و پتو ها و همینطور نحوه عملکر آنها را بدانند. آنها بهتر است نحوه استفاده دستی از سیستم اطفاء حریق، کمک های اولیه به فرد دچار سوختگی و انجام سی پی آر را بیاموزند.
    تمرینات آتش سوزی و تخلیه آشپزخانه
    حفظ ایمنی در آتش باید در اولویت مهم ذهنی تمامی کارفرماهای رستوران باشد و آنرا کاملا جدی گرفت. بعلاوه، آموزش و کارکردن با محصولات ایمنی، تمرینات حفظ ایمنی در آتش سوزی بطور منظم بهتر است بخشی از برنامه ایمنی و سلامتی برای کارمندان تان باشد.
    تمرینات منظم کارکنان را با رویه های کاهش انتشار آتش، بهترین مسیرها برای تخلیه محوطه خطر آشنا خواهند نمود. این آموزش ها و تمرینات همچنین آمادگی خوب کارکنان سبب کاهش صدمات بالقوه به آنها، مشتریان و همچنین ملک رستوران در مواقع خطر و آتش سوزی خواهد شد
    تجهیزات محافظتی
    وسایل یا
    تجهیزات صنعتی آشپزخانه، مانند کاترها، انواع رنده ها، مخلوط کن ها، لوازم ضروری هر آشپزخانه صنعتی می باشد. در حالیکه این وسایل کاربردی آماده سازی غذا را برای کارکنان ساده تر می نماید، اما اگر آنها به درستی کار نکنند، کارکنان را در خطر جراحات و زخمی شدن قرار می دهند. برای جلوگیری از هرگونه خطر بریدگی و پارگی هایی که ممکن است پرسنل را تهدید کند بهتر است برای وسایل آشپزخانه تجهیزات محافظتی تهیه نماید. این وسایل از لغزش و افتادن ناگهانی دست یا انگشت ها در دستگاه هایی که در حال کار هستند ممانعت می کند.


    علامت گذاری
    برخی اوقات، لغزندگی و افتادن در آشپزخانه یکی از خطرات ناگفته در آشپزخانه های صنعتی است، مانند زمانیکه کف دچار صدمه شده است یا سطوحی که به تازگی تمیز شده اند، که زمینه افتادن یا لغزش افراد را بالا می برند.. در اکثر زمانهایی که آشپزخانه شلوغ است و رفت و آمد کارکنان در آن بسیار و سریع میباشد، بهتر است از علامت گذاری های مناسب برای جلوگیری از بروز حادثه استفاده نمود و همین کار کوچک می تواند آشپزخانه را به محیطی امن برای کارکنان تبدیل نماید.

    تهویه مناسب آشپزخانه صنعتی
    از اینکه پرسنل خدماتی از علامت هایی برای نشان دادن یک سطح لغزنده استفاده می کنند اطمینان یابید. این علامت ها باید از رنگ هایی واضح و روشن با کنتراست بالا باشند تا توجه افراد را به راحتی به خود جلب نمایند. زمانیکه موادی بر روی کف آشپزخانه یا جایی میریزد پرسنل را تشویق به پاکسازی سریع نموده و از علامت هایی برای نشان دادن مکان لغزنده استفاده نمایند و یا به دیگر همکاران خود خبر دهند که آن محوطه خطرناک است و در هنگام عبور از آنجا با احتیاط بیشتری عبور نمایند.
    آموزش بهداشت و ایمنی شغلی
    آموزش بهداشت و ایمنی شغلی برای همه کارکنان در همه صنایع از اهمیت خاصی برخوردار است، خطراتی خاصی وجود دارند که باید به کارکنان خود آنها را آموزش دهید تا از حفظ ایمنی محیط آشپزخانه مطمئن شوید. یکی بهترین روش ها این است که روز خاصی را برای آموزش های بهداشت و ایمنی محیط کار در نظر بگیرید. در این آموزشها سعی کنید به موضوعات مهمی نظیر تکنیک های بلند نمودن بار، نحوه ذخیره مناسب و درست غذا، چگونگی اجتناب از استرس در زخمی شدنهای تکراری، یا نحوه دور نمودن خطرات بالقوه در آشپزخانه و موارد دیگر اشاره نماید.

    استفاده صحیح از تکنیک های پاکسازی
    بهداشت ضعیف در آشپزخانه نه تنها برای مشتریان خطرناک می باشد، بلکه برای کارکنانی که در آشپزخانه مشغول به کار هستند خطرناک است. بیماریهای ناشی از غذا یکی از اصلی ترین دلایلی است که کارکنان را تهدید و نیاز به استراحت و از دست رفتن روزهای کاری بسیاری میشود. برای ایمن نگهداشتن پرسنل، به آنها نحوه استفاده مناسب از تکنیک های پاکسازی با محصولات درست بهداشتی را آموزش بدهید. همین آموزش ساده می تواند به شما اطمینان دهد که آنها دارای محیط کاری تمیز و بهداشتی هستند و ریسک انتشار بیماریهای مرتبط با غذا را به مشتریان تان نیز کاهش میدهد.
    آشپزخانه ها، یکی از خطرناک ترین محیط های کاری هستند. شعله های آتش و سوخت در کنار هم، مواد شوینده شیمیایی، تجهیزات آماده سازی تیز غذا تنها برخی از خطرات پنهانی در این آشپزخانه میباشند.
    ایمنی آشپزخانه های صنعتی بهتر است یک اولویت اصلی برای هر رستوران، هتل، یا ... باشد. شما می توانید با رعایت تعدادی از نکات اشاره شده در بالا امنیت این محیط های کاری را افزایش دهید. این نکات ایمنی هم از کارکنان شما در برابر جراحات و سوانح مختلف محافظت نموده، و آشپرحانه خود را تبدیل به محیط امن و پر جنب و جوش و در عین حال موفق نماید.


  5. #530
    farimaaa

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    6
    0
    0

    پیش فرض عدم بیان این 6 عبارت به کارکنان رستوران






    ما در طول روز از کلمات بسیاری استفاده نموده اما برخی اوقات این کلمات بسیار بی دقت و با بی توجهی به اثر آنها در گفتگوها بر زبان جاری می شود.




    کلمات می توانند برای شما یا کارکنان تان الهام بخش و محصور کننده باشند.




    رستوران ها به سادگی می توانند در استفاده از برخی عبارات بطور روزمره دچار مشکل شوند و این کلمات به بخشی از قالب عملکردی و رفتاری در آنجا تبدیل می شوند. به بیان دیگر، با تغییر کلماتی که در رستوران استفاده می کنید، شما می توانید فرهنگ و روحیه را تغییر و تعیین نماید.




    بنابراین بهتر است درباره 6 عبارتی که از بیان آنها به کارمندان یا اطرافیان خود جلوگیری نماید تا بتوانید فرهنگ رستوران یا کافه تان را به سطحی بالاتر ارتقاء دهید.







    یه راهی پیدا کن


    اگر پرسنل می توانستند برای مشکل شان راه حلی بیابند، به احتمالا زیاد از شما درخواست کمک نمی نمودند. در ساعات شلوغ رستوران، همه پرسنل در حال انجام معمولا بالای 7 کار متفاوت هستند. سعی کنید برای کارمندی که از شما درخواست کمک داشته است زمان لازم برای ارائه توضیحات کامل را اختصاص دهید. این مسئولیت که پرسنل رستوران را فعال و پر انگیزه باشند به عهده شماست. اگر شما به سوالات و درخواست های آنها به درستی و پاسخ ندهید و یا زمان کافی به آنها اختصاص ندهید سبب کاهش انگیزه آنها خواهید شد.



    چه عبارتی را جایگزین این عبارت نمایم



    چند ثانیه یا دقیقه را به آنها اختصاص دهید و توضیح دادن به سوالات آنها بهترین گام به جلو است. هیچ کس به اندازه شما تجربه و درک درستی از صنایع غذایی را ندارد و فرهنگ هر رستورانی با رستوران دیگر متفاوت است، بنابراین روانه کردن یک کارمند با پاسخ به "یه راهی پیدا کن" درست نیست.




    مشکلی نیست


    هر عبارتی که با نفی و منفی نمودن جمله شروع شود معمولا بد است. "مشکلی نیست یا ایرادی نداره" اگر واقعا با درقت به این جمله فکر کنید مشتاهده می کنید که دو کلمه منفی "مشکل" و "نیست" در کنار هم قرار گرفته اند.




    شما این جمله "مشکلی نیست یا ایرادی نداره" را به زبان جاری می کنید، اما بار معنای آن بصورت ناخودآگاه به کارمندان القاء می کند که مشکلی وجود دارد. بخاطر داشته باشیم که کلمات بذات تنها 7 درصد روش ارتباطی ما هستند، 93 درصد مابقی که شامل 38 درصد تن صدا و 55 درصد زبان بدن می شودو زمانیکه "مشکلی نیست" به عادت در رستوران تبدیل شود و کارکنان شروع به استفاده از این عبارت نمایند، همین موضوع سبب گمراه نمودن مهمانان و مشتریان در زمان سرو یا تحویل غذا خواهد شد، تصور نماید که کارمندی بدون نگاه کردن به مشتری و صحبت کردن با او این عبارت را بصورت ناخودآگاه بکار ببرد.



    چه عبارتی را جایگزین این عبارت نمایم


    در هنگامیکه که آشپز اشتباهی را مرتکب شد بجای استفاده از عبارت "مشکلی نیست" بگویید "اشکالی ندارد، اجازه ندهید این اشتباه دوباره تکرار شود." یا بهتر است زمانی را برای گفتگو با آنها اختصاص دهید. تصور کنید که به همراه استفاده از این عبارت لبخندی بر روی لب داشته باشید و ارتباط چشمی نیز با آنها داشته باشید، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.






    من بهتره … یا شما بهتره
    موارد زیادی در اطراف رستوران یا زندگی شخصی هر شخصی وجود دارد که بهتر است آنها را انجام دهد.




    شما بهتره تغذیه مناسب داشته باشید. یا شما بهتره خواب خوبی داشته باشید.




    شما بهتره. شما بهتره. شما بهتره. کافی است استفاده از کلمه بهتره را در تمامی کارهایی مه میخواهید انجام دهید متوقف نماید.



    زمانیکه شما از عبارت "شما بهتره" در حالیکه منظور شما از گفتن این عبارت" شما باید " است استفاده می کنید، در واقع به کارمندان تان اجازه میدهید که اولویت ها را برطبق راحتی شان انجام دهند نه بر اساس خواست شما یا اهمیت آنها. به عنوان مثال، زمانیکه شما به یکی از پرسنل تان می گوید"بهتر است که میز 6 را بررسی و تمیز نماید" آنها ممکن است ابتدا به کار دیگری رسیدگی نموده و اولویت بررسی و تمیز نمودن میز را پایین تر قرار دهند.



    چه عبارتی را جایگزین این عبارت نمایم


    براحتی با تغییر کلمه "بهتر" به "باید" می توانید مانع از اولویت بندی کارها توسط پرسنل شوید. برای مثال از تمام فعالیت هایی که باید انجام دهید شروع کنید و آنها را اینگونه بیان کنید: شما باید هزینه های رسید را بروزرسانی کنید شما باید کارمند جدیدی استخدام نماید. بنابراین، شما باید دست بکار شوید.



    همینه که هست


    این یک عبارت سمی است و اغلب برای توضیح قوانین و سیاست های جدید پرسنل مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شخصی درخواست شفاف سازی بیشتری درباره این رویه های جدید که سبب تغییر در کارشان خواهد شد پرسید، شما باید به آنها توضیح بیشتری دهید نه اینکه از این عبارت استفاده کنید.



    از دیدگاه مدیریت رستوران این عبارت می تواند به عنوان پذیرش یا تسلیم شدن درباره یک موضوع باشد.



    بخاطر داشته باشید استفاده از این عبارت همچنین می تواند قدرت شخصی شما را نیز زیر سوال ببرد. اگر این چیزی نیست که شما به آن تمایل دارید، بنابراین برای تغییرات استفاده از این عبارت مخرب آماده شوید. یه جایی را انتخاب نموده و مدت کوتاهی آنجا بنشینید و به این فکر کنید که رویه ها و قوانین جدید چه منافع ای برای شما و همچنین برای کارکنان شما دارد و آنها را لیست نماید.



    چه عبارتی را جایگزین این عبارت نمایم


    از نظر ادبی عبارت یا کلمه ای برای جایگزینی وجود ندارد تنها کافی است از این عبارت استفاده نکنید. اگر میخواهید که رستوران تان به توان بالقوه اش برسد، بنابراین ساده گی یک گزینه نیست. پذیرش اینکه یک رستوران متوسط بودن را متوقف نماید. امکان تغییر همه چیز با تصمیم و عمل کردن به آنها و خارج شدن از منطقه آرامش و راحتی وجود دارد.



    این اجرایی نخواهد بود


    واقعا؟ شما از کجا به این موضوع واقف هستید؟ فکر نمی کنید که شاید در گذشته گفتن این موضوع برای کارکنان قدیمی تان کارکرد داشته است؟ آیا ایده های جدید را آزموده اید؟



    پاسخ اغلب افراد به این موضوع این است که: "من همه چیز را امتحان کرده ام." و پاسخ ما به شما اینست؟ "واقعا؟ همه چیز؟"



    مدیریت رستوران یک تصویر بزرگتری را ترسیم میکند. اما نقطه ضعف اساسی امکان به روز نبودن نحوه سرو غذا و طبخ غذاهای جدید به بهترین شکل ممکن است. اما احتمال اینکه پرسنل آشپزخانه بخوبی با انواع طبخ و چیدمان غذاهای جدید بهتر از شما که دارای کوله باری از تجربه سالیان گذشته هستید، آشنا باشند.








    چه عبارتی را جایگزین این عبارت نمایم


    نیاز به گفتن چیزی نیست. فقط گوش فرا دهید. شاید پرسنل شما دارای سالها تجربیات ترکیبی متفاوتی در رستوران باشند. به دنبال ایده های مختلف از آنها باشید و از اینکه پیشنهاد پرسنل تان را اجرا کنید نترسید، تجهیزات صنعتی آشپزخانهحداقل می توانید به صورت آزمایشی این ایده ها را اجرا نماید. در برنامه ریزی عصبی کلامی(NLP)پیش فرض آنها بر این است که: اگر ایده ای کارآمد نبود، ایده دیگری را امتحان کنید. اگر آنهم کار نکرد، دیگری را امتحان کنید، و همین گونه ادامه دهید.



    آیا الگوی معینی را اینجا مشاهده نمودید؟



    شما همانند یک گلف باز حرفه ای به ایجاد تغییرات و اصلاحات در بازی تان ادامه می دهید. این گلف بازهای حرفه ای به توپ ضربه نمی زنند که به داخل گودال بیفتد و وقتی توپ در جاییکه آنها تصور می نمودند فرود نیامد، تنها دست شان را بالا برده و می گویند:"درسته، من سعی خودم را نمودم." آنها اصلاحاتی را در بازی شان با هر چرخشی انجام می دهند و با وضعیت خودشان را تطبیق می دهند. آنها از امتحان نمودن ایده های جدیدی که توسط دیگران پیشنهاد میشود نمی هراسند.



    آیا شما دیدید که...


    آیا شما فنجان خالی آن آقا را روی میز دیدید؟آیا شما دیدید که میز شماره دست اش را برای شما بالا برد؟آیا شما دیدید که غذا از آشپزخانه به اینجا رسید؟




    بله. پرسنل شما اینها را می بیند. آنها در این موقعیت درگیر انجام کار دیگری بوده اند. در اغلب اوقات کارمندان می توانند این عبارت را به عنوان گفته از روی عصبانیت، ناراحتی یا کاملا منفعل به کار خود در نظر بگیرند، در حالیکه شما از آنها درباره تجربه یا موردی که آنها پاسخ آنرا می دانند.



    چه عبارتی را جایگزین این عبارت نمایم




    این نیز یک مورد دیگر است که نیاز به بیان عبارت جایگزین ندارد. گوشه ای بنشینید و نگاه کنید. شاید پیشخدمت مجبور به رها کردن قهوه شده تا برگردد و سینی بزرگ صبحانه های یکی از میزها را بیارود، در این حال لیوان قهوه لبریز میشود.




    اگر مشاهده کردید که کارهای پر اشتباه توسط پرسنل تکرار شد یا کارمندان شروع به شکایت نمودند، آنها را به کناری ببرید و تذکرات لازم را برای بهبود کار و رفتارشان بدهید. بخاطر داشته باشید که یک شخص غیر حرفه ای پرسنل اش را در کنار دیگران سرزنش می کند مگر اینکه شرایط ایجاب نماید که شما در کنار افراد دیگر مجبور به این کار شوید.



    بالا بردن بهره وری و روحیه مثبت در رستوران


    کلمات دارای قدرت هستند. زمانی در هفته را به نوشتن عباراتی که قصد گفتن آنها به پرسنل و مخصوصا خودتان را دارید اختصاص دهید. شما احتمالا الگویی را در آنجا می بینید، زمانیکه هوشیار و آگاهای کامل دارید و تنها در آن زمان تغییرات مورد نیاز را ایجاد کنید.


  6. #531
    farimaaa

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    6
    0
    0

    پیش فرض برنامه بازاریابی برای رستوران ها



    امروزه تعداد زیادی رستوران برای افزایش فروش در رقابت هستند و آنها همچنین در تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار فروش هستند. شما نیاز به برنامه ریزی دقیق درباره بازاریابی رستوران خود دارید. در این مقاله، سعی در پوشش دادن بزرگترین و بهترین روشهای بازاریابی برای رستوران ها هستیم.




    تبلیغات در شبکه های اجتماعی


    در سال 2017 تعداد رستورانهایی که از تبلیغات شبکه های اجتماعی استفاده نمودند شاهد افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبل بودند. از رستورانهای زنجیره ای بزرگ گرفته تا مغازه های کوچک محلی از این تبلیغات برای افزایش مشتری و فروش شان استفاده نموده اند.


    2018 سالی است که بصورت جدی از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی رستوران استفاده خواهد شد. چرا؟
    این تنها به دلیل اشتراک گذاری آسان پست ها و تصاویر مختلف با مشتریان میباشد و طرفدارن شما شاید تنها 4 درصد کل جمعیت شبکه های اجتماعی را تشکیل دهند که تصاویر و پست های شما را مشاهده می نمایند، اما اگر شما می خواهید که از زمانی که صرف این شبکه ها می نماید بهره لازم را ببرید، شما باید مقداری پول برای تبلیغات تان در این شبکه ها سرمایه گذاری نماید



    در شکل پایین می توانید یک نمونه تبلیغ را که به درستی در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است را مشاهده نماید. این رستوران زنجیره ای نوعی ساندویچ جدید را تبلیغ می کند که تبلیغ آن به صورت یک فیلم تبلیغی 15 ثاینه ای است. این پست توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده، کاربران نظراتی را در مورد آن داده اند و بیش از صدها هزار بار این ویدیو دیده شده است.



    تبلیغات در گوگل و موتورهای جستجو


    گوگل برای یاری رساندن به ما در یافتن پاسخ های سریع ، حاضر و آماده است. برای مثال کافی است در گوگل جستجو کنید که کدام فیلم برنده اسکار بهترین فیم در سال1991 بوده است؟ و به سرعت پاسخ خود را بیابید. (فیلم سکوت بره ها برنده اسکار شده است)



    گوگل هر روز شاهد 3.5 بیلیون جستجو میباشد، و بهتر است باور کنید که کلمه "رستوران نزدیک من" و " رستوران های محلی " عباراتی هستند که بصورت بالقوه جستجو می شوند. بنابراین با داشتن تبلیغات در گوگل می توانید بیش از بیش در جستجوهای مردم دیده شوید.



    برطبق موسسه آمار استاتیستا(Statista) استفاده از تلفن های هوشمند بطور جهانی نموداری کاملا در حال افزایش را نمایش میدهد. این بدین معنی است که تعداد افرادی که برای رستوران مورد نظر شان جستجو می کنند در حال افزایش هستند. برای اطمینان از بالا بردن فروش خود ارائه تبلیغات در گوگل بسیار کاربردی میباشد.




    حمایت از رویدادها و اسپانسر شدن


    هیچ رویکرد بازاریابی رستورانی جهانی تر از کمک به خیریه ها، اسپانسری برخی رویدادهای اجتماعی و مشارکت در جامعه نیست. به غیر از شبکه های اجتماعی – که شاید برخی از افراد در آنها عضویت نداشته باشند – همه اشخاص در دنیای واقعی در یک شهر یا روستا زندگی می کنند و یا عضوی از جامعه هستند، چه در مدرسه، در دفتر کار، گروه دوستان، یا ترکیبی از همه اینها میباشند.

    در سال 2017 بالای 68 درصد رستوران ها در یاری رساندن به سازمانهای خیریه یا اسپانسر یک رویداد بوده اند و همین سبب شده که دومین روش تبلیغاتی محبوب برای رستوران ها در سال میلادی گذشته باشد.


    همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید یک رستوران به نام چیلیز با تیم های ورزشی دبیرستان محلی همکاری نموده است. اعضای تیم تمامی تبلیغات را در سطح شهر پخش می کنند و مردم را تشویق به دیدار از این رستوران می نمایند، در عوض رستوران میزان 10 درصد از فروشش را بصورت مستقیم برای تیم مدرسه هزینه می کند. این یک معامله برنده برنده است تیم مدرسه هزینه مورد نیاز برای آمادگی در مسابقات دریافت میکند و رستوران افزایش فروش را تجربه می کند.



    تبلیغات ویدیویی


    فیلم های کوتاه تبلیغاتی یک عنصر مهم در بازاریابی رستوران هستند و آنها تنها برای نمایش در تلویزیون نیستند. در واقع امروزه شاهد کاهش تبلیغات تلویزیونی هستیم، بنابراین فیلم تبلیغاتی بطور مستقیم با استراتژی شما در شبکه های اجتماعی مرتبط میباشد.
    البته تهیه فیلم تبلیغاتی برای تجهیزات آشپزخانه های صنعتی رستورانهای کوچک مشکل میباشد، بجای صرف هزینه زیاد برای فیلمبرداری و قرار دادن آنها در شبکه های تبلیغاتی، می توانید یک فیلم کوتاه با گوشی همراه خود تهیه نموده و در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، یوتیوب یا اینستاگرام بصورت رایگان قرار دهید.



    اگر شما در تهیه فیلم ها مهارت لازم را ندارید، از برخی مشتریان خود بخواهید فیلم های کوتاهی که از رستوران شما میگریند را برایتان بفرستند و با اجازه آنها در شبکه های اجتماعی رایگان ذکر شده قرار دهید.



    بازاریابی با ایمیل


    بازاریابی با ایمیل هنوز از بین نرفته است، بنابراین می توانید در سال جاری از آن برای تبلیغات رستوران تان استفاده نماید.


    بیشتر مردم همچنان ایمیل های شان بطور روزانه بررسی می نمایند. نرخ پاسخ به ایمیل های مستقیم تبلیغاتی خانگی 4.4 درصد است. در حالیکه در مقایسه با ایمیل های که توسط شخص دیگری به غیر از رستوران و تنها جهت تبلیغ باشد 0.6 درصد یا کمتر از این مقدار است.




    برای ارسال منوی رستوران بطور منظم به دانشگاهای محلی و دفاتر کاری یا لیست ایمیل هایی که دارید برنامه ریزی نماید. این کار می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. در سال جدید میلادی شانس دوباره به این روش ارسال ایمیل بدهید، اما فراموش نکنید که باید با ایمیل رستوران و منوی رستوران را ارسال کنید نه تبلیغات رستوران تان را.



  7. #532
    farimaaa

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    6
    0
    0

    پیش فرض 3 ایده برای چیدمان هوشمندانه کافی شاپ

    در سراسر دنیا کافی شاپ ها در چندین مورد دارای اشتراکاتی هستند: آنها دنج، مرکزی برای فعالیت های اجتماعی و جذاب هستند. در کنار این مشخصات، هیچگونه محدودیتی در انتخاب و چیدمان هوشمندانه یک کافی شاپ وجود ندارد. امروزه می توان کافی شاپ ها را در هر نقطه ای از شهرهای کوچک یا بزرگ یافت. بنابراین، کافی شاپ ها امروزه نیاز به وجود آوردن محیطی خاص و جذاب برای مشتریان خود هستند و اهمیت آن بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

    بنابراین صاحبان مشتاق کافی شاپ چگونه می توانند محیط هایی بسیار جذاب و پرانگیزه اشی برای مشتریان خود داشته باشند.


    تاکید بر ویژگی ها محلی
    یکی از ویژگی های که چیدمان کافی شاپ ها دارند بسیاری از آنها شبه به هم هستند. زمانیکه برای چیدمان کافی شاپ خود برنامه ریزی می کنید سعی کنید با استفاده از المانهای محلی منطقه خود که منحصر بفرد نیز هستند، چیدمان کاملا متفاوتی را ایجاد نماید. همانطور که در تصویر پایینی مشاهده می کنید صاحب کافی شاپ یک آینه ای بلندی را با تمامی نمادهای محلی منطقه که با نام هنرمند معروف شناخته شده محلی امضاء شده است و در دیوار نصب شده است.



    استفاده از المان های فرهنگی و محلی در کافی شاپ


    ایده دیگر این است که از یک هنرمند محلی بخواهید که نقاشی هایی بر روی دیوار کافی شاپ شما طراحی کند، یا اینکه موسیقی محلی خود را در محیط کافی شاپ پخش کنید، یا حتی برخی از آشامیدنیها یا سوپ های که کاملا متعلق به فرهنگ شماست استفاده نماید.




    نور و روشنایی را فراموش نکنید
    در بیشتر کافی شاپ ها میتوان دید که برای ایجاد فضایی متفاوت، از دیوارهای آجری در طراحی داخلی استفاده می کنند. در حالیکه برخی از شما امکان دارد به این موضوع فکر کنید که این می تواند مشتریان شما را بخاطر نوآری در طراحی به هیجان آورد.


    تعدادی از کافی شاپ ها بصورت سنتی از لامپ های قدیمی زیبا که نور زرد ملایمی را در محیط پخش می کند استفاده می کنند. که انعکاس های نور سبب می شود که سطوح چوبی و آجری با نور گرم بیشتری احاطه می کند. در بعداظهر ها مخصوصا در هنگام عصر، نورهای گرم بر عکس نورهای روشن همچون فلورسنت با چشمان ما انطباق بیشتری دارند.

    بنابراین در زمانیکه شما مشتریان زیادی دارید داشتن نور متناسب با ساعت شبانه روز را فراموش نکنید. نورهای سردتر و دیوارهای روشن (مخصوصا رنگهای روشن می توانند رنگ نور خورشید را بیشتر منعکس کنند) می تواند محیط کافی شاپ را مخصوصا در طول روز روشن تر نماید، در صورتیکه رنگ های گرم تر می توانند سبب شوند که خواندن و حس آرامش بیشتری در هنگام عصر و غروب را به مشتریان القاء می کنند.
    دو تصویر پایین متعلق به کافی شاپ های توبی و اسپرسو بار هستند که تصاویر این دو کافی شاپ را به عنوان نمونه برایتان قرار داده ایم. تا تفاوت در استفاده از نورها و رنگها را در کنار هم مشاهده نماید.


    کافی شاپ خود را دوستار گوشی های هوشمند بسازید.
    اگر برای مدتی کوتاه در خیابان های شهر قدم بزیند خواهید دید که مردم بطور چشمگیری در حال استفاده از گوشی های هوشمند هستند و خود ما نیز ای این موضوع جدا نیستیم و بیشتر ما زمانیکه باطری گوشی مان به 10 درصد میرسد آشفته و نگران می شویم و زمانیکه دسترسی به شارژر هم نباشیم این استرس بیشتر می شود.






    زمانیکه چیدمان داخلی کافی شاپ تان را انجام میدهید و طراحی داخلی آنرا انجام میدهید، بهتر است برای حفظ طولانی تر مشتریان علاقمند به تکنولوژی یا دوستدارن گوشی های هوشمند چندین پریز که حتی دارای کانکتور یو اس بی نیز هستند تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را در قسمت های مختلف کافی شاپ خود قرار دهید. همین موضوع به ظاهر ساده سبب جذب و ماندن طولانی مدت مشتریان تان خواهد شد و حتی امکان سفارش های بیشتر در این زمان از سوی آنها وجود دارد. بسیاری از این پریزها ارزان بوده و بسادگی نصب می شوند، اما همین هزینه کم سبب می شود که کافی شاپ شما دوستدار تکنولوژی محسوب شود و محبوبیت بیشتری در بین مشتریان داشته باشد.



    نکات طراحی داخلی کافی شاپ چیست؟

    با توجه به این سه موارد که یک از آنها استفاده از المانهای و ویژگی های محلی و فرهنگی کشور و محل زندگیتان، از کار یک نرمند معروف تا موسیقی محلی تان می تواند برایتان مشتریان بیشتری را به ارمغان آورد. دومین توجه به نور کافی شاپ در طول شبانه روز است و سومین مورد استفاده از پریزهای کوچک برای شارژ موبایل مشتریان در کافی شاپ می تواند باعث شود که کافی شاپ شما محبوب تر شود. در ضمن شما می توانید برای داشتن کافی شاپ متفاوت با سایر رقبا از یک طراحی داخلی کافی شاپ مشاوره بگیرید و چندین نمونه کار او در این زمینه را مشاهده کنید.



  8. #533
    farimaaa

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    6
    0
    0

    پیش فرض دستگاه دوغ ساز کلبه ای

    دوغ یکی از محبوبترین نوشیدنی ها بین ایرانی ها است و بسیار در بین ستوران ها و هتل ها اماده می شود. ولی دیگر نیاز نیست وقتتان را برای درست کردن دوغ از دست دهید با دستگاه دوغ ساز، شما به سادگی می توانید دوغ خوشمزه را آماده نمایید.

    این دستگاه برای اولین بار توسط شرکت تهران تجهیز به صورت انحصاری وارد ایران شده است و این قابلیت را دارد که بدون دخالت دست دوغ تولید کند.
    این دستگاه جذاب ترین و بهترین دستگاه آماده سازی دوغ است که در حال حاضر در بازار موجود میباشد.
    .دستگاه بدون دخالت دست و به راحتی دوغ را آماده می کند
    شما کافیست که ماست و اب را داخل مخزن 50 لیتری دستگاه ریخته و دستگاه را روشن کنید و سپش دستگاه شروع به تولید دوغ خواهد نمود.
    دستگاه دارای سرویس دهی بسیار آسانی است.. دستگاه دارای سیستم خودکار شستشو میباشد.
    دستگاه ساخت شرکت ترکیه است.


  9. #534
    farimaaa

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    6
    0
    0

    پیش فرض ماشین ظرفشویی صنعتی 1200


    دستگاه الکترلوکس گرین و کلین(Electrolux Green & Clean)
    ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس آبکشی آب گرم مدل هود میباشد.
    ویژگی های الکتریکی : 400 ولت، 3 فاز Hz50 قابل تبدیل به تک فاز نیز می باشد. 2 لیتر آب تمیز در پایان چرخه آبکشی استفاده میکند
    کارایی بالا یا عملکرد شستشو توسط یک پمپ شستشو قدرتمند kw 0.8 و بازوهای اسپری شستشوی گردان استیلی ضد زنگ واقع در قسمت های بالایی و پایینی تضمین شده است


    موارد کاربرد:


    تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات فست فود، تجهیزات رستوران، تجهیزات هتل

    ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 بشقابی الکترولوکس دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:

    در هر چرخه شستشو نیاز به فقط دو لیتر آب دارد بنابراین مصرف کم در انرژی، آب، شوینده ها و جلادهنده ها را تضمین می کند. گرمکن اتمسفری توکار اندازه شده تا آب ورودی را به حداقل 84 درجه سانتی گراد به جهت شستشوی بهداشتی افزایش دهد
    قفل داخلی حرارتی منحصربفرد دمای مورد نیاز در هر زمان شستشو و آبکشی را ضمانت می کند.
    قابلیت سافت استارت(Soft Start) به
    ماشین ظرفشویی الکترولوکس افزوده شده است تا محافظت بیشتری از البسه بسیار حساس ارائه دهد.
    شستشوی اریب دستگاه را مجهز می کند تا مانع از پر شدن مواد شوینده در آب شستشو یا پاشیده شدن لکه هایی از مواد شوینده بعد از مرحله آبکشی بر روی ظروف تمیز شود، بنابراین نتایج شستشوی ایده آلی را به همراه دارد.
    چرخه ممکن است در هر زمان با بالا بردن هود(Hood)قطع شود.
    دارای پاکسازی خودکار(Self-Cleaning) و تخلیه کن خودکار(Self-draining) پمپ شستشوی عمودی و آب گرمکن است تا از تکثیر باکتریها جلوگیری کند.
    اتصال برقی سه فاز، قابل تغییر به تک فاز در محل.
    محافظت IP25 در برابر شیر آب، اجسام جامد و موجودات کوچک (بزرکتر از 6 میلیمتر).
    سازگار با NSF/ANSI 3 و DIN 10512
    حداکثر ظرفیت در هر ساعت 80 قفسه یا 1440 ظرف(حالت بهره وری بالا) قابلیت تعویض تا 63 قفسه یا 1134 ظرف ( در حالتNSF/ANSI 3 ) را تنها توسط فشار یک دکمه داردچرخه های 45/84/150 ثانیه ای (حالت بهره وری بالا) و چرخه های 57/84/150 ثانیه ای ( در حالتNSF/ANSI 3 )
    امکان اتصال ماشین به آب سرد نیز وجود دارد.

  10. #535
    رویا96

    کوچولو شیرخواره

    تاریخ عضویت
    March 2018
    نوشته ها
    4
    0
    0

    پیش فرض

    معرفی هتل لوکس سوئیس گزینه مناسب جهت اقامت در استانبول


    هتل سوئیس استانبول : 5 ستاره

    سوئیس هتل به عنوان یک استراحتگاه لوکس و خاص با سبک معماری معاصر سوئیس در شهر استانبول آماده ارائه بهترین خدمات به مسافرین خود می باشد.


    سوئیس کشوری است که با استانداردهای بالای زندگی شناخته شده است و این هتل بزرگ این امکانات منحصربفرد را در اختیار شما عزیزان در مدت اقامت خود در این هتل قرار خواهد داد. هتل دارای 497 اتاق و سوئیت بزرگ و لاکچری با بهترین امکانات می باشد که دید بسیار عالی از شهر زیبای استانبول را دارند. هتل سوئیس در منطقه besiktas واقع شده که از میدان تقسیم 10 دقیقه فاصله دارد،


    امکانات هتل:
    رستوران و بار,( کافی شاپ گاجا، رستوران ژاپنی ، رستوران oasis که در کنار استخر واقع شده، کافی شاپ energia) که شمارا با هر سلیقه و نظری راضی نگه خواهند داشت، استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, سرویس ویژه معلولین


    امکانات اتاقها:
    تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مبلمان، مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن, یخچال
    فاصله تا فرودگاه: 17 کیلومتر

    با اقامت در این هتل میتوانید خاطره رویایی را از تور استانبول برای خودتان و خوانوادتان رقم بزنید.
  11. #536
صفحه 36 از 36 نخست ... 1626313233343536
نمایش نتایج: از 526 به 536 از 536

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •